Ik heb geen zelfcontrole en ben nu al gezwicht haha. Ook kapsalon!
Yaay!
Erf net door insta een filmpje aangeraden van een baby die oorbellen geschoten kreeg.
Ik vind dat dus echt pure kindermishandeling. Waarom krijg ik dat aangeraden ook bah.
al die 2019 ârecapsâ, echt het boeit me niet hoe jouw jaar was en welke lastige keuzes je hebt moeten maken
Het is hier op kantoor zo koud op de wc.
Ja bah, nooit begrepen. En in die mommygroepen op Facebook lees je om de haverklap dst kindjes ontstoken oorbellen hebben. Bbrrr
Dat ik in december denk: Oh leuk, de kersteditie van de Allerhande. Die ga ik eens 's middags op de bank, als het regent, met een kopje thee helemaal doorlezen.
En dat ik dat vervolgens niet doe en er is nu alweer een nieuwe en heb ik 0,0 van de kersteditie gelezen
Dat die asoâs hier hun vuurwerk niet hebben opgeruimd en dat dus de gemeente mannen dat mogen doen.
Lijken mij ook nep? Maar ben geen kenner
Ik voel me echt een beetje zielig.
Heb heftig de buikgriep en mijn vriend is werken en naar zijn huis. Mijn moeder kwam net mijn katten terugbrengen maar kwam niet naar binnen omdat ze niet aangestoken wil worden. Onbijtzooi van mn vriend staat nog op het aanrecht.
En ik kan helemaal niks, van praten word ik al misselijk en alles wat ik drink komt er meteen weer uit. Maar heb mega dorst. Maar als ik drinken inschenk word ik ook weer misselijk en moet ik braken.
Ben ruim 2 weken geleden verhuisd naar een woning mét bad. Hoor ik straks na een ingreep in het ziekenhuis dat ik zoŽn 3 weken niet in bad mag Wat een kwelling, er eindelijk één hebben en er dan zo lang niet in mogen
Hierop inhakend: Ik erger me ook aan mensen die onder een foto zetten âgoeie fotograafâ als zij de foto hebben gemaakt.
Al die overduidelijke reclames gericht op goede voornemens. Zoveel over afvallen, dieten, sporten, meer groente, stoppen met roken. Laat me gewoon lekker mislukt zijn
Ah wat kut! sterkte! En klinkt best wel hard van je moeder dat ze dan niet binnenkomt/even helpt, zou ik ook stom vinden
Ja vond ik ook echt een beetje vreemd!
Sowieso vind ik selfies behoorlijk stom. Ik heb dan altijd een oeh-kijk-eens-hoe-knap-ik-ben gevoel.
Hij is toch een volwassen man die zelf kan leren zonder pakjes en zakjes te koken? Mocht ie dat willen uiteraard.
Ik heb ook eerst leren koken met pakjes en zakjes en daarna beetje bij beetje from scratch.
I feel you, zelfde hier.
Vandaag gaat wel iets beter dan gisteren. Toen kon ik nauwelijks bewegen en niet eten of drinken. Heel veel beterschap, misselijk zijn is zo vervelend. Payback voor dat ik pas dacht: paar daagjes ziek zijn zou wel een keer fijn zijn. Maar als je je ook echt beroerd voelt, is het ineens wat minder leuk. Sterkte!