Maar het wordt gebruikt in een context die wel relevant is,namelijk werk.
Ik word er niet warm of koud van hoor, maar als ik het heb zou ik het ook gebruiken,zeker in sectoren waarin het wel zwaarder weegt zoals bij @Tessa.
Ik vrees dat ik dan allemaal glitterprullaria krijg, iets wat ik nooit wil hebben. Ik vind het al erg zat steeds meuk te krijgen van een bepaald thema omdat ik toevallig op Dag jarig ben.
-weggehaald-
Dus zij belt uit zichzelf en dan zegt ze dat hele riedeltje?
Heb je geen klein raampje die open kan? Of wilt hij dat ook niet?
Aan een personage in The Witcher die dezelfde * aandoening * heeft als ik heb maar dat dan op magische wijze verdwijnt. Want anders is ze natuurlijk niet aantrekkelijk genoeg voor de mannelijke kijkers.
Aan iedereen ( sorry, ouders van FF) die al zân 70 kinderen meeslepen naar een supermarkt als gezellig familie uitje.
Werd vanmiddag eerst âaangeredenâ door een kinderwagen en daarna door een ploertje op van die schijt schoenen met wieltjes.
En dat constante gejank en geschreeuw:
MAMA IK WIL DIT
Nee pietje, dat krijg je niet
JA MAAR IK WIL HET
- Pietje duwt zân broertje omver en verstopt zich al schreeuwend tussen de kadetten*.
(Waargebeurd verhaal)
Bind ze gewoon even aan paal zodat jij, en de rest van de wereld, rustig boodschappen kan doen!
Ik heb 3 kinderen en I soooo feel you? Ik zou serieus extra betalen voor een kindvrije supermarkt.
Er is me hier iemand in de buurt vuurwerk aan het afsteken, niet normaal.
Collegaâs die vrouwen met een (deels) andere achtergrond dan een Nederlandse exotisch noemen Het zijn ook altijd mannen die het woord âexotischâ in de mond nemen als het gaat om een vrouw met een andere achtergrond. Ik heb dit persoonlijk nog nooit een vrouw over een man horen zeggen.*
Ik heb nog geroepen dat het belachelijk is om het woord exotisch te gebruiken in die context maar ze zaten te ver weg. En ik ben sowieso al een âmoraalridderâ die ze wijst op vrouwonvriendelijke, stereotyperende, milieuonvriendelijke en onverdraagzame uitspraken/gewoontes dus volgens mij vinden sommigen me al irritant :â)
*Of misschien is dit dan weer heel erg stereotyperend van mij.
Het is natuurlijk in de overtreffende trap geschreven, maar ik heb soms ZOâN medelijden met ouders die met meerdere kinderen de boodschappen moeten doen. Soms druipt de wanhoop er van af.
Ik geef dan maar een knikje en een glimlach naar de betreffende ouder ( terwijl ik ondertussen het kind denkbeeldig de deur uit flikker)
Dat is lief van je want het is ook een hele opgaaf. Jouw knipoog oid kan haar dag dan een beetje goedmaken. Neemt niet weg dat het gewoon een hel is (en ik het dus ook echtttt niet doe). Om deze reden laat ik mijn boodschappen al jaren bezorgen. Als er met spoed iets gehaald moet worden? Nope. Dat wordt het thuisbezorgpuntnl
Ik wil maandag een luchtje gaan kopen voor mijn vriend en ik heb er nu al geen zin in om op die dag ici paris naar binnen te gaan lopen
Moet nog 45 min in mn eentje met het ov naar huis reizen maar ben mân oortjes vergeten terwijl ik die juist altijdin mn jaszak heb zitten, ughhhhh. Juist zoveel zin in muziek nu en verveel me dood.
Ik was er een paar dagen geleden en ik heb 1 rondje gelopen en ben toen linea recta weer vertrokken ik haat het daar zo erg. Maar ik ben dus niet geslaagd en moet nog een keer, ik deel je ergernis.
Ja vind zo irritant dat je soms niet bij bepaalde parfums kunt komen maar dat je dan iemand moet vragen.
Het werd gister toch duidelijk dat de discussie haar raakte? Ik ben helemaal voor sarcastische grappen maar dit vind ik best gemeen.
Edit @Slaapmuts sorry je had zelf al gereageerd
Ik volg youtuber Fit with Iulia op Insta omdat ze vaak fijne workouts plaatst. Nu is ze zwanger, 8 weken (ergenis 1 om dat nu al op insta te zetten) en steekt ze ineens op alle fotoâs en videos die buik uit (ergenis 2) en benoemt ze nu net dat ze met de dokter heeft overlegd maar wel mag sporten (ergenis 3).
Je bent 8 weken zwanger ze hebben je sleutelbenen niet geamputeerdâŠ
Nee tweede, haar eerste is nu een kleuter maar heeft ook al haar eigen insta
Mijn vader die appt of ik mee ga ergens heen, dus ik app terug âhoe laat wil je gaan?â. Appt hij terug; ik bel morgenochtend wel. Ik haaaaat het echt om wakker te worden gebeld. Durf geluid nooit uit te doen want je weet het nooit. Ga denk ik terug appen dat ik slaap tot tijdstip x en hij daarvoor niet moet bellen. Heb ik wel eens vaker gedaan (âik slaap tot tijdstip x minimaal, dus daarvoor niet bellenâ), maar voelt wel onaardig :â)