Zo irritant. Ik denk ook, niet elke klok staat gelijk.
Of als je dan iets eerder weggaat is het is het zo zo vrije middag? Of iets later, lekker uitegeslapen?
Ja die paar minuten maakt het een vrije middag/ uitslapen.

Zo irritant. Ik denk ook, niet elke klok staat gelijk.
Of als je dan iets eerder weggaat is het is het zo zo vrije middag? Of iets later, lekker uitegeslapen?
Ja die paar minuten maakt het een vrije middag/ uitslapen.
Zovirax werkt bij mij heel goed!! Goed blijven smeren en dan is die na een paar dagen weer weg
Ik heb dit al vaker gepost. Ik ga in bad liggen en dan gaat een van mijn katten poepen op de kattenbak en om het geurprofiel nog beter uit te laten komen graven ze het niet in. Zodat ik lekker in bad kan genieten van hun smerige kaklucht
Jaa precies dit! Mijn vader van rond de 60 wordt echt boos ieder jaar omdat de “jonge mensen zoals ik” ook stemmen en de lijst dan verandert en er nieuwe muziek in komt te staan
Hahaha moest hier zo om lachen. En zo waar! George Michael was niet beter dan Justin Bieber maar toch is dat compleet geaccepteerd in top 2000
Boeren
Ben jij stiekem Baula?
Mijn nicht in de familie groepsapp ‘wetenschap is ook maar een soort van geloof he’
STFU.
Ik ga ook heel goed op dit soort dingen

om oude witte mannen eraan te helpen herinneren dat The Beatles inderdaad een boyband waren en dat hun merch niet onderdeed voor de merch die One Direction had.
Kwam hier om dit te posten, maar je was me voor
Wat stom dat niemand wat terug zegt. Ik zeg dan altijd wel iets maar heel zachtjes dus misschien heb je het niet gehoord. Blijft wel heel ongemakkelijk altijd ja. Ik weet nog van vroeger dat mn pa altijd echt luid en duidelijk GOEDEMORGEN zei. Dat vond ik ook weer awkward.
1x raden waar het over ging toen ze deze opmerking maakte 
Dan kunnen we direct een mooiere vlag nemen en mogen zij wel de oude hebben en dan plakken ze er maar een afbeelding van een trekker op of zo.
Ik erger mij vooral vandaag aan het gedrag van leerlingen. Het is bijna vakantie nog even rustig okay???
ok fuck it ik ben uit die groepsapp gestapt. Schaam me dood voor een deel van mijn familie, bah.
Echt wel.
Comadisadin.
Heel irritant ja! Je kan dit voorkomen door zo’n tussending overdwars vooraan te zetten, dan staat de band stil. (Tenzij de caissière denkt GOGOGO weg ermee)(dan gaat het weer door) (en blijft het kut)
Op instagram krijg ik telkens vieze vuile gebitten te zien. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik minder “van dat soort” berichten wil zien, maar het blijft maar komen:nauseated_face:
Ik pakte vandaag een mandarijn maar het bleek toch een (opvallend kleine schurken) sinaasappel te zijn. Maar ik duwde mn nagel erin om hem te pellen alleen dat vel van een sinaasappel is zo hard en het schoot onder mn duimnagel 
Nu doet het de hele tijd al pijn door mn eigen domme schuld.
Het woord " beterschapjes"
Nee.