Oh wow, daar had ik geen idee van.
Er zit toch wel een verschil tussen kritisch en onrealistisch?
Oh nice de overbuurvrouw die mij als een kleuter met haar vriendinnetjes belachelijk probeert te maken (ken haar van vroeger, was toen al een wannabe pestkop) heeft een camera laten hangen. Zo eentje die ze automatisch kan draaien vanaf dr bank. 3 x raden op welk huis dat ding staat gerichtâŠ
De komende 6 maanden gaan ze een verdieping in mân flat renoveren
echt heerlijk ik kan niet wachten om op mân vrije dagen om 7 uur uit bed getrillt te worden
Mag dat zomaar?
Ja mee eens maar dat is dat een fout van Jinek, niet van die chick. Zij mag gewoon willen wat ze wil voor dat geld, onrealistisch of niet.
Ik wil een baby chimpansee als huisdier. Echt heel graag, ik droom daar al jaren van (echt serieus, ik ben niet sarcastisch). Maar ja dat is niet realistisch. En toch blijf ik het willen. Baby koala mag ook trouwens. Of een oeang oetan.
Tja zij filmt haar auto zegt ze maar met haar auto dus ook het keukenraam hier. Nu heeft ze hem weer gedraaid, maar als ik weer zie dat dat ding vol op mijn huis is gericht ga ik er wel wat van zeggen. Heb niks om te verbergen maar ik hoef echt niet gefilmd te worden door haar. Zal ze me niet in dank afnemen maargoed. Er hebben wel meer mensen last van haar. Als ze gaat douchen of buiten is staat de muziek keihard aan. Dat hoor je een straat verder nog. Naast haar woont een oudere zieke man. Die dreunt zijn bed nog net niet uit. Ze steekt 's morgens heel schuchter haar hoofd eerst door de gordijnen om de straat te inspecteren. Belt de politie als haar andere buren nog maar scheef naar haar kijken. Lijkt net of ze super bang is om alleen te wonen, maar wel âstoerâ genoeg om jan en alleman belachelijk te maken achter hun rug om
Volgens mij mag dit niet.
Dit weet ik uit de historisch goede aflevering van de rijdende rechter met femme fatale Zwanette en de buurvrouw waar ze ruzie mee had. Zwanette zei ook dat ze haar auto filmde (maar ook de overbuurvrouw) en dat mocht niet. Volgens mij mag je zelfs niet zomaar de openbare weg filmen, staat me vaag bij van die aflevering. Maar ben geen jurist, dus pin me er niet op vast.
(@BiloxiParish) Ben een (aankomend) privacy jurist. Je mag inderdaad niet zomaar de openbare weg filmen vanwege het recht op privacy. Als je je auto wilt filmen en daar ook een stukje van de weg moet filmen mag dat, zolang de inbreuk op andermans privacy zo klein mogelijk is. Een camera vĂłl op iemands huis richten is disproportioneel en mag natuurlijk niet.
Wat een raar mens. Is de wijkagent hiervan op de hoogte?
Ik snap haar aan de ene kant ook wel. Een huis zou nooit zo duur moeten zijn (als het een gewoon huisje is). Het is een eerste levensbehoefte en omdat een paar mensen alle huizen opkopen zijn die huizen heel duur geworden. Ja, natuurlijk is een huis in Amsterdam duurder dan in Assen, maar 380.000 is een smak geld. Hoe je het wendt of keert.
Oh ik geef je daar gelijk in. Genoeg plekken rondom Amsterdam of buiten het centrum waar je hele leuke huizen kan vinden (snap ĂŒberhaupt de aantrekking van Amsterdam niet). Het OV van Nederland is ook heel goed dus dat snap ik niet van haar. Dat het duur is snap ik dan wel.
Ja die belt ze zelf ook om het minste of geringste haha.
@Damnatio ohja die aflevering ken ik. Zoân geval is zij dus ook alleen iets minder femme fatale
Ja ik vond het ook irritant dat zij als een soort voorbeeld van een âschrijnend gevalâ werd gebruikt, terwijl het in mijn ogen ook echt een luxeprobleem was. Neemt niet weg dat het er belachelijk aan toe gaat op de huizenmarkt.
Edit: Ik snapte ook niet dat zij liever binnen de ring wilde blijven, zĂ©lfs als dat zou betekenen dat ze afhankelijk is van dâr zwager voor een investering PLUS dan ook nog eens met een vriendin zou gaan samenwonen omdat ze het zich anders nog niet kon veroorloven. Klonk allesbehalve verstandig in mijn ogen.
Mensen in het verkeer (automobilisten en fietsers!) die niet weten/snappen dat rechts voorrang heeft tenzij anders is aangegeven. Echt zo vaak dat ik bijna omver wordt gereden op de fiets terwijl ik gewoon voorrang heb
Ik ben geen ZZPer maar ik weet wel hoe dom bedrijven soms pretenderen te zijn. Ik zorg bij mijn klanten ervoor dat de kosten voor hun afgenomen diensten in het digitale dossier staan. Onze facturatie afdeling rondt dat dan af en mijn klant krijgt een PDF bestand met een voorblad waar alle factuurnummers op staan en vervolgens alle facturen in dat bestand. Dit krijgen ze via een portal EN via de mail. Nu liep 1klant 80 duizend euro achter (was 1 bestandje van tig facturen) en ze claimde dat ze dat bestandje nooit hebben gehad. Wat bullshit is want ze hadden een dispuut geopend op 1 van die desbetreffende facturen :).
Dat mijn vriend de laatste tijd nooit meer in mijn wannabe vlogger Instagram stories wil verschijnen
Jaa!!
Aan de AH die Tefal pannen in de bonus heeft die nergens geleverd worden, heb al bij drie vestigingen gekeken en nagevraagd zet het dan ook niet in de folder als je niet eens kan zorgen dat het in de winkels ligt
Ik ben me sinds een paar dagen heel bewust van de achterkant van mijn onderste voortanden (snappen we het nog?). Ineens vind ik het heel vervelend dat mijn drinken de achterkant raakt. En nu probeer ik steeds zo te drinken dat het over mân tong naar binnen glijdt ipv dat het de achterkant raakt. Hopelijk gaat dit ooit weer over, want het is super irritant.