Ik wil maandag een luchtje gaan kopen voor mijn vriend en ik heb er nu al geen zin in om op die dag ici paris naar binnen te gaan lopen
Moet nog 45 min in mn eentje met het ov naar huis reizen maar ben mān oortjes vergeten terwijl ik die juist altijdin mn jaszak heb zitten, ughhhhh. Juist zoveel zin in muziek nu en verveel me dood.
Ik was er een paar dagen geleden en ik heb 1 rondje gelopen en ben toen linea recta weer vertrokken ik haat het daar zo erg. Maar ik ben dus niet geslaagd en moet nog een keer, ik deel je ergernis.
Ja vind zo irritant dat je soms niet bij bepaalde parfums kunt komen maar dat je dan iemand moet vragen.
Het werd gister toch duidelijk dat de discussie haar raakte? Ik ben helemaal voor sarcastische grappen maar dit vind ik best gemeen.
Edit @Slaapmuts sorry je had zelf al gereageerd 
Ik volg youtuber Fit with Iulia op Insta omdat ze vaak fijne workouts plaatst. Nu is ze zwanger, 8 weken (ergenis 1 om dat nu al op insta te zetten) en steekt ze ineens op alle fotoās en videos die buik uit (ergenis 2) en benoemt ze nu net dat ze met de dokter heeft overlegd maar wel mag sporten (ergenis 3).
Je bent 8 weken zwanger ze hebben je sleutelbenen niet geamputeerdā¦
Nee tweede, haar eerste is nu een kleuter maar heeft ook al haar eigen insta
Mijn vader die appt of ik mee ga ergens heen, dus ik app terug āhoe laat wil je gaan?ā. Appt hij terug; ik bel morgenochtend wel. Ik haaaaat het echt om wakker te worden gebeld. Durf geluid nooit uit te doen want je weet het nooit. Ga denk ik terug appen dat ik slaap tot tijdstip x en hij daarvoor niet moet bellen. Heb ik wel eens vaker gedaan (āik slaap tot tijdstip x minimaal, dus daarvoor niet bellenā), maar voelt wel onaardig :ā)
Is het weggehaald?
Ja
Ja! Waar ging dit over?
Er is een storing op rtl 8 en nu kan ik de flut kerstfilm niet afkijken 
Pff ik lig weer eens wakker terwijl ik gewoon lang wil uitslapen
Ik begin vandaag om 10 uur met werk, dus kan opzich een beetje āuitslapenā
Nou mooi niet dus, werd half 6 wakker van brandweerwagens die met loeiende sirenes onderweg waren naar een grote brand een paar km verderop. Daarna zou ik weer verder slapen, gaan ze hier in huis om half 7 uit bed, beneden allemaal meubels verplaatsen en geen idee wat ze nog meer doen met keiharde muziek aan. En nu is iemand van hen boos en is dus rond aan het stampen.
Echt top begin van mijn dag dit
Dat mijn vriend jarig is met kerst. Ik vind het zo kut, ik ga een eventuele toekomstige baby zo goed mogelijk proberen te plannen want deze ellende gun je niemand 
Mijn Nespresso apparaat lijkt kapot 
Kan ik daar nog iets aan doen? Die naald maakt het cupje niet goed open dus het water gaat er niet (goed) doorheen. Slootwater.
Mijn amandelmelk is op. Net een peeling gehad en no way dat ik nu zo naar buiten ga.
Je moet sws altijd na het koffie zetten je cupje in het bakje laten vallen. Anders worden die pinnetjes bot. Maar je kan de klanten service opbellen dan komen zij hem halen om hem te repareren. Of je kunt even met je machine langs een boutique gaan. Let wel maak je machine aub schoon want ik word zo chaggie van mensen die met een machine aankomen die bijwijze van door d3 strond is weze rollen en dan āHij doet het niet meerā nee goh maak hem schoon!!!
(Dacht ik gooi er ook even een ergernis bij)
Ja ik had dat ook en toen hielp het om hem te ontkalken/schoon te maken!
Een zoān lichtjessnoer uit mn kerstboom is stuk. Dacht wat is mān boom donker, heb ik 2 weken terug echt zo beroerd die lampjes opgehangen? Maar er is er gewoon een stuk. Geen gezicht dit, maar als ik nieuwe lampjes koop en erin wil hangen, moet ik mn halve boom leeghalen