Wat zal je wel fijn vinden om te horen dan? Lijkt me dat je dit met die mensen hebt gedeeld dus welke reactie is dan wel wenselijk?
Ik ging er vanuit dat de koorts dan al een paar dagen aanhield! Bij een dag koorts zou ik ook niet meteen ab willen. Kinderen in mijn omgeving waren dan vaak dagen op en af ziek, en aan oren zitten etc en dan bleek het toch een oorontsteking te zijn.
Goh wat vervelend, hopelijk is hij snel beter, etc etc. Ik kan heel slecht tegen ongevraagd advies en al helemaal als het zo voor de hand liggend is
Kinderen met oorontsteking krijgen zelden AB! Ze hebben het vaak, hevig maar ook snel voorbij. https://www.thuisarts.nl/oorpijn/mijn-kind-heeft-oorpijn
Edit, spijt 11 sorry. Maar deze link legt het goed uit!
Ligt er ook aan hoe lang. Na 3 dagen koorts wordt er vaak wel ab gegeven.
Net nadat ik een betaalverzoek afgerekend had via Marktplaats, kreeg ik een mail dat ze de advertenties en gebruiker hadden verwijderd ivm het vermoeden van een frauduleuze advertentie⊠Heb haar Iban nagetrokken maar daar die geeft niks aan, ze was 11,5 jaar actief op Marktplaats en had zelfs liever dat ik het spelletje op kwam halen (32km heen en terug), omdat ik het anders dinsdag pas had⊠Dus had totaal geen reden om te vermoeden dat het nep was, omdat ze me ook haar straatnaam gaf. Vraag me af of ze het nog opstuurt, anders ben ik âŹ33 kwijt
Hoe trek je iemands iban na
Via meldpunt internetoplichting! Daar kun je namen, websites, emailadressen en rekeningnummers invoeren.
Helemaal mee eens!
Zo extreem eens. Die hele term slaat nergens op.
Ik vind vwo diploma niet laag opgeleid hoor (weet even niet hoe ik het anders moet noemen). Het gaat met opleiding vaak om een manier van denken die je wel of niet hebt, of niks mee doet, en voor vwo moet je die manier van denken al toepassen.
Snap jouw frustratie super goed, maar het CBS classificeert jou niet als lager opgeleide.
Lager opgeleid: âAlleen basisschool, vmbo, onderbouw havo en vwo of mbo1â
Middelbaar opgeleid: âmbo2 en hoger, plus havo en vwo-gediplomeerdenâ
Doet niets af natuurlijk aan vervelende mensen die zichzelf beter vinden omdat ze âhogerâ opgeleid zijn.
Ik kan niet in mijn huis zitten met blote voeten. Ik krijg sowieso koude voeten na een half uur. Maar ik wil geen sokken of sloffen aan
Ik zeg tegenwoordig altijd vanzelf âmoet je nog wat drinken/eten/etc?â Ipv âwil jeâ en het klinkt zo Fucking onvriendelijk maar het gaat automatisch.
Ik erger mij aan mijn eigen gedachten en hoe ik ben. Toen ik de afgelopen maanden mij voor moest voorstellen zei ik nooit âHoi! Ik ben Helvegen en ik ben docent schoolvakâ. Niet uit schaamte, maar gewoon omdat ik gevoelsmatig het idee heb dat ik mijzelf tekort doe om alleen dat hoorbaar te maken. Dat ik ook op professioneel gebied meer kan en vooral moet doen om voor langere tijd gelukkig te zijn. En toen ging ik gisteren allemaal dingen lezen en toen dacht ik âahaa ik hoef niet voor één ding te kiezenâ. (Al was het eigenlijk meer een bevestiging en nu heb ik zoiets van âEn nu?â)
En dat ze vroeger bij een creatieve opleiding zeiden dat ik moeilijk kneedbaar ben en bedrijven ook aangaven dat ze verwachtten dat ik moeite zou hebben met autoriteit. (Waarschijnlijk ook wel omdat ik een sterke eigen wil heb en sterk in mijn schoenen sta.)
Ik deed die laatstgenoemde dingen vaak af als onzin, maar er zit toch wel een kern van waarheid in. Ik kan prima functioneren binnen een bedrijf, maar ik kies vaak wel de opties uit met de meeste vrijheid en (eigen)verantwoordelijkheid. En vrienden, die vaak zelf zzp-er zijn, hebben mij ook vanaf mijn 18e aangemoedigd om gewoon zelf iets op te zetten. Maar ik vond het met mijn kwakkelende gezondheid ook geen verstandig idee, dan had ik liever wat meer zekerheid.
Maar nu voel ik mij beperkt in mijn bestaan als docent. Ik ga al deels dingen weer omgooien om die verkorte studie te halen en dan denk ik âHelvegen, het is maar 1 jaar en zelfs nu vind je het lastig om dat af te maken???â. Maar ik weet alleen dat ik diep van binnen gewoon iets moet doen met mijn creativiteit. Anders loop ik zo weer vast en ik heb met die studie weinig ruimte om twee dingen te doen.
Zodra ik iets goed kan en vaak gaat dat wat sneller dan gemiddeld, ben ik uitgekeken op iets.
Loopbaancoaches heb ik weinig aan gehad aan psychologen wel meer. Maar goed, misschien moet ik mijn korte docentenopleiding echt alleen zien als opstapje naar wat anders omdat je daar wel baanzekerheid mee hebt. Anderzijds wil ik soms weer terug naar de ICT-sector en soms toch weer iets doen in het culturele circuit.
Dit plaatje op Facebook:
Allemaal mensen die reageren op de poster met âNeeee jij bent helemaal geen bitchâ en zij probeert die mensen weer te overtuigen dat ze dat Ă©cht wel is. âNou genoeg mensen vinden van wel hoor.â
I just took a dna testâŠ
Volgens heb ik dit artikel al eens eerder gelezen en ik moet zeggen dat ik weinig aan die adviezen heb omdat ik die zaken al eerder in de praktijk heb gebracht. Ik ben slechts een maand of vier geleden aan iets begonnen en nog niet volledig hersteld van mijn gezondheidssituatie maar, ik functioneer al bovengemiddeld. En dan zijn dan allemaal dingen die gemeten zijn door anderen. Kreeg ik wederom te horen dat ze denken dat ik niet op mijn plaats zit qua capaciteiten, verdere mogelijkheden etc. Zelf ook nog dingen ingebracht maar daar konden ze verder niets mee. En dat zal alleen maar erger worden als ik weer volledig âat the top of my gameâ ben (ik kom even niet op een Nederlands variant van deze clichĂ© woordenbrei). En dan gaan andere weer op mijn leunen en vragen hoe ik op bepaalde dingen kom of doe (hoe kwam je erop om X in te zetten dat heb ik nog nooit iemand zien doen), maar dan kan ik geen zinnig antwoord geven. Hooguit dat bepaalde dingen gewoon uit mijzelf komen.