Willen ze tenminste nog over iets luchtigs praten? Tijdje terug zat er een oudere vrouw in de wachtkamer van de huisarts aan iedereen te vragen “waar heb jij last van” doe es niet.
Ik weet nu hoe echte vegetariërs en vegans zich voelen.
ik eet sinds kort bijna geen vlees meer maar wel veel vlees vervangers (vega of vegan) stuurt mn moeder zo’n nieuwsbericht door dat op lange termijn vleesvervangers ook heel slecht zijn voor het milieu.
Omg ja mijn vader begon er gisteren over dat in vleesvervangers wel veel e-nummers zitten.
Ohmanoman Ja Bert, de blauwe bes sterft zelfs van de e-nummers
Mijn hypotheekverstrekker, zou binnen 4 werkdagen uitbetalen. Dat haalde ze niet maar oké, zeggen ze vrijdag dat er maandag om half 10 betaald wordt. Ik heb het alleen nog niet en al mijn money’s zitten erin.
M
Ik zit al anderhalf uur te wachten bij ABN AMRO om mijn bankpas/bankierapp te laten deblokkeren.
- De storing bij ING waardoor ik mijn net gestorte bedrag niet op mijn rekening zie
- De storing bij Ziggo die dan wel afgelopen is, maar waardoor onze tv nog steeds niet werkt
- Aan mezelf, omdat ik zo stom was om mijn hoofd tegen het klaphekje bij de AH te stoten, omdat ik besloot muntgeld rond te strooien.
Kan je niet gewoon terug?
Ik werd laatst echt hard uitgelachen door een Franse vrouw omdat ik IN HET FRANS iets niet helemaal goed zei en toen heb ik haar expres niet geholpen waardoor ze per ongeluk veel te veel geld heeft uitgegeven👌
Pardon je ne parlais de baguette pas. Omelette du fromage. Joe joe
Ja zo irritant he, dat mensen ongevraagd dat soort informatie delen. En als het andersom zou gebeuren dan ben je de irritante en betweterige vega(n) die zich niet moet bemoeien
Oh oups hehehe
Mensen die alles op Google opzoeken en vervolgens net doen alsof ze die kennis zelf al hadden. Ik heb je heus wel door hoor.
Dat mijn schoonmoeder mijn vriend belt om te vragen hoe de uitslag was van zijn ziekenhuis. Maar vervolgens haal hele ziekte geschiedenis verteld??
Misschien dacht ze dat het erfelijk belast was!
Ik heb echt een enorme reep chocolade gekregen van een bonbon zaak en dat ding ligt me door de keuken heen aan te staren. Gaat net zo goed met mn dieet. Het liefst zou ik hem nu in 1x opeten zodat ik hem uit de weg kan werken.
O nee hoor. Dit is totaal niet erfelijk belast.
Komt er op neer van mijn vriend verteld wat over zijn oorpijn en zij begint haar hele verhaal over haar dikke teen.
Als er maar 1 kant opengaat van zo’n metropoortje en ik er dan tegenaan loop omdat ik niet oplettend genoeg ben
Dat ik niet vooruit te branden ben op werk vandaag. Ik zit nog steeds in holiday mode denk ik
Ik zou haar echt ieder half uur ‘ben je al thuis?’ appen nadat je met haar afspreekt dat ze je appt zodra ze thuis is. Ze mag onderhand wel eens begrijpen dat dit geen manier van doen is toch?