Ja je code ook hoor hahah, ga m gebruiken!
Ik heb dit ook precies. @Style Ik heb zo hard geroepen dat ik dat nooit zou doen⊠Maar ik doe het toch. En het liefst duw ik ook nog een paar fotoâs in je neus.
Deze columns zijn zo debiel. Word er echt agressief van. Wat een ontzettende stereotypes en wat een wanhopige sukkel die dit schrijft
Haha dat doen mijn collegaâs ook echt precies. Aan de ene kant wel aandoenlijk dat ze zo trots zijn op hun kinderen. Bij mij op werk zijn er ook meer met kinderen dan zonder. Dan gaat het echt 9 van de 10 keer over kinderen en dan ik er niet echt over mee praten, maar alleen zeggen: âO ja! Wat schattigâ wil gewoon ook over andere onderwerpen kunnen praten hahah
Heb je nog tips van parfums die je wel bevielen? Het klinkt wel interessant, even kijken of dit iets is waar ik mijn stufi aan wil verkwisten haha
Omdat iedereen uitleggen dat je voor geregistreerd partnerschap hebt gekozen vet ingewikkeld is en je niet iedere x zin hebt daarin? (er volgen altijd vragen als oh waarom wat verschilt er dan etc).
En in principe is het 90% hetzelfde als niet meer.(dit komt btw van mensen die ik ken met deze situatie niet van mezelf)
Ik ga trouwens niet trouwen want mân vriend vindt het huwelijk teveel gelinkt aan religie maar we gaan wel in geregistreerd partnerschap treden inclusief alles wat ik graag op een bruiloft zou willen :).
Maar dan zou trouwen afschaffen toch logischer zijn aangezien dat voortkomt uit religie terwijl de meeste mensen niet trouwen uit religieuze overwegingen?
(ik pleit er niet voor dat dat gebeurt btw)
Ik denk dat het beeld ook is dat als je trouwt je je dreamwedding hebt met je grote jurk, en je vader die je weggeeft, en de ringen ter teken van eeuwige verbinding en alles wat het patriarchaat ons nog meer heeft wijsgemaakt dat we willen.
(biecht: ik wil enkel een ring omdat ik dan kan showen dat ik bezet ben. En ik krijg dus ook een ring en mân vriend niet)
Maargoed als ik het voor het zeggen had was ik liever getrouwd en daarom probeer ik het partnerschap maar te ownen en maak ik daar mân eigen dreamwedding van
Er zou vandaag een monteur komen maar ofwel hij komt gewoon niet of hij is nu diiiiiiik te laat. Neemt natuurlijk ook niemand op. Lekker dan. Wacht al een paar uur. Helemaal voor niks vroeg opgestaan. Vorige keer kwam hij ook al niet opdagen en had hij achteraf een vage smoes. Geef je mensen nog een kans en het voordeel van de twijfel (is een klein bedrijf) en dan doen ze het gewoon weer
Op een wc gaan zitten waarvan de wc-bril omhoog staat, iehh dat gevoelâŠ
Ze hebben een aantal niche parfums die je niet in elke winkel kunt ruiken dus dan is dit een leuke manier om het uit te proberen. En vind zelf narcisco Rodriguez geuren altijd lekker!
Welke precies? Zag zo even snel dat ze niks van Skins hebben bijvoorbeeld. Ik wil geen Douglas-parfum meer
Of op een wc gaan zitten waarvan de klep omlaag is. Lekker flotsj met je foefje op de klep
Ooh ja bah, dat gevoel herken ik ook meteen
Haha nja mân vriend dus vanwege religie. Hij wil btw ook geen ring mja dat wilde die ook niet als we zouden trouwen. Ik wil zelf ook geen ceremonie dus dat hebben we ook niet.
Maarr elkaar man en vrouw noemen is gewoon de benaming voor partners, iig volgens de site vd overheid.
Alles met pitten.
Juliette has a gun vind ik eigenlijk al niche parfum en escentric molecules. Heb ook eentje van gallivant gehad was ook erg lekker.
Oh ja met je eens! Molecule vond ik persoonlijk niks maar JHAG wel. Tnx!
Een van de weinige mensen bij wie ik al haat voel opborrel als ik alleen zân naam maar hoor of gezicht zie.
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen maar ik weet dat er hier mensen zijn die hem vreselijk vinden dus iedere keer dat er iets met hem is denk ik aan jullie. Van de week was ik voor een kennismaking bij een nieuw kattenoppas gezin. Tijdens de rondleiding van het huis komen we voorbij de boekenkast en ik maak een opmerking over een aantal boeken die ik gelezen heb. Krijg ik de vraag of ik Tirza ooit wel eens gelezen heb, want als dit zo is weet ik waar de namen van de katten vandaan komen. Dus ik zo, nope nooit gelezen. Blijken de katten alle drie vernoemd te zijn naar personages in dat boek. Heb dus weer gezellig aan jullie gedacht
Tirza naar de dochter die de vader graag wilde neuken.
Kaisa naar het Namibiaanse kind dat de vader ook graag wil neuken
En Mohammed Atta naar de Marokkaanse vriend van Tirza; want ja een Marokkaan moet wel een terrorist zijn.
Klopt het?