Waar erger je je aan #5

Mijn school heeft een ah to go en een gewone ah. Ik loop nog liever helemaal naar de andere kant van de campus en weer terug dan dat ik twee keer zoveel (en vergeleken met lidl drie keer zoveel) betaal voor hetzelfde product.

3 likes

ā€œDie persoon OP linksā€
ā€œDe dame OP rechtsā€

Wtf waar komt dat opeens vandaan. Klinkt echt heel dom.
Past in rijtje van ā€œgezellig lekker wijntjes drinkenā€ en ā€œAmsterdam ik ben in jeā€. Burgerlijk hip.

7 likes

De rest helemaal ok (vind ik dan) maar WAT is dit

5 likes

Dat wij onze sleutel (huurwoning) 31 Jan om 08:30 moeten inleveren terwijl we voor de hele dag betalen Ʃn dan gaan beginnen met verhuizen.

Echt he, ik kocht altijd maar een italiaanse bol omdat dat nog een oke prijs was maar de rest was echt te duur. Het is dat ik op een tihd moest reizen waar de gewone AH nog niet open was anders ging ik daar wel voor omlopen

Als mensen zeggen: ā€˜ik ga wandelen met HET hondje’ of nog ergens ā€˜ut vriendje is vandaag vrij’.

2 likes

Dat Mounir Samuel niet gewoon een verhaal kan vertellen zonder 70 metaforen erin

Den Haag?

1 like

afbeelding

25 likes

Jeetje balen! Heb je een huurhuis dat je zelf niemand mag bellen?

Nee Tilburg!

1 like

Nu ik toch in het waar erger je je aan topic zit.
Opzich staan ze wel op de juiste tijd. Alleen de magnetron is iets sneller. De klok van de oven loopt 10-20 seconden achter.
Hoe irritant :expressionless:

2 likes

Wauw, wat irritant! Hopelijk is de operatie goed gegaan? Sterkte in ieder geval met het herstel van je baby! En hopelijk vind je een dankbaarder persoon die meer heeft aan je gratis spullen.

2 likes

Ik ken iemand die haar vriend steevast den baas noemt
Echt janken

7 likes

Oh mijn god ik cringede zo hard dat mijn gezicht vermoedelijk nooit meer in de normale stand zal staan

1 like

Jaaa omg dit is ook een taalergernis van mij

Gewoon ā€œnaar kantoorā€ kan ik nog best handelen trouwens

de ultieme belediging! well done Penny. hahaha Arnon weet niet wat m overkomt als ie dit leest. het idee staat me aan.

3 likes

Hahahaha wat erg

Als mannen toeteren in de stad. Ik durf tegenwoordig amper op te kijken want ja ik wil graag geloven dat er iets loos is en je me moet waarschuwen. Maar 99/100 blijkt het een mafketel te zijn die je aandacht wil omdat je een vrouwmens bent. En dan voel ik me zo’n sukkel dat ik er ingestonken ben. Gebruik die toeter gewoon waar hij voor gemaakt is.
(Bij vragen in het persoonlijke vragen topic van welk woord gebruik jij altijd, weet ik nooit het antwoord. Blijkbaar gebruik ik dus toeteren/toeter ipv claxon/claxonneren).

6 likes

Hoor het direct in de stem van Matthijs van Nieuwkerk

13 likes