Stond er eigenlijk al met één voet in zeg maar, en toen kwam de ziekte van mijn vriend erbij en ben ik stug doorgegaan zonder hulp te vragen.
Dus nu zitten we met z’n tweetjes sneu te wezen op de bank
Stond er eigenlijk al met één voet in zeg maar, en toen kwam de ziekte van mijn vriend erbij en ben ik stug doorgegaan zonder hulp te vragen.
Dus nu zitten we met z’n tweetjes sneu te wezen op de bank
Eens, ik las gisteren nog een opiniestuk van een professor aan de Antwerpse universiteit die stelde dat liefdadigheid nooit de plicht van de overheid zou mogen vervangen. Zijn voorbeeld ging over de vele liefdadigheidsacties voor Belgische kinderen in armoede tijdens de warmste week (volgens mij is het NLse equivalent het glazen huis?).
https://www.uantwerpen.be/nl/personeel/ive-marx/opinie/
Mocht iemand het willen lezen.
Pfff heftig hoor! Ik hoop dat het snel bergopwaarts gaat
Ja, o.a. die ja!
Ik heb een donatie gedaan aan het IFAW. Hoop dat dat wel goed terecht komt.
Wat heftig. Veel sterkte
Lekker bezig! Ik voel me ook altijd royalty, zo goed als ik daar word behandeld.
Kan ik iets voor je doen?
Niets om je ergernis te verlichten, maar even
voor jou! Sterkte
De reclame van basic fit, met name die chick die zegt: Dat bepaal ik zelf wel.
Heb een enorm rood met gele puist op mijn neus. Hallooo Kerst was twee weken geleden, ja. Ben te laat met m’n Rudolph cosplay.
Dat ik overdag (vooral op werk) echt nooit honger heb en vaak m’n lunch vergeet (die eet ik dan random om 4 uur ofzo). En dan kom ik thuis en man, ik kan wel drie kilo eten op.
Ik was vandaag bij de kringloop en had een leuk rieten mandje gevonden. Wilde gaan afrekenen; zegt die vrouw echt zo ‘dit kan ik niet afrekenen er zit geen prijs op!!!’ dus ik dacht eerst dat ze misschien een beperking had en niet wist wat ze moest doen dus ik zei misschien weet dat meisje naast u het.
En toen zei ze nee we mogen geen dingen verkopen als ze niet geprijsd zijn, dan moeten we het naar het hoofdkantoor sturen. Echt zo irritant en omslachtig. Plak er gewoon een sticker op man
Wat raar. Verzin dan een prijs ofzo
Da’s heel aardig! Maar tenzij je het ziet zitten om mijn luidruchtige buren om te leggen denk ik niet dat je kan helpen
Als mensen mij en andere vrouwelijke collega’s/mij en mijn zus/enz aanspreken met ‘meisjes’. Daar ben ik me toch allergisch voor
Laatst had ik een andere medewerker van mijn werk aan de telefoon en toen hij zei : “luister meid” , werd ik ook heel boos.
Kom op zeg ben 32 geen 8.
Ik denk dat het voortkomt uit dat je dan van merkdingen het prijsje af kan halen en het dan verkocht wordt voor oh een zonnebril das 3 euro terwijl zo’n merk dan 300 euro is bij wijze van en ze hem dus voor veel meer konden verkopen.
(wat niet wegneemt dat dit super omslachtig is)
Is hij nog steeds niet terecht? Wat ontzettend kut zeg Heb helaas geen tips buiten alles wat hier op het forum al eens voorbij gekomen is, zal heel hard voor je duimen dat 'ie snel weer opduikt
M’n hele vriezer zat vol met ijs. Alle tips geprobeerd, maar het heeft 6 uur geduurd voordat hij leeg was. En heb nu om 00:00 opruimwoede.