Waar erger je je aan #5

Er was vandaag een monteur in huis. En toen hij vanavond wegging zei ie nog even zo ‘ben je niet bang hier alleen?’ En ook dingen zoals ‘je bent hier zo binnen en niemand hoort je hier’ en hij zei dit wel nadat hij zei dat ik een hond moest aanschaffen. Maar nu vind ik dat dus echt een beetje creepy? Was verder echt een aardige man dus hoop dat t maar gewoon goedbedoeld advies was

4 likes

Lijkt me naar ja. Volgende keer moet je zeggen, ja inderdaad als ik je nu zou vermoorden zou niemand het merken. Terwijl je een mes vast hebt. :slightly_smiling_face:

34 likes

Sorry, maar ik moet zo lachen om dat liedje wat ze afspelen. Erg irritant lijkt me dat idd.
Enne 1 uur in de wacht? Hoeveel ben je kwijt dan? En had je niet af en toe de neiging om heel hard de telefoon weg te gooien?

Ik had deze mention niet gezien, maar ik lees hem nu!
Maar ik geef toch ook aan dat ik wil trouwen met een feest? Dat is letterlijk de laatste alinea.
Maar ik begrijp de redenen dat mensen tegen het huwelijk zijn wel (m’n ouders zijn er dusdanig op tegen dat ze ook tegen gp zijn en me dus niet gefeliciteerd hebben. Dat vind ik heel stom en pijnlijk. Maar ik kan niet zeggen dat ik hun redenen om erop tegen te zijn niet begrijp).

En ik zal er rekening mee houden als ik naar een van de volgende landen op vakantie ga dat me niks overkomt, bedankt voor het advies.

• Bulgarije
  • Letland
  • Litouwen
  • Polen
  • Roemenië
  • Slowakije
1 like

Helaas is het voor mijn werk, dus dan moet het soms wel haha! Kost mij gelukkig geen geld maar dan nog is het heeeel irritant en heb ik steeds de neiging om die headset het raam uit te gooien inderdaad. Maar dan bedenk ik dat ik die mensen toch echt moet spreken en als ik ophang het hele verhaal zich weer opnieuw afspeelt :sweat_smile:

1 like

De huisbaas.

In onze slaapkamer is het opmerkelijk vochtig (schimmel) en kan het in de winter, zelfs als de verwarming op 21° staat, 14° worden. Onze huisbaas zegt dat we moeten verluchten, dat ik niet met nat haar mag slapen, etc. Kutsmoesjes dus. De kamer is gewoon niet geïsoleerd.

Nu heb ik haar na twee jaar eindelijk zover gekregen een professional te sturen… Komt 'ie met de opdracht het roostertje over het verluchtingsgat (diameter van 12 centimeter) te vervangen door een roostertje dat kan sluiten.

:woman_facepalming:

2 likes

Ik heb dit jaar 6 kerstkaarten verstuurd en de helft is niet aangekomen (eentje naar Frankrijk en twee gewoon binnen NL)?! Zo vervelend :face_with_symbols_over_mouth:

Mijn vriend had het gisteren over dat kutwijf van de tv en ik wist precies waar hij het over had. Haar dus. :sweat_smile:

1 like

Yes dit @Pendule
Qua vakantie interessant om rekening mee te houden (al denk ik niet dat we niet zouden gaan, de afgelopen 9 jaar hadden we ook al nergens recht op in ziekenhuizen bv).
En ik weet ook eigk vrij zeker dat m’n vriend en ik niet samen naar het buitenland zouden verhuizen.
Ik zit me nu wel af te vragen hoe ik er steeds overheen gelezen heb dat gp niet in alle landen wordt erkend of dat het er niet tussen staat op de site van de overheid met de afweging tussen trouwen en gp.

(dus toch nog even een oprechte bedankt want bij die vorige was ik nog wat geïrriteerd)

Mocht het ooit in de toekomst wel zo zijn dat je gaat verhuizen naar een land waar het niet erkent is kan je altijd om die reden nog super simpel en goedkoop (*) je gp om laten zetten naar een huwelijk he.
Zou ik zeker niet als reden nemen nu om iets anders te doen dan waar jullie je beiden fijn bij voelen als die plannen er helemaal niet zijn.

*kosten verschillen per gemeente, maar ik zie dat het bij mijne bijvoorbeeld 97 euro kost. Dat zijn de kosten niet als je naar het buitenland gaat verhuizen, lijkt me.

1 like

Onmenselijk gewoon, jezus.

Veel geld of niet, je gaat toch niet zomaar een huis kopen dat je niet echt heel graag wil hebben. Daar mag je toch kritisch over zijn, ook over de locatie. Als ze de ruimte heeft om te wachten tot er iets is dat ze wel heel graag wil vind ik het niet raar dat ze dat doet. Het is nogal een uitgave.

3 likes

Oh wow, daar had ik geen idee van.

Er zit toch wel een verschil tussen kritisch en onrealistisch?

10 likes

Oh nice de overbuurvrouw die mij als een kleuter met haar vriendinnetjes belachelijk probeert te maken (ken haar van vroeger, was toen al een wannabe pestkop) heeft een camera laten hangen. Zo eentje die ze automatisch kan draaien vanaf dr bank. 3 x raden op welk huis dat ding staat gericht… :unamused:

De komende 6 maanden gaan ze een verdieping in m’n flat renoveren
echt heerlijk ik kan niet wachten om op m’n vrije dagen om 7 uur uit bed getrillt te worden :slight_smile: :slight_smile:

Mag dat zomaar?

Ja mee eens maar dat is dat een fout van Jinek, niet van die chick. Zij mag gewoon willen wat ze wil voor dat geld, onrealistisch of niet.

Ik wil een baby chimpansee als huisdier. Echt heel graag, ik droom daar al jaren van (echt serieus, ik ben niet sarcastisch). Maar ja dat is niet realistisch. En toch blijf ik het willen. Baby koala mag ook trouwens. Of een oeang oetan.

3 likes

Tja zij filmt haar auto zegt ze maar met haar auto dus ook het keukenraam hier. Nu heeft ze hem weer gedraaid, maar als ik weer zie dat dat ding vol op mijn huis is gericht ga ik er wel wat van zeggen. Heb niks om te verbergen maar ik hoef echt niet gefilmd te worden door haar. Zal ze me niet in dank afnemen maargoed. Er hebben wel meer mensen last van haar. Als ze gaat douchen of buiten is staat de muziek keihard aan. Dat hoor je een straat verder nog. Naast haar woont een oudere zieke man. Die dreunt zijn bed nog net niet uit. Ze steekt 's morgens heel schuchter haar hoofd eerst door de gordijnen om de straat te inspecteren. Belt de politie als haar andere buren nog maar scheef naar haar kijken. Lijkt net of ze super bang is om alleen te wonen, maar wel “stoer” genoeg om jan en alleman belachelijk te maken achter hun rug om

Volgens mij mag dit niet.

Dit weet ik uit de historisch goede aflevering van de rijdende rechter met femme fatale Zwanette en de buurvrouw waar ze ruzie mee had. Zwanette zei ook dat ze haar auto filmde (maar ook de overbuurvrouw) en dat mocht niet. Volgens mij mag je zelfs niet zomaar de openbare weg filmen, staat me vaag bij van die aflevering. Maar ben geen jurist, dus pin me er niet op vast.

26 likes