Het woord SMEERSELS.
Kom het in deze tijd weer overal tegen.
" Lekker borrelen met breekbrood ( ook een ranzig woord) en SMEERSELS".
Gad-ver-damme. Ik ga oprecht over m’n huig van dat woord. Hou op!!
Het woord SMEERSELS.
Kom het in deze tijd weer overal tegen.
" Lekker borrelen met breekbrood ( ook een ranzig woord) en SMEERSELS".
Gad-ver-damme. Ik ga oprecht over m’n huig van dat woord. Hou op!!
EENS! Ik heb dit met ‘smeersel’ en lekker scoopen’ ik hoef gelijk niet meer
Oh en ook bij ‘smikkelen’ kan je gewoon vertrekken en nooit meer terugkomen
Het woord ‘toxic’.
Ga weg.
Smikkelen zou bij wet verboden moeten worden.
Als de bus bij elk stoplicht stopt maar de buschauffeur telkens kort even het gas indrukt en weer de rem. Vooral als je moet staan.
Ik regel eigenlijk altijd de cadeaus voor verjaardagen binnen mijn gezin en groepjes vrienden, vind ik ook prima want heb vaak wel een idee en leuk om iets moois te kopen en leuk in te pakken en zo. Maar ik moet altijd zo lang op mijn geld wachten, nu ook weer, wacht al drie weken op meer dan 50 euro van mijn broertje voor het afstudeercadeau voor onze zus en schoonzus. Gister maar eens een herinnering gestuurd maar waaarom moet dit altijd zo gaan. Tot op heden ook geen reactie trouwens. Hij werkt overigens fulltime dus het is niet zo dat hij heel krap zit, denk ik, en zo wel dan zou hij dat natuurlijk gewoon kunnen zeggen en dan zou ik daar rekening mee kunnen houden.
Heb deze maand ook veel voorgeschoten voor werk dus hoop dat mijn werkborrel vanavond all inclusive is, anders moet ik geld lenen van een collega👍
Komt er net een oud mens bij het schoolplein zeiken dat mijn auto motor nog aan staat. Uh ja mens ik heb het koud .
Net een hele to do lijst voor m’n studie gemaakt voor de kerstvakantie en prominent op m’n kledingkast gehangen. Word er niet bepaald vrolijk van. En daarnaast moet ik ook nog eens de helft werken. Heb al jaren nooit écht vakantie gehad tijdens zogenaamde vakanties
Vorige week wilde ik hier nog klagen (was ik uiteindelijk vergeten te doen) dat ik me zo aan het ergeren was over een bestelbus die voor m’n deur stond en al een uur z’n motor aan had staan en lekker in z’n warme wagen aan het pauzeren was. Mijn hele huis stonk naar diesel en ik vond het best wel asociaal. Dat je de motor even aan laat staan oke, maar niet zo lang.
Ik stond er nog geen minuut en heb een oud autootje en zeer traag opwarmt. Verder heb ik bloedarmoede en daardoor heel erg koud en moeite mezelf warm te houden. Dus het is niet dat ik voor lol nog even mijn motor liet draaien. Of elke dag het doe als ik sta te wachten bij het schoolplein.
Dat ik net al bloedend 3 winkels moest afgaan totdat ik yoni tampons gevonden had
Random mensen die hun werkmail ondertekenen met:
Met vriendelijke groet,
Jan de Vries MSc
Ik zou ze ook zo aanspreken dan bij de aanhef
Hahha, ja. Zo apart, inderdaad.
mijn huisbaas is voor de 3e keer deze maand op mijn dak bladeren aan het vegen en het is zo’n kut geluid als er iemand op je dak loopt. En natuurlijk heb ik ook nog stiekem twee katten die hem helemaal de pan uit flippen nu; heb ook nog in bijna elke kamer een glaskoepel in het dak
Dat ik al een half jaar op €750 stage vergoeding wacht en nu nog niks heb. al tig keer gebeld met de stichting waar ik het van moet krijgen maar niemand weet van iets en ze bellen maar niet terug. Als ik morgen nog niks gehoord heb maar weer bellen…
MA om ze lekker getriggerd te maken
Dat ik langs een supermarkt liep maar die is klein en kut dus dacht haal alles bij andere supermarkt. Hebben ze daar verdorie iets niet waardoor ik straks weer op pad kan terug naar die andere super :@
En ik werd weer bijna van mijn sokken gereden op zebrapaden en uit reflex riep ik fuckerrrr, maar pas daarna bedenk ik me dat de best tokkie is en wat als die chauffeur daardoor juist nog meer een aso wordt…