Waar erger je je aan #5

Ik ga ook heel goed op dit soort dingen

image
image
image

om oude witte mannen eraan te helpen herinneren dat The Beatles inderdaad een boyband waren en dat hun merch niet onderdeed voor de merch die One Direction had.

27 likes

Kwam hier om dit te posten, maar je was me voor

1 like

Wat stom dat niemand wat terug zegt. Ik zeg dan altijd wel iets maar heel zachtjes dus misschien heb je het niet gehoord. Blijft wel heel ongemakkelijk altijd ja. Ik weet nog van vroeger dat mn pa altijd echt luid en duidelijk GOEDEMORGEN zei. Dat vond ik ook weer awkward.

1 like

1x raden waar het over ging toen ze deze opmerking maakte :roll_eyes:

1 like

Dan kunnen we direct een mooiere vlag nemen en mogen zij wel de oude hebben en dan plakken ze er maar een afbeelding van een trekker op of zo.

Ik erger mij vooral vandaag aan het gedrag van leerlingen. Het is bijna vakantie nog even rustig okay???

1 like

ok fuck it ik ben uit die groepsapp gestapt. Schaam me dood voor een deel van mijn familie, bah.

4 likes

Echt wel.

2 likes

Comadisadin.

5 likes

Heel irritant ja! Je kan dit voorkomen door zo’n tussending overdwars vooraan te zetten, dan staat de band stil. (Tenzij de caissière denkt GOGOGO weg ermee)(dan gaat het weer door) (en blijft het kut)

1 like

Op instagram krijg ik telkens vieze vuile gebitten te zien. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik minder “van dat soort” berichten wil zien, maar het blijft maar komen:nauseated_face:

1 like

Ik pakte vandaag een mandarijn maar het bleek toch een (opvallend kleine schurken) sinaasappel te zijn. Maar ik duwde mn nagel erin om hem te pellen alleen dat vel van een sinaasappel is zo hard en het schoot onder mn duimnagel :sob:
Nu doet het de hele tijd al pijn door mn eigen domme schuld.

2 likes

Het woord " beterschapjes"

Nee.

2 likes

Of een I speak the manager Kauren Verster.

6 likes

Of te verzorgen zodat het niet meer pluist maar goed krult.

Ik heb geen kerstversiering in m’n huis, want ik woon alleen en ben de kerstdagen bij m’n ouders, dus ik vind het de moeite niet waard.

Maar mensen zijn steeds geshockeerd als ik dat zeg, alsof m’n huis dan uit een kaal betonnen blok bestaat. Nee, ik heb wel gewoon een gezellig huis en kaarsjes en shit, alleen geen kerst?! Doe rustig.

9 likes

Thanks voor de tip! Ik zal morgen eens gaan kijken bij het kruidvat!

1 like

Ze heeft echt heel dun/weinig haar als ik die vlecht bekijk. Een invlecht of knot wordt dan niet mooier. Vanuit ervaring spreken helaasss.

Ik erger me aan de ruzie met mijn zus van vandaag. Als ik erop terug kijk durf ik wel toe te geven dat ik een beetje bitchy was, maar ik vind niet dat het ‘unprovoked’ was zeg maar. Ze gedroeg zich echt heel raar tegenover mij waardoor mijn bitchy opmerking eruit schoot. Dat het vervolgens zo heftig escaleerde was ook haar schuld eigenlijk, want ik wou het er eigenlijk gewoon niet meer over hebben maar ja… :woman_shrugging: wat doe je eraan. We hebben het overigens ook nog steeds niet bijgelegd, dus dat zal leuk worden morgen :+1:

de hele persoon lauren verster

3 likes

Ik word een beetje geghost door iemand (halverwege gesprek gewoon niet meer reageren en daarna ook niets meer laten horen terwijl het eindigde met een vraag van mijn kant) en ik vind dat echt zo kut en nog kutter dat het mij blijkbaar zo raakt