Mijn familieleden die altijd 30 seconds willen doen maar NIKS weten en het halve kaartje overslaan.
Dat mijn moeder zo on- gastvrij is (zeg je dat zo)
Zij is echt het type dat je 1 koekje geeft en daarna niet meer.
Zometeen doen we kerst diner en ze heeft er totaal niet over na gedacht wat ze die mensen zo gaat aanbieden bij binnenkomst (voor 't diner begint zeg maar)
Oh en nu weet ze ook weer niet of mân zusje en haar vriend blijven slapen âja heb niets meer gehoordâ eh ja dat is wel belangrijk als je zo beperkt plek hebt meid. En ze eet nootjes en dan gaat door merg en been.
een veganist die blijft volhouden dat katten geen vlees nodig hebben.
Hoe komen ze dan aan hun hoektanden volgens die persoon?
Geen idee ze kraamde sowieso veel onzin uit op whatsapp.
Maar misschien zijn katten wel vegetarische vampieren?
Ze zenden Home Alone godverdomme niet uit.
Mijn vriend zit hierdoor al drie dagen in de rouw.
Ik rouw omdat ze Sisi niet uitzenden.
Ik heb het deze week op Disney+ gekeken, staan ze allemaal. Dus als je iemand kent met een account, even inloggegevens ontfutselen.
Achterburen die een party tent hebben staan en de muziek staat hard.
Zat ik gisteren ook al over te klagen. Hoe is dit kerst zonder Home Alone?
Dat is niet echt een solide argumentâŠ
(Gorillaâs eten planten dus)
Sorry
Ja hij is nog wel lekker gelukkig! Alleen niet meer zo luchtig en knapperig. Ach, volgende kerst beter
Rustiger eten en drinken kan wel helpen. En geen lucht erbij laten als je eet/drinkt dus met je mond dicht
Ben totaal niet thuis in snapchat, maar wat een vreemde snuiter dat hij hier boos om wordt. Volgens mij zou het sowieso wel eens goed voor je zijn om met een bezem door je âvriendschappenâ te gaan, want van wat ik hier op het forum met regelmaat van je lees heb je echt vaak opmerkelijk gedoe met je âvriendenâ
Ik vind Snapchat zo een ver-van-mijn-bed show. Wat is snapchat best friends? Is dat als je iets vaak naar elkaar stuurt? Of is dat zoals op IG gewoon een select groepje? En hoe zou hij jou exposen? He tklinkt alsof die jongen echt een non-issue heeft
Ik was net aan het fietsen toen er een zoutstrooier voorbij kwam. Gevolg: mijn schoenen en broek onder het zoutđ
Haha dit is ook een mega ergernis van mân beste vriend, van die mensen die dan op de âAmsterdam durft te vragenâ fb pagina gaan posten wie er geld heeft verloren op locatie X want ze hebben het gevonden en willen het terugbrengen , of of daklozen het fijn zouden vinden als je ze uitnodigt voor een kerstdiner.
En dan iedereen reageren met Hulde, wat mooi blabla
je wil alleen een schouderklopje hoor
Inhakend hierop; ik heb Twitter zojuist verwijderd om deze reden. Ik werd GEK van al die tweets met âik heb mijn buurman al ff niet gezien hij bleek ziek te zijn auto kapot dus nu breng ik hem met zijn hond naar het bosâ en dit soort tweets x 100. Superrrrrr lief hoor, iemand helpen. En blijf dat ook vooral doen. Maar waarom moet dit zo breed uitgemeten worden op social media?