Waar erger je je aan #5

Taxidermy, necrology en chinchilla’s.

8 likes

Ik zou zeggen; ga ervoor!

1 like

Ik wil geen verwarming aan op de slaapkamer maar mijn vriend wel. Hij draait die dan stiekem open en ik draai hem dan weer dicht. Maar vanavond even niet aan gedacht en had vanmiddag de temperatuur best hoog gezet op de termostaat.

Kom ik in de slaapkamer is het daar echt een sauna :fire::fire: nu liggen we met de ventilator aan.

9 likes

Er is iets fout gegaan bij het maken van je account. Probeer het over een tijdje opnieuw.
Krijg steeds deze melding. :grimacing:

1 like

Moest spontaan aan Richard ‘Dick’ Cheese denken :joy:

1 like

Ik drukte per ongeluk op espresso ipv lungo en nu heb ik veel te weinig en te sterke koffie :sob:

1 like

Doe er een beetje water bij

De rechtswetenschap staat wel aan je kant, dat het geregistreerd partnerschap overbodig is. Het enige verschil dat er toe doet is dat mensen met een gp, mits ze geen kinderen hebben, snel kunnen scheiden. Onder rechtswetenschappers/advocaten/notarissen is dan ook al jaren het geluid het af te schaffen.
Er zijn echter wel ‘emotionele redenen’ om het te behouden. Vaak gaan mensen een gp aan als ze om wat voor reden dan ook een verbintenis willen regelen en nog geen trouwfeest willen/kunnen geven maar dit later wel willen of als ze om wat voor reden dan ook tegen het huwelijk zijn.
Het ‘gevaar’ is alleen een beetje dat veel mensen het ‘minder serieus’ vinden klinken dan een huwelijk en dat is helemaal niet zo, waardoor sommige mensen zonder zich te verdiepen toch best een grote verbintenis aangaan.

6 likes

Dat ik wakker word en Mn stem schor is. Haat ziek zijn!

Ugh hier nog een. Wel efficiënt ziek zijn zo in het weekend.:tired_face::tired_face::tired_face:

Ja verschrikkelijk zeg! Zou vanavond met mijn vriend en wat vrienden weg gaan maar denk niet dat ik mee kan zo. :weary:

Mijn ritme. En ik heb echt een doodenge nachtmerrie gehad

ik ben bij m’n ouders en heb heel de woonkamer opgeruimd en netjes gemaakt en nu vind ik 't bijzonder vervelend dat m’n broertje in z’n verlepte en kapotte trainingspak dat nette beeld verpest haha

11 likes

Dat mijn tampons en MAC lipsticks precies dezelfde vorm hebben dus als ik in m’n tas graai haal ik 80% van de tijd het verkeerde eruit

33 likes

Aan agressieve mensen in auto’s. Ook al heb ik er niks mee te maken, dan geef ik ze alsnog graag deze blik.
tenor

13 likes

Ik heb sinds een paar dagen een bril en ik ben al meerdere keren bijna op m’n bek gegaan bij traptreden of afstapjes, omdat ik dan naar beneden kijk en dat precies het stuk is bij de rand van m’n bril.
En ik ben al mega onhandig en loop al tegen dingen op, stoot m’n knieën om de haverklap etc. Dus dit kan ik er eigenlijk niet bijhebben haha

Ook echt mega irritant dat die glazen zo snel vies worden. Heb ik ze net schoon, kom ik er uiteraard binnen 10 min weer met m’n vette vingers tegenaan. Of het regent en dan zit het hele ding vol druppels.

Wat een gedoe.

5 likes

Omg ja dit herken ik zo erg!!! Bij mij lijken de traptreden ook rond zelfs dan haha. En niemand gelooft me als ik dit als reden waarom ik geen bril draag aandraagt :angry:

2 likes

De teringzooi in het restaurant van het Ikea restaurant. Het was gewoon echt smerig.

De reclame van Greetz en dan met name de lach van dat meisje

‘om mijn GAAHD’

1 like

Ik voel je, ik heb ook sinds vorige week een bril en ik heb al hoogtevrees en trappen zijn nu echt de hel. Moest van de week de meest achterlijke brug ooit over met een trap (in Purmerend voor de kenners) en ik werd echt gek.