Spotify heeft een van m’n favoriete nummers verwijderd. Vind ik niet oké, ben echt sad nu.
Ben ook steeds aan het refreshen of hij er niet toevallig alweer op staat.
Mensen die hun volle boodschappenmandje gewoon op de band pleuren
Dit doet me denken aan iemand die me ooit een preek gaf over mijn blikje cola zero. Dat je echt doodgaat van al die stoffen etc etc. Toen heb ik gevraagd ‘wil je nu ophouden. Anders gooi ik er ook nog rum bij. Boeit me niks dat het 11 uur is’
Zou dus vragen of hij jagermeister heeft. Kan je een Vliegend Hert drinken
- mijn koelkast maakt teveel geluid. MOET echt een nieuwe koelkast gaan kopen. Kan zo niet leren
- mijn kat begint weer met random ontevreden gemiauw. Dit deed hij in mijn te kleine studio ook en dacht dat het aan de ruimte lag maar nu begint het weer.
Hier ben ik het wel mee eens, Maar wat ik dan weer vreemd vind is dat een foodblogger een recept met kip erin deelt op insta, en meteen erna oproept om te doneren omdat er zoveel dieren zijn omgekomen in Australië. Dat vind ik nogal hypocriet, alsof die kip niet even zielig is als een koala.
nouja het leefgebied van de koala wordt wel ernstig verwoest en dat maakt de diersoort in z’n algeheel erg kwetsbaar, en dat is bij kippen totaal niet het geval. dus ik vind dit niet zo vreemd eigenlijk? op deze manier kun je elke vorm van steun/donatie wel afdoen als hypocriet.
Ik heb net een interview gehouden en hoor mezelf nu ook terug op de geluidsrecorder. En het valt me nu echt op dat ik zo’n dom ongemakkelijk schapenlachje lachje (ghehehehe) heb, en ook lach op van die random momenten als er niet echt iets grappigs wordt verteld. Irritant.
hmm ja, dat is natuurlijk wel weer zo. zo had ik het nog niet bekeken
en dan kun je nu 4 uur lang dat gaan transcriberen en kom je nog veel meer van die irritante dingen aan jezelf tegen
zou ook heel iets anders zijn als ze na zo’n recept ging vragen om donaties voor wakkerdier oid haha
Mijn vriend’s werk, of eigenlijk mijn werk. Een uur geleden zei hij dat hij ging aftaaien, maar hij doet een klus voor mijn werkgever en die wilde iets extra’s van hem waardoor hij niet weg kan. Kutwerk.
Haha ja begin er maar niet over!
Maar het is toch zo? Als je het zo erg vindt, ga dan ook minder vlees eten. Roepen dat je dit vreselijk vindt en 's avonds een biefstuk naar binnen schuiven is wel een beetje krom.
Vriendin die haar verjaardag wil vieren door in een café drankjes te doen en om half 9 af wilde spreken. Kom ik daar, is er niemand, inclusief zij zelf niet. Kom gewoon even op tijd op je eigen verjaardag jeetje.
Daarbij komt dat ik me erger aan mijn eigen ongemakkelijkheid in dit soort situaties want stond net al half binnen en toen ben ik weer weggelopen omdat er niemand was. En nu vind ik het awkward dat ik zo terug moet terwijl die mensen me al gezien hadden haha kut
Stop je telefoon in je zak op het moment dat je binnenkomt. Of lees nog ff iets na. Dan lijkt het alsof je even moest bellen ofzo.
Slim! Thanks voor de tip haha. Alleen jammer als ik ze zo buiten tegen kom en dan met hun weer naar binnen moet.
Waarom kan ik hier zo’n drama van maken in mijn hoofd
dat woonprogramma’s/tijdschriften het voortdurend over ~mannelijke~ of ~vrouwelijke~ interieurstijlen hebben
industrieel =/= mannelijk
bohemian/kleurrijk =/= vrouwelijk
Een interieurstijl is pas mannelijk als er gebruik wordt gemaakt van piemeltjes behang en scrotumlampen.
Mensen zijn vaak vooral met zichzelf bezig dus het is vast niemand echt opgevallen dat je voor de tweede keer naar binnen loopt. En als het iemand wél opvalt, denk ik dat iedereen zich wel kan inbeelden dat alleen in een café wachten best ongemakkelijk kan zijn. Probeer je niet te druk te maken en hopelijk heb je wel nog een leuke avond als iedereen is toegekomen!
Marktplaats mensen. Nu in korte tijd iemand die een half uur voordat ze langs zou komen af zegt en vanavond weer iemand die iets wil kopen, zelfs adres stuurt etc en het dan ineens toch niet wil