Je "moet " terug dus eigenlijk een soort van tegen je zin of je mag terug en dit is de perfecte aanleiding om terug te “mogen” komen? Zo lees ik het
Maar dan zou de vraag zijn “willen of moeten” en niet mogen of moeten. Toch? Nouja ik snap er ook niks van @Reflect Vermoeiende manier van communiceren heeft hij.
Ik had vanmiddag kerstbrunch met de familie en het grote eten was rollade en beenham. Verder was er stokbrood, zalmsalade en stoofperen en wat kaasjes. Ik eet geen vlees, dus ik heb die andere dingen gegeten, maar ik heb nu alweer honger… echt irritant dat er geen warm vega eten was of vis.
Er liggen chips in de kast, maar ik zit nog vol
Dat kan ook, maar in mijn omgeving wordt ook moeten/mogen gebruikt.
Maandverband met 500 plakkers/verpakkingsmateriaal erop. Moet een halve unboxing doen joh op het toilet
Ik heb gewerkt met een collega en het was echt te gezellig en nu vallen me allemaal dingen in die ik had willen doen zodat mijn stagebegeleider morgen onder de indruk zou zijn. Maar nee ik heb wedstrijdjes wie het hardst over de gang kon rennen gedaan
Ik heb een irritante knieblessure en nu heb ik vandaag al 2x die knie vrij hard ergens tegenaan gestoten
Ik had gisteren de meringuetaart gemaakt die op de allerhande cover stond. Was helemaal goed gelukt en heel lekker. Ik had mijn schoonouders beloofd om alles wat over was mee te nemen voor het kerstdiner. We hadden heel veel over, maar hij is vannacht helemaal in elkaar gezakt .
Dit klinkt veel leuker dan je stagebegeleider impressen
Misschien moet je met je begeleider een wedstrijdje doen. Plezier op de werkvloer is ook super belangrijk.
Ben bij mijn schoonvader en het broertje van mijn vriendin en zijn vriendin roken binnen dankje lekkere stank, het slaat op mijn keel en ik wil geen meeroker effecten
Mijn familieleden die altijd 30 seconds willen doen maar NIKS weten en het halve kaartje overslaan.
Dat mijn moeder zo on- gastvrij is (zeg je dat zo)
Zij is echt het type dat je 1 koekje geeft en daarna niet meer.
Zometeen doen we kerst diner en ze heeft er totaal niet over na gedacht wat ze die mensen zo gaat aanbieden bij binnenkomst (voor 't diner begint zeg maar)
Oh en nu weet ze ook weer niet of m’n zusje en haar vriend blijven slapen “ja heb niets meer gehoord” eh ja dat is wel belangrijk als je zo beperkt plek hebt meid. En ze eet nootjes en dan gaat door merg en been.
een veganist die blijft volhouden dat katten geen vlees nodig hebben.
Hoe komen ze dan aan hun hoektanden volgens die persoon?
Geen idee ze kraamde sowieso veel onzin uit op whatsapp.
Maar misschien zijn katten wel vegetarische vampieren?
Ze zenden Home Alone godverdomme niet uit.
Mijn vriend zit hierdoor al drie dagen in de rouw.
Ik rouw omdat ze Sisi niet uitzenden.