Nee helaas! Kan me ook niet precies herinneren hoe die beesten heten. Zijn wel redelijke katten namen. Iets van Ibby, Iebby?
Oeh link? Wil me graag ergeren maar kan het niet vinden op de Volkskrant site
Orchid soleil wel een mooi flesje
Ja ik krijg een cadeau of een extra parfum of travelcase als mensen de code gebruiken! Ik vind zelf molecule 01 heel lekker maar âherâ van Narsisco Rodriguez ook. Die heb ik zelfs fullsize gekocht
Ughhh, ik heb op allebei mijn oksels ontstekingen/puisten en dat doet pijn. Kan niet scheren en hemden zitten ineens niet lekker. Weet ook niet waardoor het komt en hoe ik het snel weg krijg.
Heb zojuist Sex and the sea van Francesca Bianchi besteld met jouw code. Tnx!
Heb je misschieb een alergische reactie op een deo?
Ben je een andere deo gaan gebruiken? Of gebruik je sowieso een agressieve deodorant?
@Soy.peor en @Bunnyslippers, thanks voor het meedenken, maar eerlijk gezegd heb ik al sinds kerst geen deo gebruikt ( vergeetachtigheid en veel pyjama dagen)
Nee, ook niet. Ben wel begonnen met roac. Maar hoezo ineens onder de oksels dan?!
Ahhw ( soieso yolo hoor haha) maar vervelend dat het dan onduidelijk is waardoor het komt. Misschien ontstoken haartjes of iets. Misschien zou je iets van scrub kunnen gebruiken of desnoods een face wash of masker om het even bacterie vrij te maken of iets. En misschien je scheermesje of iets vervangen?
Die irritante sunweb reclame
Klopt, maar ik heb een extreem lage doses en zou nu eigenlijk nog niks mogen merken. Is even een test of de roac andere gezondheidsissues niet erger maakt.
@Soy.peor, durf ik dus niet goed. Want straks maak ik het erger. Doet nu al zeer.
Dankjewelâ:two_hearts:
Dan vind je elie Saab Le parfum denk ik ook wel lekker! Misschien voor de volgende keer
Oh nice! Heb m toegevoegd voor over 2 maanden.
En vandaag nog eentje gezien voor als je 4 tinderdates die je op 1 avond had. Nee, dit is niet grappig en ook niet oke.
Ik heb dit ook met halina reijn
Dat als je naar het hoofdkantoor van Su.nnyca.rs belt je altijd minstens een uur in de wacht moet blijven hangen. En om het nog erger te maken hoor je de hele tijd één zin van dat liedje âSunny, yesterday my life was filled with rainâ. Doe gewoon een piepje ofzo. En de zon schijnt niet eens