Waar erger je je aan #5

Ik vond mezelf geen moeilijke eter, tot ik in de UK was met de kerstdag; krenten/rozijnen in alles

1 like

Rozijnen zijn druiven uit de hell.

2 likes

Ik snap ook niet waarom in alle feestbroden/taarten bijna rozijnen worden verwerkt. Er is niets feestelijks aan een uitgedroogd stuk fruit

6 likes

Meh ik had onion rings besteld bij Burger King, kom ik thuis zijn ‘t kipnuggets :hot_face: Dit is nog erger dan wanneer ze bij McDonald’s je frietsaus vergeten bij je friet.

5 likes

Omg ja, same. Vandaag zat er een jongen VALS mee te zingen met zijn muziek in de STILTEcoupé. Huilon.

2 likes

Ik erger me gigantisch aan mezelf. Er was een storm in een glas water maar ik heb de halve wereld erbij betrokken alsof het de grootste overstroming ooit was en nu voel ik me dom en een paniekzaaier en een irritante stresskip tegenover die halve wereld. Vanavond sucks.

Zon jongen verdient gewoon een mep.

1 like

Mijn buurjongen heeft wel eens zo’n meisje langs en ik weetniet hoe oud ze is maar die stem klinkt als een 16 jarige hysterische puber. Ze gilt heel veel, of super irritant gelach. Ik appte net van sjezus wat een gegil. Ik hoorde ook steeds AAAUW AAAAA HIHHAHAIA AAAAH. Ik kreeg “Haha sorry” als antwoord van hem. Nu voel ik me een zeur. Maar die stem gaat door merg en been. Ik hoor hem zelf ook vaak zeggen HOU NOU EENS OOOP. Hoor nog liever gekrijs van een baby joh.

4 likes

13 likes

En hoe herken je een stoeptegel?
Nou, gewoon niet. Die ligt bezaaid met (sier)vuurwerk dat is afgestoken. :sneezing_face:

2 likes

Ik probeerde vandaag weer eens 2 liter water te drinken en nu loop ik al de hele avond op en neer naar de wc :mad:

1 like

Dat ik dronken ben. Mijn lever is niets meer gewend. Wat een amateur.

2 likes

Ik ben al een miljoen keer wakker geworden vannacht en heb gewoon geen zin meer om door te slapen. Zou het liefste nu al boodschappen gaan doen en wassen draaien etc maar ben bij mjjn vriend dus kan precies niks doen hier.

ALTIJD als er een pakje wordt bezorgd werk ik de nacht ervoor tot half vier of tot zes. En de postbode komt altijd tussen half negen en negen. Ik dacht dat m’n pakket de tweede zou komen dus heb het naar m’n huis laten sturen. Nu komt het morgen al en heb ik net gewerkt tot half vier :persevere:

Oh man ik heb zooo intens kort en kut geslapen, wordt echt huilen vanavond.

Pfff ik dacht yes ga op tijd slapen, want vanavond feestje en moet gewoon werken. Eindstand op tijd gaan slapen, maar nu sinds 5u wakker en over 1u gaat de wekker. Great succes!

Wat is lammoe? Te veel wijntjes op?

Vuurwerk, gaat maar door. Ook in de nacht en vroege ochtend. Blij als het voorbij is

1 like

Kun je het niet beter niet aannemen, zodat het naar een pakketpunt gaat? Kun je slapen, maar moet je het later wel ophalen natuurlijk.

Ja, alcohol is lekker hoor, je zit in een heerlijke flow en bubbel maar de dag (en) erna krijg je de klap. En inderdaad moe, zwaar hoofd, er komt niks uit je handen, nadorst. Daarom ga ik voorlopig geen wijntjes meer drinken en ik zal wel zien hoe lang ik het volhoud.