Waar erger je je aan #5

Ik maakte wel een opmerking dat ik het echt lekker vond hahaha, maar toen kreeg ik zo’n algemene ‘ja hebben we maar goed gedaan met zijn allen!’. Toen voelde ik me nog zieliger omdat niemand dat van mij had :joy:

1 like

Sinds wanneer zijn tijdschriften zo duur geworden?
Ik snap wel dat ze het hoofd boven water proberen te houden in tijden van digitalisering maar pfoe, daag €6.50.

1 like

Ik weet niet om wat voor tijdschrift het gaat, maar ik heb een abo op Readly en ik ben er echt ontzettend blij mee. 10 euro per maand en toegang tot veel Nederlandse en buitenlandse tijdschriften, ook wat pareltjes die ik nog niet kende. Je kan het ook delen met vrienden/ familie want je kan volgens mij tot 5 accounts beheren. Volgens mij kan je ook voor weinig geld een proefabo afsluiten. Geen spon, wel enthousiast.

2 likes

Wat onaardig van ze! Klinkt sowieso niet als een kerstdiner waar je graag naar toe gaat, wat een karige bedoeling

1 like

Klopt. Ik lees al jaren de Viva, en toen ik hem net las was hij 2,50. Nu ondertussen 3,35 volgens mij.
Ik heb nu een abonnement en kost me 8,50 per maand. Dat scheelt gelukkig een hoop.

1 like

Ik heb nog steeds de trui van mijn vriendin niet terug en ik wil hem morgen aan als ik op vakantie ga

Stuur haar een tikkie en koop een nieuwe. (En als ze dan niet wil betalen zeggen dat je hem vandaag terug wil.)

3 likes

haha heerlijk he

Haha dat is de enige reden dat ik het soms aanzet, om me even te kunnen ergeren.

1 like

Jaaaaa 10 uur in de rij staan om naar de camera te mogen zwaaien, zo mooi

1 like

Hee dit klinkt alsof je inzet niet echt wordt gewaardeerd, niet leuk.

Maar wat is dit voor werk waar je dag in dag uit werkt? Is dat hoe het voelt of is het letterlijk zo?

Is het werk waar er met diensten wordt gewerkt en dat als er iemand uitvalt jij wordt gevraagd? Ik zou je dan van harte willen aanraden het zakelijker te gaan zien. Als het goed is, mag ik hopen, krijg je al iets voor je inzet: loon over gewerkte uren. En als je wordt gevraagd om een gat op te vullen is het heel aardig dat jij jezelf ‘opoffert’, maar in feite niet jouw probleem om op te lossen, toch?

Of is dit een heel ander type werk waar je niks krijgt voor je inzet? Dan heb ik niks gezegd.

Klote vuurwerk. In de straat vinden ze maar wat te leuk. Er is ook geen meldpunt in de gemeente hier.
Ik zit met een angstige en gestressde hond die als een gek gaat blaffen en een baby van 1 week oud.
Baby kijkt gelukkig alleen geirriteerd maar kan niet zsm de hond rustig krijgen met een baby vast.

Ik koop net een lipstick- krijtje (oid)
Maak het open, zit een klein puntenslijpertje aan de achterkant.

Ik maak dat ding open, heb die slijper nog in mijn handen. Is nu die slijper gewoon pats boem weg… :sob: waar is mijn slijpertje gvd

1 like

Hier in de gemeente wilden ze het al verbieden maar heeft geen nut.

Botje heeft ie, radio staat aan en gordijnen dicht.
Nu slaapt ie wel weer.

Ik geef voortaan gewoon in mijn eentje een cadeautje als iemand uit mijn familie jarig is :mad:

Nu doe ik weer een poging om met mijn siblings samen een cadeau voor mijn jongste zusje te regelen, maar het schiet echt niet op, want ik ben de enige die initiatief neemt.

In het gunstigste geval vinden zij het wel chill dat ik alles regel en dat zij gewoon kunnen wachten tot ik een tikkie stuur en verder niks hoeven te doen maar toch een leuk cadeautje hebben.
Maar met een beetje pech vinden ze het nog irritant ook dat ik weer de bazige oudste zus uit loop te hangen die alles wil regelen en controleren.

Vooral mijn broertjes zijn erg, als ik ze specifiek tag met de vraag wat ze van een bepaald idee denken komt er een ‘‘Goed idee!’’ uit, maar verder leveren ze nul input.

Ik zit in de fb groep van het just wellness schandaal en ik irriteer me zo aan de onwetendheid van mensen daar. Soms wil ik echt reageren op sommige reacties, maar wil niet ‘herkend’ worden daar ivm met huidige baan.

Denk echt elke keer wat denk je dan zelf dat het echt zou werken voor zo weinig geld.

en bij

:joy:

1 like

Ja wij ook. Soort mensen kijken op het terras maar dan anders. En allemaal zo lekker ongemakkelijk. En wit.

Ik wilde ook eens gaan voor de lol maar je mag maar 20 minuten ofzo binnen zijn? Kee bye

1 like

Ooh dit is wel echt heel zuur, snap heel goed dat dat steekt. En dat je dan had verwacht dat je dat ook zou krijgen.

1 like

Schandaal? Wat dan?

5 likes