Waar erger je je aan #5

Ooh ja bah, dat gevoel herken ik ook meteen :tired_face:

1 like

Haha nja m’n vriend dus vanwege religie. Hij wil btw ook geen ring mja dat wilde die ook niet als we zouden trouwen. Ik wil zelf ook geen ceremonie dus dat hebben we ook niet.
Maarr elkaar man en vrouw noemen is gewoon de benaming voor partners, iig volgens de site vd overheid.

1 like

Alles met pitten.

1 like

Juliette has a gun vind ik eigenlijk al niche parfum :joy: en escentric molecules. Heb ook eentje van gallivant gehad was ook erg lekker.

Oh ja met je eens! Molecule vond ik persoonlijk niks maar JHAG wel. Tnx!

Een van de weinige mensen bij wie ik al haat voel opborrel als ik alleen z’n naam maar hoor of gezicht zie.

7 likes

Ik heb nog nooit iets van hem gelezen maar ik weet dat er hier mensen zijn die hem vreselijk vinden dus iedere keer dat er iets met hem is denk ik aan jullie. Van de week was ik voor een kennismaking bij een nieuw kattenoppas gezin. Tijdens de rondleiding van het huis komen we voorbij de boekenkast en ik maak een opmerking over een aantal boeken die ik gelezen heb. Krijg ik de vraag of ik Tirza ooit wel eens gelezen heb, want als dit zo is weet ik waar de namen van de katten vandaan komen. Dus ik zo, nope nooit gelezen. Blijken de katten alle drie vernoemd te zijn naar personages in dat boek. Heb dus weer gezellig aan jullie gedacht

2 likes

Tirza naar de dochter die de vader graag wilde neuken.

Kaisa naar het Namibiaanse kind dat de vader ook graag wil neuken

En Mohammed Atta naar de Marokkaanse vriend van Tirza; want ja een Marokkaan moet wel een terrorist zijn.

Klopt het?

14 likes

Nee helaas! Kan me ook niet precies herinneren hoe die beesten heten. Zijn wel redelijke katten namen. Iets van Ibby, Iebby?

1 like

@Zemraluani ik heb even onderzoek gedaan. Ibi en Choukri, dan mis ik er nog 1

1 like

Oeh link? Wil me graag ergeren maar kan het niet vinden op de Volkskrant site

Orchid soleil :nauseated_face: wel een mooi flesje

Ja ik krijg een cadeau of een extra parfum of travelcase als mensen de code gebruiken! Ik vind zelf molecule 01 heel lekker maar ‘her’ van Narsisco Rodriguez ook. Die heb ik zelfs fullsize gekocht

Ughhh, ik heb op allebei mijn oksels ontstekingen/puisten en dat doet pijn. Kan niet scheren en hemden zitten ineens niet lekker. Weet ook niet waardoor het komt en hoe ik het snel weg krijg. :weary:

Heb zojuist Sex and the sea van Francesca Bianchi besteld met jouw code. Tnx!

2 likes

Heb je misschieb een alergische reactie op een deo?

Ben je een andere deo gaan gebruiken? Of gebruik je sowieso een agressieve deodorant?

@Soy.peor en @Bunnyslippers, thanks voor het meedenken, maar eerlijk gezegd heb ik al sinds kerst geen deo gebruikt ( vergeetachtigheid en veel pyjama dagen) :speak_no_evil:

2 likes

Nee, ook niet. Ben wel begonnen met roac. Maar hoezo ineens onder de oksels dan?!

Ahhw ( soieso yolo hoor haha) maar vervelend dat het dan onduidelijk is waardoor het komt. Misschien ontstoken haartjes of iets. Misschien zou je iets van scrub kunnen gebruiken of desnoods een face wash of masker om het even bacterie vrij te maken of iets. En misschien je scheermesje of iets vervangen?