Hahaha ja dan wil ik altijd antwoorden: het waren geen excuses hoor.
Dat ik altijd succeks zeg ipv succes
Ik ben even zooooo chagrijnig. Zou met twee vriendinnen naar de Kerstmarkt vanavond. Eentje heeft afgezegd omdat ze ineens moet werken, de ander vanwege een dubbele afspraak waar ze liever niet onderuit wil (de reden kan ik begrijpen) Maar ik ben zo teleurgesteld van de een zouden we namelijk haar verjaardag vieren dus ik heb allemaal leuke cadeautjes geregeld en ik zou ze allebei vertellen dat ik volgende week soort van in het geheim ga trouwen. Dat wisten ze niet, dus ze doen niks fout, maar ik ben zo teleurgesteld nu. Zit ook te denken om het ze nu zo heel kut per whatsapp te vertellen, maar probeer me in te houden.
Ahw dat is wel echt balen ja. Misschien kan je deze week nog een afspraak maken met ze? En anders mss even bellen met je leuke nieuwtje. Proficiat trouwens!
Ooh jeetje. Ik kan me voorstellen dat je enorm naar vanavond uitgekeken hebt! Kun je evt nog een andere afspraak maken? Of video bellen?
Wat spannend trouwens! Super speciaal ook lijkt me, rond kerst trouwen
Zo irritant dat niet elke Hema pashokjes heeft. Dus ben nu naar Miss Etam (?) om daar eerst aandachtig door de winkel te lopen, iets te pakken om vervolgens mijn Hema aankoop te passen
En @Toeptoep dankjulliewel! Het wordt snel in het gemeentehuis hoor, maar kijk er wel enoooorm naar uit. Ik ga proberen nog af te spreken en niet te duur te worden
Is het een accountantsbureau? Wat slecht dat zo zo met gevoelige en belangrijke gegevens omgaan. Heb je nog bewijs dat ze gereageerd hebben…? Ook vervelend want uiteindelijk ben je als persoon zelf verantwoordelijk voor je aangiftes en administratie en kan zo’n bureau volgens mij hierop niet aangesproken worden. Misschien je geld terug eisen en het ergens anders laten checken als second opinion?
Zeker dat een accountant/boekhouder/iemand met wie jij overeenkomst sloot voor het regelen van je aangifte, aansprakelijk is hoor.
Ja lekker makkelijk, je moet dan toch vragen om een jaaropgave als je die niet gehad hebt, niet zomaar 0 invullen. Is toch hun werk dat ze alle documenten compleet moeten hebben en jou eraan helpen herinneren ofzo niet de omgekeerde wereld.
@Tessa Ohh echt? Dat bureau van Bonnie was toen te laat met haar aangifte doorgeven of het betalen ervan geloof ik, en toen kreeg Bonnie zelf een boete geloof ik.
Anders betaal ik voor niks voor een hele dure aansprakelijkheidsverzekering
Iedereen op instagram die ineens dezelfde ~quirky en grappige~ caption gebruikt en dan niet doorheeft dat ze niet origineel zijn omdat ze allemaal precies hetzelfde doen
Ben nu wel benieuwd welke je bedoelt.
Bijv Tim Hofman, alleen bij hem vond ik het dus wel grappig maar daardoor valt het extra op dat anderen dat nu ook doen
Ik zag dit ook toen dat liedje van Sweet but Psycho uit kwam. Van die hele droge, grijze, doodnormale meiden (wat niet uit maakt, begrijp me niet verkeerd) die zichzelf dan ook ineens “poison but tasty” gingen noemen. Ik dacht ook echt heel vaak: je weet niet eens wat poison is en ik zou in 20 jaar geen hap van je willen nemen, al kreeg ik geld toe. Maar misschien moet dit in het opbiecht topic —-
Andere ergernis: een meid in de trein. Ze heeft een zwoele selfie (van zichzelf) als home screen en ze praat heel luid met vocal fry over haar vegan quiche en door die vocal fry wil ik haar stembanden eruit snijden (ohja en ook omdat ze om het woord “like” zegt)
Ugh. Dan denk ik: woorden. Gebruik ze.
Oh zo vervelend! De mijne praat ook vaak in z’n slaap en zei van de week ‘wie ligt er nu naast me?’ Dus ik zei ‘ik natuurlijk’ hij ‘ja dat weet ik, maar er ligt nóg iemand tussen ons in, kijk maar’
Ik lag echt zo in bed
Maar echt hoor, dan slaap je toch niet meer? Die van mij sprong een x helemaal uit het niets uit bed en rende keihard de slaapkamer uit. Schrok me helemaal de pleuris, dacht dat hij acuut ziek was oid. Maar hij werd op de gang wakker en hij zei later dat hij droomde dat hij achterna werd gezeten door een enorme bij. ‘Hij was echt gigantisch’.
hahahaha fuck. Dat lijkt me zo raar
Ik had dat hele bed volgescheten van angst.