Mensen die steeds menen dat ze overal wat van moeten zeggen, en dan vooral boomers.
Afgelopen week in het museum, ik pak mn telefoon uit mijn tas omdat ik wilde opzoeken waar een bepaald schilderij hing… heb hem nét uit mijn tas en meteen komt er een man die daar gewoon rondliep als bezoeker: “je mag geen foto’s maken!!!”
M’n telefoon was gewoon naar de grond gericht en ik was dus gewoon aan het lezen erop.
Later deze week stond ik in de winkel een krant te doorzoeken naar 1 bepaald artikel, als dat er niet in stond hoefde ik hem niet te kopen. Komen er meteen weer 2 bejaarden aan: “ohhhh dat mag niet!!!” Echt mensen rot op, ik was de krant niet aan het lezen ik was gewoon steeds snel door de bladzijdes aan het gaan op zoek naar dat artikel.
Pfff bemoei je met je eigen leven aub
Al die nieuwe mensen in de sportschool die geen idee hebben wat ze hier komen doen of moeten doen. Zo irritant man. Gelukkig zijn ze over een maand weer weg
Hahaha nee, ik werk ook niet bij een tankstation
Ben weer begonnen met m’n dieet, dag drie, en begin echt de effecten weer te merken. Weet dat dit maar twee a drie dagen duurt maar ik wil me ziekmelden en in bed liggen. Moet alleen zo van drie tot tien werken. En morgen ook.
Dit wil ik ook zo graag eens doen! Maar meestal blijf ik nog aardig ook, waarom geen idee want ze verdienen wel echt zo’n kutreactie.
Ja 2 ook gewoon tegenwoordig. Erger me zo erg aan die reclames dat ik echt niet ga kopen waar ze reclame voor maken. Werkt bij mij juist averechts.
Ja vreselijk. Ik vind het ook totaal onbegrijpelijk dat mensen licht boven hun spiegel in de badkamer willen. Ik zie eruit als een lijk en kan juist ook niet goed zien hoe ik mijn make-up doe.
En dan middenin een filmpje ook weer een keer
We tikten in: champagne, kaviaar, oesters, steak tartare, provincie en werden nog net niet door google uitgelachen
Als je zo incompetent iets googled krijg je geen resultaten hè? Wat een klapkut, had Google m maar kunnen uitlachen.
“Provincie” alsof dat ineens elk restaurant buiten Amsterdam tevoorschijn tovert. Typ de naam van de provincie, of een stad (schoking zo buiten de ring maar ze bestaan) en ipv losse gerechten een algemene keuken. Of zwaai Iens of Tripadvisor aan. Wow, ineens resultaat.
Maar je kan natuurlijk ook alles buiten amsterdam de schuld geven van je eigen wereldvreemdheid en algehele incompetentie.
Echt, ik sta zo vaak verbaast dat mensen niet normaal kunnen zoeken op het internet. Het is zo makkelijk als je even nadenkt.
Ik vond het vooral bijzonder dat ze ook echt bestaan. Ik trof ooit eens in Amsterdam een man die me uitlachte omdat ik in de provincie woonde en die heel overdreven steeds benoemde dat hij het leven buiten de ring onmogelijk achtte. Hij kwam overigens uit Friesland en woonde al drie jaar in Amsterdam. Hij heette ook echt Douwe.
Jo, Douwe, dat jij in Amsterdam woont maakt je echt niet ineens supercool hoor, daarmee ben je nog steeds een uit de klei getrokken Fries, maar nu een die zijn gehele identiteit ontleent uit het feit dat hij in Amsterdam woont. Kortom: vrij sneu. Kan er nog pissig om worden, met z’n nergens op gebaseerde grootheidswaan. Op de een of andere manier moet ik dan altijd denken aan die sketches van little Britain: I only do LADY THINGS because i am a LADY, so I like things LADIES like. Can’t you see I am a LADY??
Ik probeer iets te regelen en er was al een datum gekozen, en ik ga nu kaartjes kopen. Vraag nog even wat voor soort plaatsen. Is de eerste reactie: wanneer is dit want ik heb het druk.
En ik wil nu reageren: Nooit meer want je gaat niet meer mee.
Even advocaat van de duivel hoor, maar ik was vorige week in Gorinchem ipv Utrecht en er stond 1 vega optie op de kaart, maar wel met ei en kaas en dat kon er ook niet uitgelaten worden, en ze hadden geen haver- of sojamek voor in de koffie. Ik voelde me echt zo’n stadskut toen ik daar allemaal om vroeg en het stuk voor stuk niet kon.
Pluspunt; je parkeert daar wel gratis op zondag
Gratis parkeren maar de winkels zijn wel allemaal dicht
True maar de kerk is open naturlijk.
Ja maar Gorinchem is ook het Woerden 2.0
Overigens altijd als ik de naam Gorinchem lees dan lees ik hem eerst zoals je het schrijft en dan pas als ‘Gorkum’ en vervolgens voel ik me altijd zo.
Ik had juist het omgekeerde: ik was laatst in Den Haag (ik kom uit Zeeland) en bestelde daar een drankje met melk en toen vroeg de serveerster: “Wat voor melk wil je?” en ik zei: “Uh… Gewoon melk?”, maar ze hadden alleen kokos-, haver-, rijst- en sojamelk o.i.d. Toen dacht ik ook: ze zullen daar ook wel denken, komt er weer eentje uit het buitengebied een dagje naar de stad, haha.
Ik heb altijd het gevoel dat mannen die roepen dat ze buiten de ring niet kunnen overleven en die Amsterdam alleen via Schiphol verlaten, dit altijd roepen omdat ze denken dat ze moeten compenseren voor hun kleine pik.
Wat ging je kopen sgat? Send pics.
Ik las: " dat ik altijd een kitten bovenop mijn hoofd heb" en ik dacht: OMG LIJKT ME FANTASTISCH (even buiten beschouwing gelaten dat dat waarschijnlijk ontzettend irritant is, als dat echt zo zou zijn)