Mijn kut schreeuwende aandachtsgeile kat die me wakker maakt altijd. Vannacht met oordoppen geslapen, maar ben er ook vanochtend achter gekomen dat ik dan door de wekker slaap.
Dat ik nu alweer een dik halfuur wakker lig…
Vandaag erger ik me weer eens aan mijn klasgenoten. Ik heb mn P ergens anders gehaald en ik hoor echt al vanaf het begin van het jaar dat deze opleiding zoveel moeilijker is en het niveau zoveel hoger ligt. Ik heb daar nog niks van gemerkt, ik heb alles tot nu toe even makkelijk gehaald als op die andere opleiding en hoe weten zij nou wat het niveau ergens anders is als je alleen deze hebt gedaan. Maar elke keer wordt er weer gezegd dat ze het zo zwaar hebben en veel hogere cijfers moeten halen, uitgebreidere stukken moeten schrijven en de studiedruk zoveel hoger is. Dat is niet zo. Ik moest voor mijn andere opleiding stukken schrijven van 20 kantjes, ga niet janken over zes pagina’s. ‘Wij moeten een hogere score op de toets halen, daarom heb ik mijn p nog niet’, bitch ik had een 8,5 on the first try. Je hebt m nog niet gehaald omdat je niet ken rekene. Beide opleidingen zijn HBO, als je het zo zwaar vindt ligt dat miss aan jezelf. En anders ga je toch gewoon ergens een makkelijkere doen.
Ik ook en allemaal lawaai vannacht in mn gebouw. Ik schrok telkens keihard wakker
Dat de reclames van 538 nog steeds door puberale mannen worden verzonnen. Je zou denken dat ze, na commentaar op hun reclames met halfnaakte vrouwen en mannen, doorhebben dat die overgeseksualiseerde reclames niet werken en gewoon stom zijn. Vooral omdat 538 helemaal niet zo jong is aangezien je alsnog naar middelbare mannen luistert.
Helaas. Nu kan je het geld voor de medicijnen voor de druiper die je van je ex hebt gekregen terugvragen. Hahiho ik lig in een deuk. Not.
Iemand die ik ken werkt bij 538 en dat moet ze altijd overal te pas en te onpas laten weten en ze vindt het zelf zo ontzettend stoer dat ik me daaraan erger.
Niet helemaal relevant voor jouw ergernis maar wel gedeelde ergernis omtrent 538
Mensen die ziek zijn en dan helemaal daarin zwelgen
Ik heb een parfum abo en ik heb deze maand zo’n smerige geur uitgekozen verheugde me er net zo op… is een geur van Tom Ford maar bah wat vies
Haha is het Black Orchid? Ik verstuif 'm twee keer in de lucht en loop daar dan doorheen, anders wordt 't zelfs voor mij nogal intens en ik draag graag oudh en dat soort zwaardere geuren.
Ik heb echt een bizar overdreven haat tegen mijzelf verplaatsen. Ik wil heel graag naar vrienden, maar het fietsen daarheen is echt een stap te ver. Naar een andere stad gaan, dan moet je dus weer naar het station en in de trein. Naar je werk moet je je ook al vervoeren in zo’n verschrikkelijk tram.
Nee je krijgt zo’n reis spuitflesje! Is genoeg voor een hele maand (als je de hele maand zou gebruiken) en kost 14,99 per maand voor 1 geur
Met mijn kortingscode krijg je 50%
Nee orchid soleil! Echt heavy. Misschien eens gebruiken zoals jij doet…
Woow ik had hier nog nooit van gehoord, wat een goede tip! Jammer dat 'ie niet lekker is deze maand, maar ik ben wel heel enthousiast over dit concept .
Hoe sommige mensen als wilde beesten hun eten naar binnen werken
Eet eens normaal man.
Share plz
Collega’s die alleen maar over hun kinderen kunnen praten. Word ik later ook zo?
ja. Sorry
ik dacht echt dat ik nooit zo zou worden en ik probeer er écht op te letten want ik snap heel goed dat niet iedereen mijn kinderen zo boeiend vind. Maar ze zijn zo leuk
P.arfumado?
Mensen die zonder ergens bij na te denken of stil te staan hun eigen ideeën willen doordrukken
Ohh dat bedoelde je! Ja klopt die is het.