Waar erger je je aan #5

Deze Poison blijft ook een ergernis.

3 likes

Gif

1 like

Ja haha, ik ging echt 5 minuten googlen of ik het misschien verkeerd had geschreven ook, dat je het daarom vroeg

1 like

Dit was vroeger mijn lievelingsliedje
:see_no_evil: zo’n 16 jaar geleden denk ik

3 likes

Haha oh je schrikt je rot zeg! Een gigantische bij ook echt :sob:

@Soy.peor @Karl_Lagerfeld ja ik lag met hartkloppingen in bed.

3 likes

@ZusjevanJoost @Bunnyslippers hahahaha ja zo herkenbaar dit. Ik heb ook weleens gehad dat hij uit bed sprong en de deken van het bed afrukte (want er zat een grote spin). Ik was toen ook zo geschrokken!

2 likes

Ja je ligt gewoon lekker onschuldig te slapen en dan ineens dat!

Hij deed ook z’n hand een keer helemaal in mijn haar en begon er flink aan te trekken. Hij dacht dat de kat erin zat en wilde me helpen. Ik huilen en alles van schrik. Niet te doen deze man.

12 likes

De fucking koortslip die ik heb :tired_face:

Dat we weer geen internet en tv hebben :tired_face:

Oh jeetje dat is nog gevaarlijk ook zeg!

1 like

Dat er geen leuke film vandaag in de bios draait en ik heb geen zin om de tram naar Den Haag te nemen, dus ik ga niet naar de bios :persevere:

1 like

Ik snap je! Had laatst met een vriendin afgesproken te gaan sporten en toen ik 2 minuten na de afgesproken tijd aankwam zei ze sarcastisch ā€˜je bent maar 2 minuten te laat’ :roll_eyes:

3 likes

Zo irritant. Ik denk ook, niet elke klok staat gelijk.

Of als je dan iets eerder weggaat is het is het zo zo vrije middag? Of iets later, lekker uitegeslapen?
Ja die paar minuten maakt het een vrije middag/ uitslapen.

4 likes

Zovirax werkt bij mij heel goed!! Goed blijven smeren en dan is die na een paar dagen weer weg

1 like

Ik heb dit al vaker gepost. Ik ga in bad liggen en dan gaat een van mijn katten poepen op de kattenbak en om het geurprofiel nog beter uit te laten komen graven ze het niet in. Zodat ik lekker in bad kan genieten van hun smerige kaklucht

9 likes

Jaa precies dit! Mijn vader van rond de 60 wordt echt boos ieder jaar omdat de ā€œjonge mensen zoals ikā€ ook stemmen en de lijst dan verandert en er nieuwe muziek in komt te staan

7 likes

Hahaha moest hier zo om lachen. En zo waar! George Michael was niet beter dan Justin Bieber maar toch is dat compleet geaccepteerd in top 2000

3 likes

Boeren

28 likes

Ben jij stiekem Baula?

2 likes

Mijn nicht in de familie groepsapp ā€˜wetenschap is ook maar een soort van geloof he’

STFU.

28 likes