Waar erger je je aan #5

En iets anders: ik was eigenlijk op zoek naar een ander gifje.
Een donkere vrouw in een luchtige mooie jurk met lang zwart haar die in een Bachelorachtige setting volgens mij om de hoek kijkt en dan soort van overdreven enthousiast het podium op komt

afbeelding
afbeelding
???

10 likes

Jaaaaa thanks

1 like

Ik kocht een bakje kibbeling bij de lidl waar 320 gram in zou zitten , dit gewicht bepaalt ook de prijs.
Ik had ze klaargemaakt in de oven en moest ze afwegen voor in mijn eetlijst en toen was het serieus maar 254 gram.

Net woonkamer opgeruimd maar hij is gewoon nog steeds pleitos. :roll_eyes::sob:

Heel kut (voor je), maar dit:

Ik kom door een afschrijving erachter dat mijn krantenabonnement volgend jaar twee keer zo duur wordt. Ze hebben het van te voren ook niet aangekondigd met een mailtje of iets dergelijks :no_mouth:

Mijn vriend kookt eens twee dagen na elkaar voor me en begint echt te zeiken over wat er allemaal beter kan gebeuren in de keuken waaronder hoe ik het gasfornuis moet aanzetten en of ik dat alsjeblieft wil aanhouden in plaats van toch nog gewoon roetsj dat ding aanzetten. Hebben jullie ook een bepaalde gasfornuisetiquette?

1 like

Hmm misschien had ze iets aan haar hoofd en/of even geen zin om jou een op een te “vermaken” haha. Ik had ook een collega die ik gezellig maar soms ook heel vermoeiend vond als ik even andere dingen aan mn hoofd had. Klinkt lulliger dan ik dit bedoel!

1 like

Ik ben precies de ander in dit verhaal. Ik volg tijdens de lunch echt maar een kwart.

2 likes

Dat is idd wel jammer dan!

1 like

Ik heb ook een collega die nooit mee praat, maar ze gaat wel graag mee als we pauze houden met een groep. Prima toch :woman_shrugging:t4: @ParisDarling Soms vind ik gezelschap leuk en fijn, maar hoef ik niet per se interactie te hebben omdat ik moe ben of iets aan mijn hoofd heb of gewoon geen zin heb om te praten.

1 like

Ik ga er maandag heen, wij hebben kaarten voor een tijdslot van 30 minuten en willen proberen om ter plekke nog een tijdslot bij te kopen, maar dat kan dan waarschijnlijk niet aansluitend aan degene waarvoor we kaarten hebben. Lijkt me toch wel leuk om een keer geweest te zijn! We combineren het met een bezoek aan Beeld en Geluid.

Oh dat klinkt al beter, 30 minuten tot mogelijk een uur. Dat is meer de moeite waard, zeker in combinatie met beeld en geluid. Ga je wel lekker ongemakkelijk in de camera kijken om het af te maken :slight_smile: Veel plezier!

1 like

Mensen die een halfuur voor vertrek laten weten dat het feest niet door gaat
 Zit gvd helemaal in de maquillage. Kaartje, drank alles klaar.

Zal ik gewoon met de vrienden van mijn broertje gaan?

Mijn zoontje heeft koorts, wrs een oorontsteking. Super vervelend maar komt helaas veel voor bij kindjes en behalve pijnstilling (en heel veel knuffelen, hij ligt as we speak bovenop me te slapen) is er niet zoveel wat ik kan doen. Nu krijg ik van een vriendin (die vroeg hoe het ging) allemaal van die debiele open deur ‘adviezen’ :triumph:

‘Houd het maar goed in de gaten’
‘Als hij hier vaker last van heeft zou ik er wel mee verder gaan’
‘Moet je niet toch nog een keertje langs de huisarts?’

Echt als je mij boos wil hebben moet je dit soort shit doen. 1: ik vraag niet om advies 2: ik ben niet achterlijk 3: kinderen kunnen nu eenmaal wel eens koorts hebben, hoe vervelend het ook is, het heeft een functie.

De huisarts is niet een of andere tovenaar dus daar ren ik niet meteen naartoe. NATUURLIJK doe ik dat wel als het te lang duurt, de koorts te hoog wordt of ik andere alarmerende signalen zie.het is niet dat ik nu denk ooooooh ik moet het in de gaten houden?? Wow beste advies ever want ik wilde dat gewoon helemaal niet doen en mijn kind negeren de komende dagen. Thanks man!

9 likes

Misschien dacht die persoon van maar 1 iemand (jij) in de buurt is minder erg dan kiezen voor een ander bed en nog een x aantal mensen in de buurt hebben?

Oprechte vraag:maar bij een oorontsteking moet je wel wat doen toch? Antibiotica innemen/vragen? Of hoeft dat niet per se?

Dankjewel! Ik hoop eigenlijk dat ik niet gefilmd word, of in elk geval niet prominent in beeld kom, haha!

1 like

Nee, doorgaans niet. Alleen neusspray en paracetamol.
Mocht je er koorts bij krijgen voor langer dan een paar dagen of een rood afstaand oor, dan moet je wel naar de huisarts. Maar meestal gaat het vanzelf over.