Waar erger je je aan #5

Ik noem het altijd gadgets
Ja je mag hier ook om kotsen :smiley:

Moet nu bij dit woord denken aan die zielige man bijt hond vrouw met dr glitterplaatjes op Hyves ‘getkets’

2 likes

Mijn vriend komt vandaag naar mij toe. Kan de hele dag geen tijd zeggen wanneer hij hier zou zijn waardoor ik maar beetje zat te wachten thuis… en nu blijkt dat hij er pas om 18:30 is en ik had dus echt de hele dag anders kunnen inplannen :triumph: vind ik zo irritant en zonde van mijn dag terwijl het ook gewoon mijn eigen schuld is

Heb je een ekoplaza / grote albert heijn in de buurt die de visvrije tonijn van de vegetarische slager verkoopt? Misschien kan dat je craving stillen?

1 like

Heb ‘m heel lang geleden een keer geproefd en hij kwam volgens mij vrij dichtbij de echte tonijnsmaak (de uit blik variant). Hopelijk kan je hem ergens vinden, en anders nog maar een paar weekjes geduld voor the real deal :biggrin:

1 like

@Mhysa de tonynsalade van Vegetarisch Slager vind ik ook heel lekker! In ieder geval verkrijgbaar bij Picnic, schijnbaar ook bij AH en Jumbo

1 like

Doutzen in de nieuwe reclame van de winkel met de bra party

Dat er iets gebeurt in een serie en je denkt jeetje je kan het jezelf zo makkelijk maken door te vertellen hoe iets echt zit, en dat ze dan altijd moeten liegen etc.
S2e3 better call Saul zit er vol mee.

Jimmy die niet naar zijn baas gaat met die commercial en Mike die niet gewoon tegen zijn schoondochter zegt dat hij in de nacht er ook was en geen schoten heeft gezien/gehoord.

Het is zo simpel jongens om gedoe te voorkomen :s

5 likes

Als je daar salade van maakt is het echt niet te onderscheiden van echte

1 like

Gebruik je Outlook? Want dan kun je je handtekening gewoon aanpassen!

Oh huh gek, want ik heb een handtekening aangemaakt die ik gewoon onder mijn bericht kan invoegen (kan kiezen tussen verschillende die ik heb aangemaakt) en dat is gewoon alleen die handtekening, zonder dat er al iets automatisch voor ofzo komt te staan.

1 like

ik ook hoor: mr. drs. en ben er trots op
(wel alleen op werk; niet in prive situaties)

2 likes

Ik denk altijd, die mr. heeft me zoooooveel gekost, ik ga 'm gebruiken ook :joy:

Oh wat @Monstertruck zegt dus :joy:

4 likes

Zwangerschaps dingetje:

Aan mensen om mij heen. Iedereen is irritant , druk, vervelend of gewoon kut.

Ja ook mijn zoontje en man af en toe.

2 likes

Hahaha ja, is wel een ergernis van mij! Maar laat je er vooral niet door tegenhouden, zou ik zeggen.

1 like

Waarom dat laatste dan? Op werk kan ik het nog begrijpen, zeker als je iets doet wat veel kunde/kennis vereist. Maar in brieven naar overheid en Belastingdienst? Vind dat altijd zo opschepperig als ik het zie :sweat_smile:: Ik behoor niet tot het plebs, dat jullie het maar even weten.

9 likes

Preach. Dan vinden mensen me maar een opschepper hoor

2 likes

Het is toch letterlijk een onderscheiding, dat zeg je zelf later ook :stuck_out_tongue: Ik vind het wel opscheppen, dat kun je toegeven toch, zoals @Tessa doet :stuck_out_tongue:

1 like

Of juist erkenning voor je harde werken.

1 like

Opscheppen is heel on-Nederlands. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg enzo. Ik vind dat altijd wat vreemd want waarom mag je niet trots zijn op iets wat je bereikt hebt :thinking:. Wat @TheOne zegt, het is ook erkenning. Die titel is niet aan komen waaien en kreeg 'm zeker niet cadeau. Bedoel, ik onderteken mijn kerstkaart of mailtjes naar de school van mijn kinderen er niet mee, maar al het officiele waar ‘mevrouw’ onder staat, staat in mijn geval ook mr. bij

2 likes

tuurlijk mag je trots zijn, maar waarom is het nodig dat onder je brief naar de belastingdienst te zetten?

9 likes