Ik heb het deze week op Disney+ gekeken, staan ze allemaal. Dus als je iemand kent met een account, even inloggegevens ontfutselen.
Achterburen die een party tent hebben staan en de muziek staat hard.
Zat ik gisteren ook al over te klagen. Hoe is dit kerst zonder Home Alone?
Dat is niet echt een solide argument…
(Gorilla’s eten planten dus)
Sorry
Ja hij is nog wel lekker gelukkig! Alleen niet meer zo luchtig en knapperig. Ach, volgende kerst beter
Rustiger eten en drinken kan wel helpen. En geen lucht erbij laten als je eet/drinkt dus met je mond dicht
Ben totaal niet thuis in snapchat, maar wat een vreemde snuiter dat hij hier boos om wordt. Volgens mij zou het sowieso wel eens goed voor je zijn om met een bezem door je “vriendschappen” te gaan, want van wat ik hier op het forum met regelmaat van je lees heb je echt vaak opmerkelijk gedoe met je “vrienden”
Ik vind Snapchat zo een ver-van-mijn-bed show. Wat is snapchat best friends? Is dat als je iets vaak naar elkaar stuurt? Of is dat zoals op IG gewoon een select groepje? En hoe zou hij jou exposen? He tklinkt alsof die jongen echt een non-issue heeft
Ik was net aan het fietsen toen er een zoutstrooier voorbij kwam. Gevolg: mijn schoenen en broek onder het zout😒
Haha dit is ook een mega ergernis van m’n beste vriend, van die mensen die dan op de “Amsterdam durft te vragen” fb pagina gaan posten wie er geld heeft verloren op locatie X want ze hebben het gevonden en willen het terugbrengen , of of daklozen het fijn zouden vinden als je ze uitnodigt voor een kerstdiner.
En dan iedereen reageren met Hulde, wat mooi blabla
je wil alleen een schouderklopje hoor
Inhakend hierop; ik heb Twitter zojuist verwijderd om deze reden. Ik werd GEK van al die tweets met ‘ik heb mijn buurman al ff niet gezien hij bleek ziek te zijn auto kapot dus nu breng ik hem met zijn hond naar het bos’ en dit soort tweets x 100. Superrrrrr lief hoor, iemand helpen. En blijf dat ook vooral doen. Maar waarom moet dit zo breed uitgemeten worden op social media?
Ik heb net een fles cassisranja over de keukenvloer laten vallen, zag eruit als een crime scene. Heb inmiddels al drie keer gedweild maar het plakt nog gigantisch
@Vriendelijkegroet38 Ooooh honing is nog veel erger, dit is nog enigszins vloeibaar.
@HvO Goeie! Ga ik zo even proberen.
Wat is dat toch met mensen die zodra ze een relatie krijgen geen aandacht meer aan hun vrienden schenken of altijd hun vriend(in) meenemen? Snap dat echt niet, heb zelf ook een relatie, maar zie mijn vrienden er niet minder om.
Is een naam voor: community narcism
Bij mijn familie is het wel zo dat de vrouwen het eten bedenken, maar de mannen helpen gewoon mee met het bereiden hoor. En tijdens het kerstdiner staan mijn ooms van in de zestig (uit zichzelf) gewoon tussendoor af te wassen, helpen met uitserveren, etc. Dus het kan wel gewoon.
Ovenschotel gemaakt voor zowat de hele familie, heb 't alleen zelf gegeten. Top haha. Volgend jaar lasagne voor me myself and I zit ik met een enorme schaal aan eten… anderhalf uur in de keuken gestaan
Precies dat. Het was niet zo dat ze konden denken dat die hele schaal alleen voor mij was gezien de grootte. Er was verder niks bijzonders, twee soorten rollade, stoofperen, een simpele aardappel schotel met alleen champignon, gehakt en kaas en groentesoep uit zak . Zonde van mijn tijd
Ik zou dan gewoon een opmerking hebben gemaakt. Ik moest van jullie voor iedereen vegetarisch koken omdat jullie geen rekening met me willen houden dus ik heb een flinke schaal gemaakt! Wie lust er een lekker grote schep? En dan zo expres onder hun neus duwen.