Waar erger je je aan #5

Ik snap het ook niet?? “Vind jouw continent”???

Ik moet echt een nieuwe broek kopen dit weekend, want mn oude is gescheurd. Maar ik moet ongesteld worden vandaag en ik haaaat het om dan met mn opgezette buik en tampons en inlegkruisjes broeken te moeten passen.
Maar als ik het niet doe heb ik volgende week maar mn werk welgeteld 1 fatsoenlijke broek.
Ik haat broeken kopen.
Ik haat ongesteld zijn.
Ik haat de combinatie. En ja ik zit te pms’en.

9 likes

Als er iemand op kantoor jarig is en iemand anders diegene dan in de appgroep met 50 man erin gaat feliciteren. Resultaat: iedereeen gaat diegene feliciteren en ik heb weer de hele dag spam

1 like

Niemand die merkt dat je al dagen dezelfde broek aanhebt, ik heb vaak wekenlang dezelfde aan. Wassen en weer aan. Daar zou ik me niet druk druk over maken. Ga gewoon lekker als je niet meer ongesteld bent, anders past wrs toch niks en kost het nog meer energie. Of doe gewoon lekker drie weken een jurk aan!

Ik heb dit ook! Zo kut, waarom heb je die app anders idd

Ik heb ontbeten met chocolade fondue! De leven. Fuck die hele in januari moet je gezond doen bullshit. Fuck the system.

Oh kak ik zit weer in het verkeerde topic te posten gvd.

26 likes

Ik ben koning van knoeien dus mijn broeken hebben na 3 dagen ongeveer 3 smoothievlekken, 2 yoghurtdruppels en 5x handen afgeveegde zijkanten.
Draag ze evengoed wel gewoon 3 dagen.

Jurk, fuck no.

3 likes

Helemaal gesroort van die straat verkopers op het station. Die mij altijd als ik helemaal nat geregend en verschrompeld naar het station ren, en hen overduidelijk ontwijk aanspreken. Echt pleur op. Ik heb het koud ik wil naar binnen ik wil naar huis. Ik wil jouw gezeur niet aanhoren. Ik vind het wel leuk om op deze zelfde toon als hun kut “Halloooo” heel blij “Neeeheeeeejjjj” te roepen.

16 likes

Je kan het ook bij jezelf houden, iets als “jeetje ik word gewoon fysiek ongemakkelijk van je reactie op je vriend” meng je je ook niet in dr relatie

Godver ik word echt niet goed in dit huis. Ik zweer je dat er bad juju in zit. Ik wil hier ook helemaal niet wonen, ik voel me hier kut en ongemakkelijk. En elke dag gebeurt er wel iets. Er valt altijd wat kapot, ik struikel over bullshit, dingen vallen om of op de grond of op m’n hoofd, al mn planten gaan dood. Nu heeft de wasmiddelfles weer gelekt over de hele keukenvloer. Ik ben het echt zo fakking zat hier. Haal me hier weg.

Geen slecht plan

Free sushi!!

Heeft zo’n kutjong het zelf op zitten kanen! :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Als je er al iets van zou zeggen zou ik het wat opener en minder veroordelend doen dan dit. Daar klapt ze waarschijnlijk alleen maar van dicht. Je kunt ook gewoon aan haar vragen waarom ze zo ogenschijnlijk geïrriteerd op haar vriend reageert. Misschien gaat het wel niet zo goed tussen hen.

Free sushi of anders zeiken! :wink:

Wow dat is een flinke compensatie. Smakelijk!

Heb op M.arktplaats m’n oude slaapbank te koop aangeboden en als prijs 150 gezet. Omdat mensen toch eronder gaan zitten, dacht ik oke prima zet 'm iets hoger dan de prijs waar ik op doel. Bood er net iemand 40 euro. Ja, daag! Doe een fatsoenlijk bod of donder lekker op. :mad:

7 likes

Maar voor 40 euro kom ik hem NU ophalen

7 likes

Ik bied 50 cent

2 likes

Haha, ja dan overweeg ik het misschien? :woman_shrugging: