Hm ik neem wel vitaminetabletten en en de laatste keer dat ik bloed moest prikken was mijn ijzer wel oke. Maar dat is wel al een tijdje geleden. Als het na deze week niet weg is ga ik sowieso maar naar de dokter, kan hij dat ook meteen even checken mocht dat de oorzaak zijn. Had de assistente al gebeld maar die zei alleen het standaard riedeltje dat ik met iets maar moest smeren. Was niet erg behulpzaam ook.
@HvO ik ga morgen meteen naar de winkel en die creme halen! Zou zo fijn zijn als het werkt. Maar juist niet vet houden? Wat dan wel? Als ik helemaal niks smeer scheurt het alleen maar meer heb ik het idee.
@anon22402465 oh jawel hoor! Alle tips zijn welkom. Ik word er helemaal gek van dus als iemand een gouden tip heeft dan hoor ik dat heeeeel graag. Maar calendulan heb ik ook al gesmeerd en dat doet ook niet veel helaas 

nu ben ik Mulan (maar ik heb het niet gedeeld want eigk boeit het me bij niemand echt).
 nu ben ik Mulan (maar ik heb het niet gedeeld want eigk boeit het me bij niemand echt). ik heb vanacht gewoon last gehad van mijn linker schouder omdat ik gewoon niet op rechts kon gaan liggen.
 ik heb vanacht gewoon last gehad van mijn linker schouder omdat ik gewoon niet op rechts kon gaan liggen.

(bijna) iedereen kan kinderen krijgen, hoezo verwacht iedereen dat elke onfatsoenlijke jongere wel fatsoenlijke ouders heeft?
 (bijna) iedereen kan kinderen krijgen, hoezo verwacht iedereen dat elke onfatsoenlijke jongere wel fatsoenlijke ouders heeft?