Waar erger je je aan #5

Haha jaaaa thank god! Helemaal klaar voor de Kerst. :grimacing:

1 like

En wat heb je gekregen?

Kerstsokken : ))))

Zit in de bioscoop en naast me zit iemand voortdurend zijn neus uitgebreid te snuiten en te rochelen. :sob:

Oh dit doet me denken aan dat moment dat ik mn collega’s van Starbucks weer zag(was voor mij een bijbaan, maar zij werkte er fulltime en voor hen niet) en vertelde dat ik nu een “real job” had gevonden :sob::sob::sob: nog steeds zo pijnlijk als ik er aan terug denk.

3 likes

Ik heb veel teveel snacks in huis en krijg er steeds meer bij. Het is gewoon onmogelijk om tegenop te eten. 6 repen Tony’s. Pindarotsjes. 2 zakken kokoskruidnoten. 4 chocoladeletters. 5 chocoladeberen. Zeebanket. Chocoladehazelnoten. Popcorn. Tuc. Het past ook niet eens meer in de kast. Ik ben een flinke vreetzak maar het lukt me gewoon niet. Als ik voor de kast sta is het alsof ik aan de voet van de Himalaya sta en me af zit te vragen hoe ik in vredesnaam ooit boven moet komen.
tumblr_inline_p7g9qoA4yf1shaxrx_500

17 likes

Al die ‘Fijne kerst’ mailtjes van webshops. Stuur me korting en anders niks :rage:

27 likes

wel minimaal 40% anders mogen ze me alsnog met rust laten

16 likes

Geef adres ik kom helpen bij deze quest

3 likes

Ik heb net een apple watch gekregen en nu irriteer ik me nog meer aan mijn gebarsten iphone scherm :triumph:

4 likes

Oooh ik heb zo’n hekel wanneer mensen grotemensenhuis gebruiken. Voel mij dan echt minderwaardig met mijn appartement.

1 like

Of mijn kind nou om 8 uur of om 22.30 gaat slapen, ze wordt vroeg wakker. Slaap een keer een uurtje langer hee
Dat wordt gezellig vandaag…

1 like

En, hoe is dit afgelopen? Wel mooi geworden?

1 like

Aan dat ik met onwijze hoofdpijn ben gaan slapen en er ook weer mee opgestaan ben :weary:

Jaa het is heel mooi geworden! Vaak ben je te bang he :grimacing:

Gelukkig! Ik zou daar ook van stressen idd haha.

1 like

Die stomme stomme sportschool die beide kerstdagen dagen gesloten is. Wat een onzin zeg.

En mijn vriend die gisteravond om 18:30 binnen komt en vanochtend om 8:30 weer vertrok. Voel me een beetje alleen zo

1 like

Mijn vriend zit al 2 maanden zonder fiets en hij regelt geen nieuwe maar ik heb hier ook last van. Facking irritant dat we of moeten lopen of met de bus, regel gewoon een nieuwe jezus

Omijngod ik heb dit ook zo vaak gehad.
En om het nog erger te maken mocht die soms mijn fiets lenen als die het vroeg. Maar soms pakte die mijn fiets gewoon. Kon ik lekker later op werk komen door zijn fout :mad:
Dit is trouwens al ruim een half jaar niet meer aan de hand maar kan er nog geïrriteerd door raken.

Mannen zijn meestal gewoon lekker hendig uitgevallen. (in mijn omgeving in ieder geval) zul je ook zien met kerstdiners vandaag en morgen. Vrouwen regelen de cadeau’s, koken een kerstdiner, versieren het huis, doen de afwas etc, en de mannen doen alleen de drankjes of zitten vooral zelf aan het bier.

6 likes