Waar erger je je aan #5

Aan mijn eetgedrag. Ik at een chocoladecroissantje en mijn mond lijkt nu op die van de joker. :pensive:

3 likes

Herkenbaar dit. Soms denk ik dat ik 21 ben maar dan zie ik hoeveel ik kruimel met broodjes en knoei met spaghetti en besef ik me weer dat ik eigenlijk 6 ben

5 likes

Croissantjes zijn ook gewoon niet te eten, die velletjes plakken aan alles vast. Aan het einde meer croissant in stukjes op mijn bord, schoot, wangen of in mijn haar, dan in mn maag.

Er zit rode kool in mijn kapsalon :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Aan die fucking npo app die niet even normaal series kan afspelen.

4 likes

en hij onthoudt ook niet waar je gebleven bent als je even iets anders gaat doen :angry:

4 likes

Dit ook idd. En als je een keer kucht is ieh van slag en moet je overnieuw beginnen.

7 likes

Ik erger me eraan dat ik zo vaak met de snollekebollekes geconfronteerd wordt in mn leven terwijl ik er een hekel aan heb. Nu tijdens de slimste mens, laat mij met rust. Altijd dat stomme naar links naar rechts nou iconisch hoor dat mensen heen en weer staan te springen!

14 likes

leef

alsof 't je laatste dag is

roept bij mij minstens net zoveel irritaties op

10 likes

Erger me aan mezelf

Ben zooo verstrooid de laatste tijd, maak snel fouten etc.

:tired_face:

En ik erger me er aan dat het leven steeds sneller lijkt te gaan naarmate ik ouder word. Ik hou het niet meer bij, elke dag is zo voorbij en ik heb nooit genoeg uren in mijn dag.

Reclames voor Amersfoort die ineens overal opduiken

9 likes

echt, wat een wansmaak.

1 like

Namens alle Amersfoorters: sorry voor onze overijverige Citymarketeer
 wij hebben ook niet om dit wanstaltige filmpje gevraagd.

11 likes

Ik krijg op het werk ook vaak telefoon vanuit Frankrijk. Ze ratelen ook maar door terwijl ze horen dat je niet Franstalig bent. En als ze hun dossiernummer moeten geven doen ze dat ook altijd super snel :rage:. Plus dat ze geen septante en nonante kennen :rage: (al weet ik niet of jullie dat in Nederland ook kennen/gebruiken?).

1 like

Aan alle zwarte sokken die uit de was komen.

1 like

en kom vooral niet allemaal massaal naar Amersfoort. Maar daar hoeven ze eigenlijk niet bang voor te zijn met deze filmpjes haha

2 likes

hahah; ‘nou, van jou’

2 likes

Sinds Koningsdag zijn er al toeristen genoeg inderdaad dus van mij mogen ze wegblijven :joy:

1 like

Ik vind het vooral zo vreemd dat ze ook doen alsof ze geen ennnkel idee hebben waar je het over hebt als je septante zegt. Terwijl het precies hetzelfde gaat als de tientallen ervoor en altijd nog logischer is dan soixante dix. Zo’n overdreven huh huh geen idee waar je het over hebt??? Huh??? Ohhhhhhh SOIXANTE-DIX!! Alsof het echt ergens op slaat zeg maar. Aanstellers. En moeilijk kijken, alles

8 likes

Ik heb het net moeten opzoeken, maar ik heb met Frans inderdaad soixante-dix en quatre-vingt-dix geleerd. Vond het ook altijd zo onlogisch dat je voor 70, 80 en 90 een rekensom opschrijft en je voor de overige tientallen wel slechts 1 woord hebt. Maar septante en nonante heb ik in ieder geval niet geleerd, ook niet op het hoger onderwijs.

4 likes