Oh man ik heb zooo intens kort en kut geslapen, wordt echt huilen vanavond.
Pfff ik dacht yes ga op tijd slapen, want vanavond feestje en moet gewoon werken. Eindstand op tijd gaan slapen, maar nu sinds 5u wakker en over 1u gaat de wekker. Great succes!
Wat is lammoe? Te veel wijntjes op?
Vuurwerk, gaat maar door. Ook in de nacht en vroege ochtend. Blij als het voorbij is
Kun je het niet beter niet aannemen, zodat het naar een pakketpunt gaat? Kun je slapen, maar moet je het later wel ophalen natuurlijk.
Ja, alcohol is lekker hoor, je zit in een heerlijke flow en bubbel maar de dag (en) erna krijg je de klap. En inderdaad moe, zwaar hoofd, er komt niks uit je handen, nadorst. Daarom ga ik voorlopig geen wijntjes meer drinken en ik zal wel zien hoe lang ik het volhoud.
Dit haat ik ZO erg. Ik probeer dan meestal een half uurtje eerder naar huis te gaan en dan direct na werk nog 1.5 uur te slapen…
Dan word ik toch wakker van de bel en je kunt het dan pas na drieën ophalen en moet om drie werken. Anders had ik het pas 2 Jan. Dus heb het maar aangenomen. Helaas kan ik nu niet meer slapen.
Aan dat ik hoofdpijn heb 
Dat mensen zich meteen weer als een debiel gaan gedragen in de supermarkt met dit soort dagen.Sta ik net rustig te kijken bij een schap komt er zo’n middelbaar stel met die kar aan sjezen en dauwen mij met mijn mandje (had zo’n rolmandje) gewoon aan de kant en niet eens om kijken of zich excuseren.Of dat je serieus in de rij moet staan om bij bij de kaasafdeling te kunnen komen.En niet vergeten de mensen die denken dat ze écht 20 bussen slagroom en 15 pakken Vegter’s rolletjes nodig hebben.Echt doe rustig,de wereld vergaat niet.
Gelukkig heb ik inmiddels al mijn boodschappen binnen en zie je mij vandaag niet meer in de supermarkt 
Ahh balen. Hopelijk kun je nog wel wat rusten dan vandaag!
Ja hoop vanmiddag nog even te kunnen slapen inderdaad.
Bleh ben vandaag ongesteld geworden en nu vieren mijn broertje en zijn vriendin hier oud en nieuw. Laat me alleen met mijn pijn. Ik wil in pyjama blijven
Al die ellenlange jaarverslagen op Instagram 

Fucking kut mensen beginnen nu al gelukkig nieuwjaar te appen. Helemaal gek geworden
Van harte welkom aan boord van vlucht
2019 naar 2020
Je wordt verzocht
alleen de beste herinneringen aan 2019 als handbagage mee te nemen
Vervelende, foute en droevige
momenten kun je opbergen in de bagagevakken achter je
Vlucht 2019 naar 2020 staat gepland voor een reisduur van 12 maanden
Tijdens de vlucht wordt persoonlijk contact op prijs gesteld
Het gebruik van social media is ook toegestaan
Maak de stoelriem goed vast 
Onderweg passeren wij: Gezondheid, Liefde:gift_heart:, Blijdschap, Harmonie, Welzijn en Vrede 
Tijdens deze vlucht serveren wij:
Een Cocktail
van Vriendschap
Een Sabayon van Gezondheid
Een Gratin van Welvaart
Een Schaal
vol Excellent Nieuws 
Een Salade van Succes
Een Cake
van Blijdschap
Dit alles wordt geserveerd met knapperige croutons van knetterende lachsalvo’s
ik wens jou en allen die je lief zijn
een plezierige reis aan boord van vlucht
2020:star2:

Geweldig! Sla hem op!
Nee maar gratin van de welvaart ga ik wel toevoegen aan mijn vocabulaire 
Een Sabayon van Gezondheid! Volgens mij heb ik dit pareltje vorig jaar ook voorbij zien komen, maar dat stuurde mijn lieve, wat oudere schoonmaakster, dus dat vond ik eigenlijk alleen maar schattig
Wie stuurde dit? Michael Kors?