Waar erger je je aan #5

Ik heb een nieuwe telefoon en nu al een paar keer per ongeluk gereageerd op instagram stories van verschillende mensen, echt heel irritant :mad:

1 like

Dat mijn nagels nu ineens allemaal tegelijk afbreken.Hallo doe es ff rustig.

3 likes

Ik heb me aangemeld omdat ik de drama wil volgen, maar ik lees net een superlang bericht van een meisje waarin echt nauwelijks punten en komma’s staan en ik geniet ervan om me hieraan te ergeren.

Ik word helemaal gestoord van mijn gescheurde mondhoeken. Blistex, Purol, zinkzalf, Bepanthen, speciale gescheurde mondhoeken zalf
 niks werkt. Iedere keer als ik eet of 's ochtends na geslapen te hebben mijn mond voor het eerst open doe voel ik het scheuren. Plet al expres mijn broodjes. Snij eten zo klein mogelijk zodat mijn mond minimaal open hoeft, maar telkens scheurt het opnieuw :rage: ziet er ook echt niet uit en dit is al de derde week

Calendulazalf misschien? Offffff je zit helemaal niet op advies te wachten en wil je gewoon even je ergenis uiten, dat kan ook haha. Wel heel vervelend idd!

1 like

Hm ik neem wel vitaminetabletten en en de laatste keer dat ik bloed moest prikken was mijn ijzer wel oke. Maar dat is wel al een tijdje geleden. Als het na deze week niet weg is ga ik sowieso maar naar de dokter, kan hij dat ook meteen even checken mocht dat de oorzaak zijn. Had de assistente al gebeld maar die zei alleen het standaard riedeltje dat ik met iets maar moest smeren. Was niet erg behulpzaam ook.

@HvO ik ga morgen meteen naar de winkel en die creme halen! Zou zo fijn zijn als het werkt. Maar juist niet vet houden? Wat dan wel? Als ik helemaal niks smeer scheurt het alleen maar meer heb ik het idee.

@anon22402465 oh jawel hoor! Alle tips zijn welkom. Ik word er helemaal gek van dus als iemand een gouden tip heeft dan hoor ik dat heeeeel graag. Maar calendulan heb ik ook al gesmeerd en dat doet ook niet veel helaas :slightly_frowning_face:

3 likes

Oh thanks! Was ook al aan het zoeken maar jij was sneller. Dan ga ik dadelijk maar weer aan de slag met zinkzalf en dan die zalf die jij hierboven postte morgen aanschaffen voor overdag want die zinkzalf maakt je mondhoeken nogal wit en dat is niet zo heel fancy zeg maar :sweat_smile:

Bij mij was de aanhoudende gescheurde mondhoeken een schimmel! Dus toen hielpen al die cremes niet, zinkzalf ook niet. Pas toen ik ging smeren met schimmelcreme, verdween het na een klein weekje.

2 likes

Ugh! I know right!
Zo irritant al die reclame. Snap dat ze geld moeten verdienen maar dit is wel extreem.
Andere Pinterest ergernis is dat vet veel pins naar onzin sites gaan, die dus gewoon allerlei plaatjes zonder bron in een site gooien. Bah

1 like

Maar hoe kom je erachter of het dat is? Er staat hier wel nog Miconazolnitraat maar ik weet niet of ik dat zomaar kan smeren zonder zeker te weten of het dat is? Is wel creme van de kruidvat dus zal niet heel sterk zijn maar toch

Ja dat miconazolnitraat gebruikte ik ook! Ik kwam erachter na weken eerst smeren met vet en zinkzalf en toen dat allemaal niet werkte zei m’n moeder (verpleegster) dat het wel eens een schimmel kon zijn en google vertelde me dat het ook een mogelijkheid was. Nouja ben toen gewoon gaan proberen met smeren en het werkte haha.

2 likes

Dan ga ik dat meteen smeren. Zal vast weinig kwaad kunnen. Zie ook niet echt iets in de bijsluiter staan dat het kwaad kan (behalve bij bepaalde omstandigheden/factoren die bij mij sowieso niet van toepassing zijn).

Hoop dat het werkt. Moet natuurlijk wel gewoon oliebollen kunnen eten zonder als de Joker uit te scheuren

2 likes

Dat iedereen in z’n insta stories die welke PokĂ©mon/Disney-/Harry Potter personage ben jij filter gebruikt en vooral die blikken aan het einde als de uitslag ze wel/niet bevalt

3 likes

Ik heb de Disney quiz 12 x gedaan voor ik tevreden was :stuck_out_tongue: nu ben ik Mulan (maar ik heb het niet gedeeld want eigk boeit het me bij niemand echt).
Ooh en dat ding van harry Potter werkt niet bij mij, daar erger ik me wel echt aan.

2 likes

Aan een groepje kinderen dat hier vuurwerk van een viaduct staat te gooien??? en als ik dan stop met de auto rennen ze allemaal weg.

1 like

Ik heb dus echt een stom iets: Ik kan niet face to face slapen. Ik moet echt altijd met mijn gezicht weg van mn vriend liggen. Nadeel is dat hij mega vast slaapt en soms gewoon niet omdraait :weary: ik heb vanacht gewoon last gehad van mijn linker schouder omdat ik gewoon niet op rechts kon gaan liggen.

Echt first world problem sinds ik samen woon.

20 likes

Hahaha dit heb ik ook. Heb het liefst dat iemand van me af ligt zodat ik kan kiezen op welke kant ik kan liggen.Helemaal als ik iemands adem voel op m’n huid, kan daar ook echt niet tegen :joy:

6 likes

Misschien gebruik je een verzorgingsproduct waar je niet tegen kan?
Als ik de tea tree toner van de b.ody s.hop gebruik heb ik ook gescheurde mondhoeken en helpt ook niets. Mijn gezicht verdraagt het verder heel goed alleen die mondhoeken doen moeilijk :slight_smile:

Dat m’n huisgenoot altijd gaat plassen met de deur open. Ik hoef niet live mee te genieten

Dat dacht ik eerst ook omdat mijn lippen ook heel raar aanvoelden. Net alsof er een plastic laag opzat? Maar de verzorgingsproducten (van The Ordinary) die ik gebruik, gebruik ik al heel lang. Ik heb wel een paar nieuwe producten van een ander merk maar die komen niet in contact met mijn mondhoeken/lippen. Die smeer ik altijd ruim er omheen. Had ook al gekeken of de formules of ingrediënten veranderd zijn maar dat is ook niet het geval voor zover ik kan zien

Normaal als ik voel dat mijn huid daar schraal wordt smeer ik BeBe 3in1 repair lipbalm. Dat spul is (of was) echt mijn holy grail. Voor het slapen gaan 1x goed smeren en de volgende morgen was alles weer goed. Alleen laat dat spul me nu dus ook in de steek