Waar erger je je aan #5

Dat mijn laptop het een goed idee vond om een update te gaan doen op het moment dat ik super gemotiveerd was op aan mijn opdrachten voor stage te werken. Hij is inmiddels een half uur bezig en zit op 5%

2 likes

Ik erger me aan mijn hond en vriend.
Ik ben aan het dweilen en ze lopen alletwee door mijn nat… heb al 2x herbegonnen en nu ben ik in staking. Heb mijn stofzuiger, emmer en dweil midden van de woonkamer gezet en ik zit in de zetel aan het wenen. Vriend stapt er gewoon over of rond… Dat is echt elke keer als ik dweil…
Het kost me al bergen vol energie om te beginnen en het te doen.

1 like

Mezelf en hoe ik mijn stemming laat afhangen van jongens. Wil gewoon een man op de bank

Mijn Satisfyer is leeg en ik kan die oplaadkabel niet vinden :triumph:

3 likes

Heb je nou je trui al?

Omg nee :weary::weary::weary: maar dat is weer een ander persoon

Tering hee dat duurt lang. Je had een plan voor je vakantie toch? Niet gelukt dus? :frowning:

Ja klopt. We hebben toen ook afgesproken maar toen was ze dus die stomme trui vergeten :clap:t3: En nu zijn we weer 2 weken aan het proberen om af te spreken. Of dat ik de trui alleen kom op halen maar dan is het telkens van ā€˜ik app wanneer ik thuis ben’ en dan appt ze nooit.

Je zou haast denken dat ze de trui niet meer heeft
afbeelding

4 likes

Ja dat zegt mijn vriend dus ook altijd maar ik weiger dat te geloven :cry:

1 like

Dat ik een beetje misselijk ben en gelijk een pregnancy scare heb terwijl die kans echt best wel klein is

Dat mijn darmen het schijnbaar gehad hebben met lactose. Iedere keer ik kaas of room eet lig ik dubbel van de buikpijn :anguished:

Ik kan niet wachten tot dat Johan Nijenhuis of een andere typische regisseur een speelfilm gaat maken met die trui, die je nog steeds niet terughebt, als leidraad. En dan moet het hoofdpersoon Geertruida de bijnaam Ttruitje’ hebben en natuurlijk allemaal soapies shinen in de grote rollen en ergens een verdwaalde influencer in een bijrol.

13 likes

Ik zou ook wel interesse hebben in een Jessica Villerius documentaire over de trui die maar niet werd teruggegeven

5 likes

Gewoon een heel filmfestival wijden (is het een wijde trui) aan die trui met speelfilms, documentaires, tekenfilms, korte animaties en een gesprek over de trui. Misschien kan jij en de trui dan ook wel aanschuiven bij Jinek en heb je dan binnen de korte keren genoeg geld voor een nieuwe trui + paard.

4 likes

Dit is de trui. Ik heb ook een bijpassende legging in dezelfde kleur die ik dan voor het dramatische effect ook aan zou trekken naar Jinek. En naar DWDD als tafeldame. En trui is natuurlijk ook een makkelijk woord voor Nico Dijkshoorn om lekker mee te dichten

28 likes

Ja of misschien @Soy.peor de dans laten uitvoeren

6 likes

En ook nog iemand die de trui kan roasten.

ā€œGeen wonder dat ze je kwijtraakte wie wil er nou nog met jou gezien worden?ā€
ā€œOnbegrijpelijk dat ze een gele legging erbij verkochten, als de de ronald mcdonald clown wilt uithangen moet het toch echt een rode zijn.ā€
ā€œJij bent niet tijdens de mid season uitverkoop in de sale maar altijd want niemand wil je hebben.ā€
ā€œZelfs Marco Borsato wilde na zijn burn-out geen lied aan jou wijden.ā€
ā€œIk heb via via gehoord dat Tom Cruise een nieuwe Mission Impossible wil maken met jou in de hoofdrol.ā€

12 likes

Mensen in de wachtkamer van het ziekenhuis die per se een gesprek met je willen aanknopen.

Zeker om dit uur wil ik gewoon met rust gelaten worden.

1 like

Oh ik kom soieso! Ik kan heel goed dansen en dingen kwijtraken!