Waar erger je je aan #5

Ja goeie! Dat ga ik doen volgende keer.

Mensen die in groepen werken in de bieb. Non-stop fluisteren is ook niet de bedoeling ja go away

Simpel toch, je moet er gewoon uitzien zoals Emily Ratajkowski.

Ieuwll mijn moeder is een preischotel aan het maken en legt er gewoon plakken kaas op. Het stinkt hier nu dus naar de dood. Ik eet wel iets lekkers op mijn kamer :face_vomiting:

1 like

100 mini pilletjes in een super groot potje. Waaaarom doen ze dat? Ik denk dat hij nog niet eens voor een kwart gevuld is :confused:

4 likes

Mijn blauwtand koptelefoon die een toxic relatie heeft met mijn laptop. Altijd als ik een serie kijk dan krijgen ze ruzie en dan moet ik de boel weer sussen voordat ik eindelijk verder kan kijken.

7 likes

Alleen maar goed dat je bent gegaan! En conditie bouwt best snel op.

blauw… tand…
blue… tooth?

3 likes

Ja.
Oh koptelefoon erbij vergeten te zetten. Onhandig

1 like

Hahaha bedankt voor de vertaling. Ik dacht aan een katachtige of zo, blauwtand, sabeltand.

2 likes

Oh dit herken ik zo hahah! Dan kijk ik al een week ernaar uit. Dan cancelt hij ineens zijn plannen of worden ze gecancelt. Verder vindt hij het niet erg als ik lekker vet ga vretten in mn sloeberoutfit. Maar it’s not the same ja! Haha

Dat mijn Face ID het niet doet. Dus ik wilde hem opnieuw instellen maar dat werkt ook niet :roll_eyes:

Of briefje op de autostoel leggen dat je Parkmobile niet moet uitzetten?

3 likes

Ik ben een aantal maanden geleden getrouwd en gisteren op een feestje. Daar hebben zeker 4 mannen gevraagd wanneer ik begon met ‘werpen’ :triumph:

Werp volgende heer een glas bier naar ze

40 likes

‘Hey google, speel cheer af op de tv’

‘Prima, ik speel chillen af op spotiy’

:angry:

10 likes

Aan dat ik behoefte heb aan alleentijd maar dat mijn huisgenoot er juist nu voor kiest om haar vriend een paar dagen hier te laten verblijven. Zij werkt thuis en ik fulltime dus zij is genoeg alleen thuis. Heb deze week nog geen moment alleen gehad.

Ik heb gisteren een madame jeanette gesneden. Ik was net de snijplank af en nu staan mn handen wéér in de fik. Gelukkig nog niet in mn ogen gewreven.

Haha ja ik moet dit toch eens kopen want het is ook echt niet de eerste keer.

Waarom zijn zoveel series zo donker. Ik kijk Ares op Netflix en ik mis de helft omdat het niet te zien is. Zo irritant.

14 likes