Klote vuurwerk. In de straat vinden ze maar wat te leuk. Er is ook geen meldpunt in de gemeente hier.
Ik zit met een angstige en gestressde hond die als een gek gaat blaffen en een baby van 1 week oud.
Baby kijkt gelukkig alleen geirriteerd maar kan niet zsm de hond rustig krijgen met een baby vast.
Ik koop net een lipstick- krijtje (oid)
Maak het open, zit een klein puntenslijpertje aan de achterkant.
Ik maak dat ding open, heb die slijper nog in mijn handen. Is nu die slijper gewoon pats boem weg… waar is mijn slijpertje gvd
Hier in de gemeente wilden ze het al verbieden maar heeft geen nut.
Botje heeft ie, radio staat aan en gordijnen dicht.
Nu slaapt ie wel weer.
Ik geef voortaan gewoon in mijn eentje een cadeautje als iemand uit mijn familie jarig is
Nu doe ik weer een poging om met mijn siblings samen een cadeau voor mijn jongste zusje te regelen, maar het schiet echt niet op, want ik ben de enige die initiatief neemt.
In het gunstigste geval vinden zij het wel chill dat ik alles regel en dat zij gewoon kunnen wachten tot ik een tikkie stuur en verder niks hoeven te doen maar toch een leuk cadeautje hebben.
Maar met een beetje pech vinden ze het nog irritant ook dat ik weer de bazige oudste zus uit loop te hangen die alles wil regelen en controleren.
Vooral mijn broertjes zijn erg, als ik ze specifiek tag met de vraag wat ze van een bepaald idee denken komt er een ‘‘Goed idee!’’ uit, maar verder leveren ze nul input.
Ik zit in de fb groep van het just wellness schandaal en ik irriteer me zo aan de onwetendheid van mensen daar. Soms wil ik echt reageren op sommige reacties, maar wil niet ‘herkend’ worden daar ivm met huidige baan.
Denk echt elke keer wat denk je dan zelf dat het echt zou werken voor zo weinig geld.
en bij
Ja wij ook. Soort mensen kijken op het terras maar dan anders. En allemaal zo lekker ongemakkelijk. En wit.
Ik wilde ook eens gaan voor de lol maar je mag maar 20 minuten ofzo binnen zijn? Kee bye
Ooh dit is wel echt heel zuur, snap heel goed dat dat steekt. En dat je dan had verwacht dat je dat ook zou krijgen.
En iets anders: ik was eigenlijk op zoek naar een ander gifje.
Een donkere vrouw in een luchtige mooie jurk met lang zwart haar die in een Bachelorachtige setting volgens mij om de hoek kijkt en dan soort van overdreven enthousiast het podium op komt
???
Jaaaaa thanks
Ik kocht een bakje kibbeling bij de lidl waar 320 gram in zou zitten , dit gewicht bepaalt ook de prijs.
Ik had ze klaargemaakt in de oven en moest ze afwegen voor in mijn eetlijst en toen was het serieus maar 254 gram.
Net woonkamer opgeruimd maar hij is gewoon nog steeds pleitos.
Heel kut (voor je), maar dit:
Ik kom door een afschrijving erachter dat mijn krantenabonnement volgend jaar twee keer zo duur wordt. Ze hebben het van te voren ook niet aangekondigd met een mailtje of iets dergelijks
Mijn vriend kookt eens twee dagen na elkaar voor me en begint echt te zeiken over wat er allemaal beter kan gebeuren in de keuken waaronder hoe ik het gasfornuis moet aanzetten en of ik dat alsjeblieft wil aanhouden in plaats van toch nog gewoon roetsj dat ding aanzetten. Hebben jullie ook een bepaalde gasfornuisetiquette?
Hmm misschien had ze iets aan haar hoofd en/of even geen zin om jou een op een te “vermaken” haha. Ik had ook een collega die ik gezellig maar soms ook heel vermoeiend vond als ik even andere dingen aan mn hoofd had. Klinkt lulliger dan ik dit bedoel!
Ik ben precies de ander in dit verhaal. Ik volg tijdens de lunch echt maar een kwart.
Dat is idd wel jammer dan!