Waar erger je je aan #5

(@BiloxiParish) Ben een (aankomend) privacy jurist. Je mag inderdaad niet zomaar de openbare weg filmen vanwege het recht op privacy. Als je je auto wilt filmen en daar ook een stukje van de weg moet filmen mag dat, zolang de inbreuk op andermans privacy zo klein mogelijk is. Een camera vól op iemands huis richten is disproportioneel en mag natuurlijk niet.

12 likes

Wat een raar mens. Is de wijkagent hiervan op de hoogte?

Ik snap haar aan de ene kant ook wel. Een huis zou nooit zo duur moeten zijn (als het een gewoon huisje is). Het is een eerste levensbehoefte en omdat een paar mensen alle huizen opkopen zijn die huizen heel duur geworden. Ja, natuurlijk is een huis in Amsterdam duurder dan in Assen, maar 380.000 is een smak geld. Hoe je het wendt of keert.

2 likes

Oh ik geef je daar gelijk in. Genoeg plekken rondom Amsterdam of buiten het centrum waar je hele leuke huizen kan vinden (snap überhaupt de aantrekking van Amsterdam niet). Het OV van Nederland is ook heel goed dus dat snap ik niet van haar. Dat het duur is snap ik dan wel.

1 like

Ja die belt ze zelf ook om het minste of geringste haha.

@Damnatio ohja die aflevering ken ik. Zo’n geval is zij dus ook alleen iets minder femme fatale

1 like

Ja ik vond het ook irritant dat zij als een soort voorbeeld van een “schrijnend geval” werd gebruikt, terwijl het in mijn ogen ook echt een luxeprobleem was. Neemt niet weg dat het er belachelijk aan toe gaat op de huizenmarkt.

Edit: Ik snapte ook niet dat zij liever binnen de ring wilde blijven, zélfs als dat zou betekenen dat ze afhankelijk is van d’r zwager voor een investering PLUS dan ook nog eens met een vriendin zou gaan samenwonen omdat ze het zich anders nog niet kon veroorloven. Klonk allesbehalve verstandig in mijn ogen.

2 likes

Mensen in het verkeer (automobilisten en fietsers!) die niet weten/snappen dat rechts voorrang heeft tenzij anders is aangegeven. Echt zo vaak dat ik bijna omver wordt gereden op de fiets terwijl ik gewoon voorrang heb :frown:

5 likes

Ik ben geen ZZPer maar ik weet wel hoe dom bedrijven soms pretenderen te zijn. Ik zorg bij mijn klanten ervoor dat de kosten voor hun afgenomen diensten in het digitale dossier staan. Onze facturatie afdeling rondt dat dan af en mijn klant krijgt een PDF bestand met een voorblad waar alle factuurnummers op staan en vervolgens alle facturen in dat bestand. Dit krijgen ze via een portal EN via de mail. Nu liep 1klant 80 duizend euro achter (was 1 bestandje van tig facturen) en ze claimde dat ze dat bestandje nooit hebben gehad. Wat bullshit is want ze hadden een dispuut geopend op 1 van die desbetreffende facturen :).

1 like

Dat mijn vriend de laatste tijd nooit meer in mijn wannabe vlogger Instagram stories wil verschijnen :joy:

7 likes

Jaa!!

2 likes

Aan de AH die Tefal pannen in de bonus heeft die nergens geleverd worden, heb al bij drie vestigingen gekeken en nagevraagd :frowning: zet het dan ook niet in de folder als je niet eens kan zorgen dat het in de winkels ligt :face_with_symbols_over_mouth:

Ik ben me sinds een paar dagen heel bewust van de achterkant van mijn onderste voortanden (snappen we het nog?). Ineens vind ik het heel vervelend dat mijn drinken de achterkant raakt. En nu probeer ik steeds zo te drinken dat het over m’n tong naar binnen glijdt ipv dat het de achterkant raakt. Hopelijk gaat dit ooit weer over, want het is super irritant.

2 likes

Kaas voor kerels
KAAS VOOR KERELS?!?! Jeeeezus. Nou prima ze mogen het hebben van mij, die zooi is toch niet te vreten.

32 likes

Bij kaas voor kerels kan ik alleen maar denken aan piemelbrie :nauseated_face:

54 likes

:sick:

1 like

Dat ik een instagram account wil aanmaken maar ik weet geen naam of het is al bezet.

1 like

Dat er op dit tijdstip nog aan de weg wordt gewerkt bij mij in de buurt. Drilboor alles. Kind wakker, man chagrijnig, pff.

Zelfs glitterquotequeen ?!

2 likes

dodecavia is ook nog vrij volgensmij

8 likes

Ben erg benieuwd waar je volgers dan geïnteresseerd in zijn…