Waar erger je je aan #5

Ik ga naar de fysio voor m’n schouder. Nu had ik een oefening gekregen en natuurlijk heb ik die precies 0 keer gedaan :+1:t3:

2 likes

Precies dit ja :grinning:!

Ik heb me vanmorgen gewogen, zonder kleren, na de wc, voor ontbijt/koffie. En toen moest ik een uur later een grote boodschap, nadat ik me ‘aangekleed’ had en al drie koppen koffie ofzo op had. Zo zonde.

7 likes

Een collega van me vraagt soms ineens hoe m’n avond was. Bijvoorbeeld “hoe was je dinsdagavond”. Nou op zich al best overdreven vraag vind ik, maar hij stelt het dus alléén als hij zélf iets wil vertellen. Ik vind dat zó gruwelijk irritant.

10 likes

Gewoon zeggen ‘goed’

25 likes

Haha ja dit heb ik al eens gedaan, zonder de aders op mn hoofd maar werkt wel. Helaas kwam er net toch een beleefde “goed hoor en die van jou” uitgeslipt waardoor ik moest horen over zijn bezoek aan de huisarts :+1:

3 likes

Ik erger mij aan mijn collega die vaak uitgebreid iets staat te bespreken (een ergernis oid) en dan krijg ik het niet helemaal mee omdat ik aan de telefoon was, dus dan vraag ik ‘wat is er aan de hand?’ en dan zegt ze ‘oh niks!’ en gaat vervolgens verder met het bespreken met anderen. I mean, je hoeft me echt niet overal de play by play van te geven, maar als je een algemeen gesprek voert dat duidelijk nog gaande is, geef dan óf context, óf ga in de kantine zitten ofzo. Zo irritant!

3 likes

Haha nee dit zijn de aders op zijn hoofd als jij niet naar zijn avond vraagt

2 likes

Haha dit heb ik ook gehad met logopedie én fysio. En toen zeiden ze ook nog beide dat ze verbetering merkten. Well thanks

3 likes

Ohhh got it. Nog beter

Aan dat mijn menstruatie niet begint, maar ik wel al dagen een hongerige bitch ben.

Aan dat ik mijn huis niet kan luchten, omdat de ramen naar buiten openen en met dit weer ze dan er af vliegen.

Aan dat ik leren zo lastig vind en dan opgeef als ik iets niet kan.

2 likes

Ik erger mij aan mijn date die zo vaag doet. :unamused:

1 like

Mezelf, zit de hele tijd het forum te refreshen zodat ik maar niet aan mijn OB aangifte hoef te beginnen.

Aan dat ik nu lekker in m’n bullet journal wil kloten, maar m’n kleurpotloden kwijt ben. En nu wil ik nieuwe potloden halen bij de action, maar om 15u ligt m’n pakketje klaar bij de Primera dus nu moet ik van mezelf tot 15u wachten dat ik alles in 1 ronde kan doen buiten MAAR HET DUURT ZO LANG TOT 15u.

1 like

@Evenveel Ik zeg dan ‘goed hoor, dank je’. Best beleefd maar geen ingang verder :joy:

1 like

Het eten in het land waar ik ben is niet echt lekker (vind ik). Veel vlees, vooral varken en alles is heel zoet. Het eten bederft heel snel waardoor ik al zo vaak maden in m’n banaan/avocado/aardappel/tomaat heb gevonden :weary: Vorig weekend twee dagen flink ziek geweest na het eten van bedorven watermeloen. En nee dat is het nog niet, op elke kruimel komen ook mieren af. Laatst al een pot (geïmporteerde want de lokale is vies zoet) pindakaas die echt vol zat met mieren. Gisteren een nieuwe pot gekocht, doe de deksel open en weer mieren aargh hoe dan, de deksel zat er gewoon op. Schijtbeesten. Ik mis het eten in Nederland echt.

1 like

Toen ik in Azië woonde (daar woon je toch?) bewaarde ik echt alles in de ijskast. Ook de pindakaas. Is dat een optie?

1 like

Ja klopt! Die zit al zo vol maar kan maar beter even ruimte maken inderdaad.

Ik zou gewoon een keer “Vraag je dat omdat jij over je eigen avond wilt vertellen? Begin maar alvast te vertellen want hoe eerder je begint hoe eerder je verhaal voorbij is :slightly_smiling_face:

9 likes

Dat de AH to Go echt steeds duurder en duurder wordt.
Mennnn, paar jaar geleden was een kaasstengel 90 cent en nu 1,30 :o_o:
Serieus, voor een stuk deeg met kaas erover gesprinkelt. Is gewoon duurder dan een Italiaanse bol??

Edit: wow ik lijk echt op m’n oma nu ik zeik over 40 cent

48 likes