Waar erger je je aan #5

16 likes

Waarom? :confounded:

Aan mijn vriend. Die letterlijk voor de eerste of tweede keer dat we in dit huis wonen (bijna 1 jaar) de vaatwasser inruimt en dan mij gaat uitleggen hoe ik het moet doen.

Ben bijna in staat om die deur dicht te gooien met zijn hand er tussen.

14 likes

Ah super lief van je! Het was inderdaad heel gezellig en denk indd dat je gelijk hebt over dat mensen meer met zichzelf bezig zijn.

1 like

Klopt helemaal!

1 like

Aan cookies accepteren op websites. Op sommige sites elke keer opnieuw :weary:

15 likes

Ik was gisteren op een etentje van een creatieve stichting om het maar even anoniem te omschrijven. Was voor nieuwjaar dus iedereen wenste elkaar de beste wensen etc. Meestal gewoon door elkaar een hand te schudden en sommige vrouwen gaven elkaar wel drie kussen.

Nu was er dus een man die ik nog nooit had ontmoet die ik gewoon een hand wilde geven maar hij zei: “oh nee maar we gaan wel zoenen want daar hou ik van! Beste aan deze tijd van het jaar” en ik was zo verbaasd door dit antwoord dat ik niet optijd was met het zeggen van “helaas hou ik daar niet van dus je hebt pech”. Vind dit zo stom van mijzelf maar ook allemaal mannen die er om heen stonden en niets zeiden over dit gebeuren terwijl ik drie seconden daarvoor nog tegen de voorzitter zei dat ik echt niet graag drie zoenen geef en al helemaal niet aan vreemden. Nu achteraf vind ik het zo’n stomme situatie. Had echt zelf anders willen reageren en het willen afhouden en vind ook dat die mannen wel iets hadden kunnen zeggen van joh dim eens of doe eens normaal. Maar ergens voelt het ook weer zo overtrokken want waar gaat het nu om ofzo. Nouja…

Op die van de NPO?

2 likes

Dankje. Ja ik verbaasde mijzelf eigenlijk want normaal ben ik best wel snel qua reactie. Met uitgaan bijvoorbeeld zou dit niet gebeuren weet ik uit ervaring maar misschien is het omdat ik het hier niet had verwacht oid.

1 like

Ik zou dat zelf ook hebben hoor, dat gaat ook zo snel dat je bijna niet kunt reageren en dan later steeds denkt van ‘dit had ik moeten zeggen!’ Mega irritant!
En bah die man klinkt echt als een viezerik.

1 like

Ja was het ook wel echt. Weet ook eigenlijk niet wat hij normaal doet voor die stichting maar vond het echt een griezel.

Aan de persoon die dacht dat het een goed idee was om met haar peuter in een STILTE coupé te gaan zitten.

Aan de hond van mijn buurman die regelmatig alleen thuis is en vannacht de hele nacht heeft geblaft, op een afstand van ongeveer 3m naast mijn bed (zijn gang zit naast mijn slaapkamer).
Ben om half 4 verhaal gaan halen maar die man was dus niet thuis en heb zn nummer niet.
Heb maar een briefje op zn deur gehangen en eindelijk een klacht ingediend bij de woonstichting, vind het zo zielig (voor de hond en voor mezelf want ik ben nu doodmoe haha)

3 likes

Toen ik me ging aanmelden, hoefde ik me niet te wegen!

1 like

Ik moest me wel wegen maar dat kwam omdat ik m’n gewicht niet zelf wist! Hij vroeg ook eerst netjes of ik het wel wilde. Ze zijn heel netjes en vriendelijk vind ik. Je doneert natuurlijk ook vrijwillig bloed en daar zijn ze al superblij mee!

2 likes

Ja, gewoon doen. Ik vond het heel relaxed gaan, inderdaad wat @Jetlag ook zeg, erg aardig is iedereen.

Eerste keer moet je een formulier invullen, krijg je een kort gesprekje met een arts en daarna wordt er wat bloed afgenomen om te testen. Ik kreeg ook allemaal uitleg hoe het doneren in zijn werk gaat en hoe zoiets verloopt. Daarna krijg je alles wel thuisgestuurd met verdere info.

2 likes

Aan die fucking acné op mijn gezicht. Ben al bijna 30, is het na bijna me halve leven nog niet genoeg?
Ga weg!!1!11

3 likes

Mijn klote bUrN oUt waardoor ik 18 uur per dag slaap, angstig ben voor ALLES en amper nog Frans kan?
Mijn collega’s zijn franstalig dus da’s leuk communiceren over mijn afwezigheid.

Heb je echt ook nog een burn out erbij ? Tering.

Jeetje wat beroerd. Sterkte!

1 like