Waar erger je je aan #5

Hetzelfde met ‘iconisch’/‘iconic’ :roll_eyes:

Op Facebook krijg ik de hele tijd dezelfde soort advertentie over Carice van houten. Elke keer klik ik op verbergen omdat ik het irritant vind en me geen hol interesseert. Steeds komt ie terug. Fuck off :unamused:

Krijg je een track & trace code van de verzending? Vaak kun je dan een pakketpunt selecteren of een ander adres!

2 likes

Ik ben sinds een aantal maanden fanatiek aan het krachttrainen en ik vind het zo tof om te zien hoe m’n lichaam verandert en hoe ik gewichten kan opbouwen. Maar ik erger me aan m’n vriend die alleen maar roept dat ik niet te hard moet trainen omdat ik dan zo mannelijk word… ga zelf eens krachttrainen man, ben je bang dat ik sterker word dan jij ofzo

26 likes

Dat ik in een scriptie groep ben beland waar duidelijk bij stond dat de taal ‘Nederlands’ was. En we nu met twee Italiaanse onderzoekers zitten wiens voertaal niet Engels of Nederlands is (dat laatste verstaan of spreken ze niet), en we dus allemaal in onze niet moedertaal aan het brainstormen zijn, en er niet uit komen. Zucht.

Hahaha jaa hallo snijd er een stuk vanaf dan als je vriend het niet mooi vindt, heb je er toch wel voor over!
Vind het zo stom als mannen beginnen over ‘te mannelijk’ als je krachttraining doet

1 like

Uberhaupt als wie dan ook daarover begint. Ik ken iemand die van haar TRAINER te horen kreeg dat ze op moest passen dat ze niet te vaak bepaalde spieren trainde want dan werd ze misschien te mannelijk. En dat “te vaak” was dan echt niet vaak. Ga weg?

Aan al het ongezonde eten wat ik nu eet, echt niet nodig en kost veel geld

1 like

Wat een trainer van niks

Alsof je als vrouw ineens breder gaat worden dan arnold schwarzenegger, hou op hoor
(En als je dat wel wil en het gebeurt, waarom bemoeien mensen dan zo)

3 likes

Ik erger mij eraan dat mijn ongesteldheid maar niet stopt.

Oooh vreselijk is dit zeg. Mijn vriend noemt me ook wel eens grappend “Russische kogelstoter”, maar ik heb gisteren maar gezegd dat ik het bloedirritant vind. Laat me gewoon trainen man. Ook al-tijd als ik het met iemand over CrossFit heb is het gelijk “Ja maar die professionele meiden vind ik echt niet mooi hoor, zo breed”. Ze doen dit niet voor jou, pannenkoek.

17 likes

Nog even hierop volgend… love dit Instagram-account:

1 like

@MACdonalds Ohh ja mijn ex kon er ook wat van. Dan was ik helemaal blij want had lekker getraind en hij zo zuur ‘Ik houd echt niet van te strakke/gespierde vrouwen’ :unamused: Ben ook niet voor jou aan het trainen vriend.
Nog erger vind ik het trouwens als vrouwen het zeggen. Dat je het dan over veel sporten hebt en een vrouw moet vermelden dat het niet té moet worden want dat is niet mooi. En dan van die voorbeelden noemen van vrouwen met een strak lijf maar niet té (Sylvie Meis moeten ze dan altijd noemen, of Fajah Lourens). Eh wat denk je dat die elke dag doet?
Mijn schouders beginnen nu pas echt goed zichtbaar te worden (deltaspier blijkbaar) en vind het juist heel mooi!

6 likes

Haha, goede service zeg!

1 like

Yesss you go girls! Ik vind het ook juist super mooi en voel me er ook goed bij. En zo niet, je doet het voor jezelf dus jammer dan wat andere mensen ervan denken.

Ik krijg ook zoo vaak commentaar. “nu moet je echt stoppen met afvallen bij je benen hoor (dwarslaesie), en die armen trainen moet je niet in doorslaan!” Shut up en laat me leven

1 like

Die stomme coca cola-reclame met die tong. Bah.

1 like

Maar het is serieus ook nooit goed. Ik ben altijd ielig geweest, toen kreeg ik commentaar dat ik zo dun was, dat ik echt wat aan moest komen en zulke dunne armen en benen had. Nu zie je spieren en heeft het allemaal wat meer vorm en krijg ik dit. Graaaaa

2 likes

Die FashionNova reclames op Insta. Al die vrouwen lopen alsof iets in hun reet dwarszit

5 likes

Aan mannen en hun lage stemmen. Ik wil gaan slapen maar door de mannenstem in mijn huis is dat alles wat ik hoor.

Ohh ik slaap echt het allerlekkerst als ik een brommende diepe mannenstem hoor.
Doet me denken aan als ik bij m’n opa en oma ging logeren vroeger in hun gehorige huis of als mn vader terug was van maanden varen bij de marine. Voelt zo veilig en monotoon en fijn.

6 likes