Je hebt ook een soort party editie van 30 seconds. Daar staan (bijna) alleen maar woorden op die iedereen kent.
Ik bied 50 euro maar kun je m dan wel komen brengen?
Wij spelen altijd everyday met woorden zoals kapsalon en liefdesverdriet, zelfs die is te lastig. Goeie tip wel!
Wel een geluk dat je geen warm eten besteld had!
Ik heb vorige week zondag een bril bestelt en aangegeven dat hij op mijn werk bezorgd moest worden, want daar ben ik overdag, doordeweeks altijd. Bedrijf gaf aan dat ze doordeweeks leverden
P.ostnl geeft nu in de app aan dat ze morgen om 08:15 gaan bezorgen. Op mijn vrije dag. Als er niemand is. En er moet voor getekend worden, dus ik denk dat ik morgen alsnog op mijn werk ben, want ik wil gewoon mijn bril.
Oh ik ben woest. Ik wacht al 3,5 week op een pakketje wat verstuurd zou worden via Post NL. Nu kreeg ik vandaag bericht dat het pakketje er eindelijk zou zijn, in zo’n Post NL brievenbus die 24/7 open is. Echt top, dat had ik ook ingevuld bij het bestellen!
Staat er in de tracking code dat ze het bij de Bruna gebracht hebben Ben voor Jan Doedel naar die brievenbus gereden en ik kan pas ergens eind volgende week naar de Bruna binnen openingstijd…
Dat zoveel kleren nu neon groen, oranje en roze zijn
Ooh nou wil ik ook…
fucking engelse reclames te lui om te vertalen
Aaahh mijn vent wat naast me lift te snurken, ik kan hier echt niet tegen. Ga dalijk echt trappen.
Net een enorme vuurwerkshow achter ons huis mogen horen en aanschouwen, ben er nu wel helemaal klaar mee eigenlijk. Keek zo uit naar januari, geen vuurwerk meer dacht ik. Helaas
Aan het genderreveal filmpje van mijn nicht in de familie app. Iedereen feliciteerd haar met het feit dat het een jongetje is. Maar ik vind dat nergens op slaan want dat is helemaal geen prestatie. Iets feliciteren wat nog niet eens geboren is. Debiel.
Pinterest heeft tegenwoordig zoveel reclame, erger me er echt dood aan. Echt een reden om de app niet meer te gebruiken.
Ik krijg het gewoon elk jaar weer klaargespeeld om af te vallen tijdens (kerst) vakanties Maanden aan bulk poef weg
Jaaaa al die zielige verhalen bij winacties. Rot op man, en ja ik wil winnen is genoeg. Je hebt echt niet meer recht op die prijs omdat de hond van de buren is overleden.
Dat ik altijd klitten bovenop mijn hoofd heb en niet gewoon in de punten (waar ik netjes crèmespoeling gebruik).
Klanten die niet duidelijk zijn.
Klant: een groot pakje Marlboro
Ik pak een pakje van €11,50
Klant: nee niet deze, een maatje kleiner
Ik pak een pakje van €10
Klant kijkt moeilijk
Ik: deze niet goed?
Klant: nee normaal heb ik die van €8
Ik: misschien kunt u dat er voortaan gelijk bij zeggen
Ja indd, dat was dus ook precies de reden om het bij zo’n brievenbus te laten bezorgen…
Haha exact dit (ook met Marlboro) gebeurde net voor mij bij het tankstation. Maar de pompbediende was een man, dus gok dat jij t niet was😋
Kleine portemonnee gevonden met redelijk bedrag maar alleen geld erin… Vind ik ontzettend irritant want wil het terugbrengen naar de eigenaar