Waar erger je je aan #5

Ik heb nieuwe laarsjes gekocht, van de week 1 uur aan gehad en toen kon ik al niet meer lopen van de blaren. Hoop dat het nog goedkomt.

Ik heb als tip op dit forum gelezen om bij de Hema strakke pantykousen te halen, waar support of iets op staat, dat zit dan zo strak om je voet dat er geen wrijving meer is en dan krijg je dus geen blaren.
Ik vond het geniaal klinken, misschien kan je het uitproberen!

Omg ik had voed geschreven!!! Met een -d.

14 likes

Ik kijk naar web of lies op ID, en deze meid is zo naĂŻef. Ze heeft een man online ontmoet maar nooit gezien, maar dan stapt ze toch met haar baby bij zijn ‘nicht’ in de auto. Zij wacht op haar date en die nicht past dan op de baby. Haar date komt niet opdagen en zijn nicht blijft vervolgens 24 uur met de baby weg. Nou ze was wel boos maar okĂ©. Dan appt haar date dat hij opgepakt was. Vervolgens krijgt ze een bericht van zijn moeder dat haar date op sterven ligt, en dat ze daarheen moet met haar kinderen. Dus daar wil ze heen want ze houdt zoveel van hem, op dit moment spraken ze 3 weken met elkaar!! Dan komt een neef haar ophalen, als zij dan op bezoek gaat in het ziekenhuis dan verdwijnen de neef en nicht met de kinderen. Echt zo dom en naĂŻef, maar ja wat verwacht je van iemand die heeft haar dochter Renaezmee heeft genoemd.

13 likes

Huh wtf did I just read

12 likes

Ben zo zat van die afschuwelijke Bridget en Andre hazes met hun aandachtsgeile gedrag :face_vomiting:

16 likes

Ik zat heel hard te denken wie Web en/of Lies waren.

Mijn God duurde dat gĂȘnant lang.

30 likes

Bella Swan

17 likes

Ja het was echt bizar! Maar zij kon er allemaal niks aandoen :roll_eyes: De kinderen zijn overigens gezond en wel terug gevonden. De nicht bleek achter de profielen te zitten.

1 like

Is nooit duidelijk geworden. De politie vermoedt dat ze haar baby/kind is verloren, en graag een baby wilde.

1 like

Ik zit al een paar minuten te lachen om je ‘OMG’. Zo droog :joy::joy:

Jaa dat was echt heel apart. En gewoon 2 keer, maar ook dat ze wou wachten tot de ochtend om de politie te bellen de eerste keer. Kan niet echt zijn toch?

Ik woon ook op Aarde. Komt wel dichtbij zo

21 likes

Ik erger me aan al die mensen die vandaag ziekjes zijn
 Maw die een hekel hebben aan nieuwjaarszoenen :roll_eyes: haat ik ook, maar verandering moet je afdwingen
 En nu ben ik weer de enige zure heks die aangeeft niet gezoend te willen worden ipv doen alsof ik ziek ben :roll_eyes:
Irriteer me hier mateloos aan, want zijn van die vrouwen ala “nee is ook een antwoord” etc. Maar schijnbaar geld dat alleen voor random onbelangrijke shit en als je dan daadwerkelijk es voor jezelf op moet komen het af laten weten

9 likes

M’n moeder had vroeger een button met ‘ik zoen niet’. Ali radicali hoor

31 likes

Erger me kapot aan de vegans op mijn tijdlijn die foto’s van verbrande dieren uit AustraliĂ« delen en om het hardst roepen dat dit allemaal de schuld van vleeseters is. Walgelijk gedrag.

2 likes

Waarom trek je je dat aan?

2 likes

Omdat ik het heel ongepast vind om zo’n ramp te gebruiken om je eigen stokpaardje te verkopen.

23 likes

“WAT IS EEN BETAALDE ENQUETE!!!”

2 likes

Sliertjes van een lijmpistool. Aaahhh!!!

1 like

Hierop terugkomend, zaterdag werd het verplaatst naar maandag. Ik zit al de hele dag op het werk te wachten.

Open net de track en trace en zie: ‘bezorging mislukt, zending gaat naar postnl locatie’.
GEWELDIG.