Waar erger je je aan #5

Seriously?
Ik had mijn kind een pak rammel gegeven en al haar cadeautjes afgepakt. Dit is toch absurd.
Als die ouders consequent op dat gedrag zouden reageren dan zou hij waarschijnlijk niet ineens zo doen omdat hun druk zijn.

Moet wel zeggen dat mijn dochter dus wel al snapte dat ze van iedereen een cadeau kreeg, maar hoe ziekelijk verwend ze ook was die weken (ze is na sinterklaas en kerst jarig). Ze ontving alles met een dansje en jeej kadotjeeess jeeeej! Ohh waauww mooi, kijk mama mooi! En een hele harde dankeWEL.

4 likes

Vervolg op ‘drie weken een pan laten inweken tot er schimmel op staat’: er moest vandaag eerst nog een discussie overheen gaan voordat ie het ging doen. En dan miepen dat ik zo zeur?! Echt echt echt soms word ik gek. Dan bedenk ik me dat het gewoon een soort achterstand in de ontwikkeling is waarschijnlijk :angry:

2 likes

“Blue Monday? Niet met X! Profiteer nu van 15% korting op
”

En dat zo’n 35 keer. In mijn mailbox, op Facebook, op Instagram
 Hou op godverdomme.

7 likes

:joy::ok_hand:t3:

mensen die nooit facebook gebruiken maar als ze zijn toegelaten tot een studie exchange programma even likes gaan vangen met een cliché stock photo van land/stad waar ze heen gaan

ben ik jaloers? misschien

7 likes

Mijn fucking baarmoeder. Ik heb altijd een cyclus van ongeveer 28-30 dagen. Ik had vrijdag ongesteld moeten worden. Het is nu maandag en niks. Aankomende vrijdag heb ik een meeloopdag voor een baan die ik heel graag wil. Ik kan dus echt niet ongesteld zijn dan want dan ben ik een soort zombie on drugs en krijg die baan nooit. Sowieso ik word het donderdag of vrijdag. Ik ben nu zo dramatisch chagrijnig en agressief dat ik helemaal voor me zie hoe mijn baarmoeder handenwrijvend zit te genieten van het verpesten van mijn baankansen.

4 likes

Zulke stoplichten, die bolletjes verdwijnen nooit in een regelmatig tempo dus het slaat eigenlijk gewoon nergens op.

23 likes

Het allervervelendst is als het regent en de laatste vijf bolletjes ongeveer tien keer zo lang duren als al die andere bolletjes bij elkaar.

6 likes

Hier word ik gewoon zenuwachtig van.

10 likes

Wat mij dus opviel laatst. Toen ik bij zon stoplicht stond, als voetganger. Dt het lampje dat om het knopje om het stoplicht te “activeren” heen zit, ook een soort aftel systeem heeft. Dat lampje veranderde van helderheid en telde ook een soort af naar groen. Dat is me dus nooit eerder opgevallen :scream:

Jemig wat een waardeloze uitleg. Snapt iemand het nog :rofl: ?

2 likes

Volgens mij tank ik hier ook altijd :grimacing: Tegen over de Praxis?

1 like

Het is dat je aan een pinpas niet veel hebt zonder code. Anders zou je denken dat er een soort verdien model achter zit :laughing:

2 likes

Haha en dan ‘verhuisd naar’ terwijl sommigen er misschien max 3-4 maanden zitten.
Maar tegenwoordig reageren vooral oma en de buurman omdat jongere mensen nauwelijks fb meer gebruiken (naar mijn idee dan).

Of tegen het eind een post waarin iedereen getagd bedankt wordt voor de fantastische ervaring waarbij ‘ik mezelf echt gevonden heb en echt nooit ga vergeten’

2 likes

haha of toegelaten tot ~ prestigieuze uni ergens ~ en dan denk ik, nee, je bent alleen maar toegelaten tot een exchange omdat je braaf al je punten hebt gehaald en geld hebt👍

3 likes

Haha ja die toelatingen gaan vaak ook gewoon via de Nederlandse uni en die is ook niet zo heel selectief (tenzij er een plek voor de hele uni is ofzo).
Ik ken best wat mensen die werden toegelaten mits ze alle punten dat jaar zouden halen, maar dat uiteindelijk niet hebben gehaald en wel gewoon nog op exchange mochten.

1 like

Maar wat moet je dan zeggen? Ik verblijf ergens?

3 likes

Ik heb een pukkel in mijn oor. Ik kan hem niet uitknijpen. Het is best irritant.

Jeuk tussen mijn tenen, hoop geen schimmel. Heb er creme opgedaan maar vrij oud, dus geen idee of het werkt, zag geen na openen x tijd houdbaar.
Kijken of baby mee werkt en we naar de winkel kunnen samen.

1 like

Printers mogen echt een langzame dood sterven. De printer staat aan én is verbonden met mijn laptop maar printen, ho maar.

Je moet zeker heel nodig iets printen? Dat ruiken ze en dan denken ze fuck you.

5 likes