Waar erger je je aan #5

Kaas voor kerels
KAAS VOOR KERELS?!?! Jeeeezus. Nou prima ze mogen het hebben van mij, die zooi is toch niet te vreten.

32 likes

Bij kaas voor kerels kan ik alleen maar denken aan piemelbrie :nauseated_face:

54 likes

:sick:

1 like

Dat ik een instagram account wil aanmaken maar ik weet geen naam of het is al bezet.

1 like

Dat er op dit tijdstip nog aan de weg wordt gewerkt bij mij in de buurt. Drilboor alles. Kind wakker, man chagrijnig, pff.

Zelfs glitterquotequeen ?!

2 likes

dodecavia is ook nog vrij volgensmij

8 likes

Ben erg benieuwd waar je volgers dan geïnteresseerd in zijn…

Taxidermy, necrology en chinchilla’s.

8 likes

Ik zou zeggen; ga ervoor!

1 like

Ik wil geen verwarming aan op de slaapkamer maar mijn vriend wel. Hij draait die dan stiekem open en ik draai hem dan weer dicht. Maar vanavond even niet aan gedacht en had vanmiddag de temperatuur best hoog gezet op de termostaat.

Kom ik in de slaapkamer is het daar echt een sauna :fire::fire: nu liggen we met de ventilator aan.

9 likes

Er is iets fout gegaan bij het maken van je account. Probeer het over een tijdje opnieuw.
Krijg steeds deze melding. :grimacing:

1 like

Moest spontaan aan Richard ‘Dick’ Cheese denken :joy:

1 like

Ik drukte per ongeluk op espresso ipv lungo en nu heb ik veel te weinig en te sterke koffie :sob:

1 like

Doe er een beetje water bij

De rechtswetenschap staat wel aan je kant, dat het geregistreerd partnerschap overbodig is. Het enige verschil dat er toe doet is dat mensen met een gp, mits ze geen kinderen hebben, snel kunnen scheiden. Onder rechtswetenschappers/advocaten/notarissen is dan ook al jaren het geluid het af te schaffen.
Er zijn echter wel ‘emotionele redenen’ om het te behouden. Vaak gaan mensen een gp aan als ze om wat voor reden dan ook een verbintenis willen regelen en nog geen trouwfeest willen/kunnen geven maar dit later wel willen of als ze om wat voor reden dan ook tegen het huwelijk zijn.
Het ‘gevaar’ is alleen een beetje dat veel mensen het ‘minder serieus’ vinden klinken dan een huwelijk en dat is helemaal niet zo, waardoor sommige mensen zonder zich te verdiepen toch best een grote verbintenis aangaan.

6 likes

Dat ik wakker word en Mn stem schor is. Haat ziek zijn!

Ugh hier nog een. Wel efficiënt ziek zijn zo in het weekend.:tired_face::tired_face::tired_face:

Ja verschrikkelijk zeg! Zou vanavond met mijn vriend en wat vrienden weg gaan maar denk niet dat ik mee kan zo. :weary:

Mijn ritme. En ik heb echt een doodenge nachtmerrie gehad