Ik heb vandaag te lang gewacht met naar de wc gaan (kleine boodschap), dat was vanmiddag. En dan doet de rest van de dag m’n blaas/darmen pijn.
Ah, vind het echt niet netjes en egoïstisch en sneu voor je moeder.
Je moeder klinkt als een lieve vrouw maar als ik haar was zou ik mooi de BE versie van een Tikkie sturen voor het eten
Teleurgesteld? Omdat jij gewoon een leuke avond hebt gehad of omdat ze bang is dat je nu lesbisch bent of? Zoveel vragen, maar klinkt als een hele nare reactie van je moeder, wat rot
Ahhhh dit vind ik echt sneu voor je moeder! Zo lief dat ze dat voor hun organiseerde. Fuck hun echt. Zo onbeschoft.
Soms moet je iets voor jezelf doen en niet alles voor andere doen? Ze waren toch uitgenodigd om te komen eten? Dat doe je toch niet voor een ander, ik vind het een beetje een rare uitspraak in deze context.
Muziek van 2 verschillende buren die door mijn woning knalt.
Tijd voor wat ETID door de speakers.
Kan je verklappen dat dit vredig naast elkaar kan bestaan.
Effe opwarmen met Lana Del Rey, als de hint dan nog niet duidelijk is schakel ik over op het grove geschut.
Had wel liever gewoon Netflix gekeken maar goed, dan maar de was plooien enzo.
Aan mezelf. In plaats van dat ik alles hier ga opruimen, zit ik al een uur doelloos te klikken op internet en nu moet ik morgen nog meer doen.
Dankjewel hè!
Jep ‘wat moeten andere er wel niet van denken’ ‘je weet dat iedereen die fotos kan zien he’ etc etc zo stom. Ik heb het genegeerd (om nog meer drama te voorkomen), en het ging allemaal via de app. Eerst volgende keer dat ik ze zie is met eerste kerstdag in een restaurant… Zo geen zin in
Gistermiddag begon ik wat ziek te worden. Pijnlijke keel, overal spierpijn etc. Dus ik wilde vandaag echt even lekker niks doen en me een beetje laten verzorgen door mn vriend, zodat ik tijdens de kerstdagen weer helemaal fit ben.
Maar toen ik vanochtend wakker werd waren de eerste woorden die ik hoorde van hem: “Oh nee, ik heb ook keelpijn nu. Nee voel me ook echt niet goed.”
Wat natuurlijk heel sneu is voor hem. Maar feit is gewoon dat we nu beide ziek zijn en dus ik weer degene ben die moet zorgen ipv verzorgd worden etc. Want mannen zijn natuurlijk altijd veeeeeel zieker dan de vrouw
Kleine ergernis, maar toch
Maar dat doe je wel een beetje zelf, toch? Hoezo zou hij nu niks meer moeten doen nu? Zou lekker allebei niks doen, behalve omstebeurt thee zetten, fruit halen en soep eten ofzo.
Ja heb je helemaal gelijk in hoor. Doordat ik dat altijd zo deed is het ook zo gegroeid inderdaad.
Ik moest vanochtend naar de winkel voor strepsil en honing, dus vond het irritant. Maar heb wellicht ook te snel geoordeeld want hij is net uit bed en heeft koffie voor me gemaakt en een kruik
Aan mezelf dat ik per se m’n haar gesteild wil hebben voor kerst, want dit gaat me 3 à 4 uur kosten zometeen Maar net al m’n haar gewassen en m’n krullen eruit geborsteld, dus nu kan ik al niet meer terug
Maarja heb het al een jaar niet steil gehad.
Omg ik ga nu meteen proberen want hij ligt dus al een jaar in een kast
Oké he’s still going strong
Zit te wachten tot mijn vriend klaar is met douchen zodat we boodschappen kunnen doen. Duurt wel erg lang. Staat meneer op z’n dooie gemak de was op te ruimen. Hallo ik wacht op jou
Wauw het moment dat mijn vriend de was gaat opruimen ipv douchen zou ik echt koesteren, als het me ooit zou gebeuren