Waar erger je je aan #5

Ben bij mijn schoonvader en het broertje van mijn vriendin en zijn vriendin roken binnen :roll_eyes: dankje lekkere stank, het slaat op mijn keel en ik wil geen meeroker effecten

Mijn familieleden die altijd 30 seconds willen doen maar NIKS weten en het halve kaartje overslaan.

10 likes

Dat mijn moeder zo on- gastvrij is (zeg je dat zo)
Zij is echt het type dat je 1 koekje geeft en daarna niet meer.
Zometeen doen we kerst diner en ze heeft er totaal niet over na gedacht wat ze die mensen zo gaat aanbieden bij binnenkomst (voor 't diner begint zeg maar)

Oh en nu weet ze ook weer niet of m’n zusje en haar vriend blijven slapen “ja heb niets meer gehoord” eh ja dat is wel belangrijk als je zo beperkt plek hebt meid. En ze eet nootjes en dan gaat door merg en been. :weary:

een veganist die blijft volhouden dat katten geen vlees nodig hebben. :joy:

3 likes

Hoe komen ze dan aan hun hoektanden volgens die persoon? :joy:

Geen idee ze kraamde sowieso veel onzin uit op whatsapp.
Maar misschien zijn katten wel vegetarische vampieren? :joy:

1 like

Ze zenden Home Alone godverdomme niet uit.

11 likes

Mijn vriend zit hierdoor al drie dagen in de rouw.

Ik rouw omdat ze Sisi niet uitzenden.

16 likes

Ik heb het deze week op Disney+ gekeken, staan ze allemaal. Dus als je iemand kent met een account, even inloggegevens ontfutselen.

1 like

Achterburen die een party tent hebben staan en de muziek staat hard.

Zat ik gisteren ook al over te klagen. Hoe is dit kerst zonder Home Alone?

2 likes

Dat is niet echt een solide argument

(Gorilla’s eten planten dus)
Gevaarlijke%20hoektanden

10 likes

Sorry :persevere:

Ja hij is nog wel lekker gelukkig! Alleen niet meer zo luchtig en knapperig. Ach, volgende kerst beter :slight_smile:

Ik had gister zo erg de hik dat ik nu (spier?)pijn in mijn middenrif heb.

Sowieso HAAT ik de hik, waarom bestaat dat nog?! Ik heb bij ELK feestje/etentje weer die tyfushik.

1 like

Rustiger eten en drinken kan wel helpen. En geen lucht erbij laten als je eet/drinkt dus met je mond dicht :stuck_out_tongue:

1 like

Ben totaal niet thuis in snapchat, maar wat een vreemde snuiter dat hij hier boos om wordt. Volgens mij zou het sowieso wel eens goed voor je zijn om met een bezem door je “vriendschappen” te gaan, want van wat ik hier op het forum met regelmaat van je lees heb je echt vaak opmerkelijk gedoe met je “vrienden” :thinking:

20 likes

Ja dat probeer ik altijd wel, maar ik heb het idee dat het vooral komt als ik de hele dag door eet.
Maar ik krijg ook altijd de hik van zwemmen, dus ik zal waarschijnlijk zelf ook wel wat verkeerd doen.

Ik vind Snapchat zo een ver-van-mijn-bed show. Wat is snapchat best friends? Is dat als je iets vaak naar elkaar stuurt? Of is dat zoals op IG gewoon een select groepje? En hoe zou hij jou exposen? He tklinkt alsof die jongen echt een non-issue heeft

1 like