Waar erger je je aan #5

ik ben bij m’n ouders en heb heel de woonkamer opgeruimd en netjes gemaakt en nu vind ik 't bijzonder vervelend dat m’n broertje in z’n verlepte en kapotte trainingspak dat nette beeld verpest haha

11 likes

Dat mijn tampons en MAC lipsticks precies dezelfde vorm hebben dus als ik in m’n tas graai haal ik 80% van de tijd het verkeerde eruit

33 likes

Aan agressieve mensen in auto’s. Ook al heb ik er niks mee te maken, dan geef ik ze alsnog graag deze blik.
tenor

13 likes

Ik heb sinds een paar dagen een bril en ik ben al meerdere keren bijna op m’n bek gegaan bij traptreden of afstapjes, omdat ik dan naar beneden kijk en dat precies het stuk is bij de rand van m’n bril.
En ik ben al mega onhandig en loop al tegen dingen op, stoot m’n knieën om de haverklap etc. Dus dit kan ik er eigenlijk niet bijhebben haha

Ook echt mega irritant dat die glazen zo snel vies worden. Heb ik ze net schoon, kom ik er uiteraard binnen 10 min weer met m’n vette vingers tegenaan. Of het regent en dan zit het hele ding vol druppels.

Wat een gedoe.

5 likes

Omg ja dit herken ik zo erg!!! Bij mij lijken de traptreden ook rond zelfs dan haha. En niemand gelooft me als ik dit als reden waarom ik geen bril draag aandraagt :angry:

2 likes

De teringzooi in het restaurant van het Ikea restaurant. Het was gewoon echt smerig.

De reclame van Greetz en dan met name de lach van dat meisje

‘om mijn GAAHD’

1 like

Ik voel je, ik heb ook sinds vorige week een bril en ik heb al hoogtevrees en trappen zijn nu echt de hel. Moest van de week de meest achterlijke brug ooit over met een trap (in Purmerend voor de kenners) en ik werd echt gek.

Dit is ook precies waarom ik mijn bril alleen thuis draag (geen trappen) en anders lenzen

Zo herkenbaar :frowning_face: ik baal ook echt dat ik de laatste tijd slechter tegen mijn lenzen kan. Qua struikelen gaat het beter worden! Je ogen raken snel gewend.

Ik volg een kapsalon op instagram en zij hadden van de week een story over het verschil tussen “high end”(Tigi bed head oh bee hive) droogshampoo en goedkope (Batiste) en lieten het ook zien. Bij die van Tigi hadden ze meteen een frisse look EN mega veel volume en bij Batiste vooral een witte waas (ja is er ook met kleur maar mocht je haar nat worden krijg je vieze bruine druppels) en weinig volume. Nou ik was om dus, Batiste doet bij mij vrij weinig dus ik bestelde die van Tigi en was helemaal enthousiast nadat ik het volume bij die vrouw zag.

En wat denk je? HET DOET HELEMAAL NIKS VOOR MIJ. Ja mijn haar is niet meer vet, maar volume is echt niet te bekennen. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik voel me echt heel erg rot. Ik heb weinig sociale contacten en had me voorgenomen om daar iets aan te doen. Had alweer een tijdje contact met een oude kennis en heb hem gevraagd of hij het leuk zou vinden een keertje koffie te drinken. Begint hij een heel verhaal over tijdsmanagement, dat we dat wel kunnen doen maar nu heeft hij het druk enzo. Nou ja prima, no pressure. Dat zei ik hem ook en zei erbij dat hij het anders maar moest laten horen als het een keer uitkomt en hij het leuk zou vinden. Daarop zegt hij ja dat zal ik doen maar dat kan wel even duren, zeker nu ik aan het daten ben, stel dat daar iets uit komt… que?? Dude, ik vraag je niet om met mij op vakantie te gaan :thinking: ik ben zelf getrouwd dus heb er echt geen bedoeling bij ofzo, nu lijkt het alsof hij zegt: als er een relatie volgt uit die date dan kan ik niet met een andere vrouw koffie gaan drinken :no_mouth: godsallemachtig hoe ingewikkeld kun je het maken. Zeg gewoon ja of nee. Ik
Krijg echt het gevoel alsof ik het nooit goed kan doen.

5 likes

Dat mijn buurjongen ZO ontzettend luidruchtig is.Man rot gewoon op met je kolere muziek,en waarom moet je ELKE FUCKING AVOND huisfeestjes houden? Of het nou doordeweeks is of in het weekend,het is altijd hetzelfde.Ik snap wel dat als je geen baan hebt je niet weet wat te doen met je leven maar ben mij niet tot last aub.Al meerdere buren hebben lopen klagen maar kappen met die onzin? Nee hoor.Heb al vandaag vrij genomen van werk omdat hij tot 4 uur vannacht (!) luidruchtig was en dan kan ik echt niet om 6 uur aanwezig zijn op mijn werk.

1 like

Echt dankjewel voor je reactie, je hebt geen idee hoe goed mij dat doet, ik zit er behoorlijk mee en heb echt het gevoel dat het allemaal aan mij ligt. Maar blijkbaar ben ik toch niet de enige die dit een nogal vreemde reactie vindt

:kissing_heart:

4 likes

Ik heb de laatste tijd een paar nieuwe boeken gekocht en die wilde ik in de boekenkast zetten,maar één zo’n boek past dus gewoon niet en steekt een flink stuk uit de kast.Echt een wereldprobleem hoor.

4 likes

Dit topic samenvatten en lezen is echt te grappig, iedereen is zo boos.

Maar ik wil dit eigenlijk gaan zeggen tegen de klanten die stug Frans blijven spreken als ik al duidelijk heb gemaakt ik geen Frans spreek. En tegen Duitsers dat ik geen curryworst spreek.

4 likes

Zo is dat uiteraard niet bedoeld! Sorry als dat zo over kwam.Maar ik was er even helemaal klaar mee omdat ik twee dagen tot 4 uur in de nacht op heb gezeten.

1 like

Vind ik wel overdreven om dit nu zo breed te trekken. Ik vond het heel duidelijk dat @macaron het over haar buurjongen had.

11 likes

Zo herkenbaar. RIP ons intellect

19 likes

Een vriendin appt of ik boos ben en ik ben ook boos maar ik ga doen alsof ik niet boos ben omdat ik gewoon geen zin heb in gedoe.

12 likes