Hier word ik gewoon zenuwachtig van.
Wat mij dus opviel laatst. Toen ik bij zon stoplicht stond, als voetganger. Dt het lampje dat om het knopje om het stoplicht te âactiverenâ heen zit, ook een soort aftel systeem heeft. Dat lampje veranderde van helderheid en telde ook een soort af naar groen. Dat is me dus nooit eerder opgevallen
Jemig wat een waardeloze uitleg. Snapt iemand het nog ?
Volgens mij tank ik hier ook altijd Tegen over de Praxis?
Het is dat je aan een pinpas niet veel hebt zonder code. Anders zou je denken dat er een soort verdien model achter zit
Haha en dan âverhuisd naarâ terwijl sommigen er misschien max 3-4 maanden zitten.
Maar tegenwoordig reageren vooral oma en de buurman omdat jongere mensen nauwelijks fb meer gebruiken (naar mijn idee dan).
Of tegen het eind een post waarin iedereen getagd bedankt wordt voor de fantastische ervaring waarbij âik mezelf echt gevonden heb en echt nooit ga vergetenâ
haha of toegelaten tot ~ prestigieuze uni ergens ~ en dan denk ik, nee, je bent alleen maar toegelaten tot een exchange omdat je braaf al je punten hebt gehaald en geld hebtđ
Haha ja die toelatingen gaan vaak ook gewoon via de Nederlandse uni en die is ook niet zo heel selectief (tenzij er een plek voor de hele uni is ofzo).
Ik ken best wat mensen die werden toegelaten mits ze alle punten dat jaar zouden halen, maar dat uiteindelijk niet hebben gehaald en wel gewoon nog op exchange mochten.
Gadverdamme, ik lees net op AD dat ze in China niet zo leuk zijn omgegaan met een varken (understatement!!!) ze hebben hem laten bungeejumpen als reclamestunt voor een pretpark
Ik wens de betrokken mensen allemaal het corona virus toe.
Maar wat moet je dan zeggen? Ik verblijf ergens?
Ik zag laatst een meisje op insta die âgeĂ«migreerd wasâ. 3 maanden later was ze weer terug in NL
Ik heb een pukkel in mijn oor. Ik kan hem niet uitknijpen. Het is best irritant.
Jeuk tussen mijn tenen, hoop geen schimmel. Heb er creme opgedaan maar vrij oud, dus geen idee of het werkt, zag geen na openen x tijd houdbaar.
Kijken of baby mee werkt en we naar de winkel kunnen samen.
Printers mogen echt een langzame dood sterven. De printer staat aan én is verbonden met mijn laptop maar printen, ho maar.
Je moet zeker heel nodig iets printen? Dat ruiken ze en dan denken ze fuck you.
Het is uiteindelijk gelukt door het document op mijn mobiel te zetten en vanaf daar te printen. Ik denk dat de printer erachter is gekomen dat mijn laptop is vreemdgegaan met een andere printer en nog steeds boos is. Voor de rest kan ik geen probleem zien.
Aan de lift monteur die van alle woningen bij mij aanbelde, terwijl dit een van de weinige dagen is dat ik kan uitslapen.
Ik heb het smooooordruk op werk. Kom er waarschijnlijk niet doorheen voor de 31e, maar mijn baas vindt het nog niet nodig dat ik mijn vrije woensdag extra werk. Nou oké dan.
Ja vind ergens wonen een beetje zoân begrip van routines/gewoontes, als je je alledaagse leven ergens hebt (alledaags is relatief dan hoor niet per se hetzelfde alledaags als in een thuisland), terugkeert naar bepaalde plekjes, je kleren in een kast hebt opgestapeld, bij dezelfde supermarkt komt 2x per week, dat soort dingen. Kan met 3 maanden ofzo echt best.
(Niet dat ik dit essentiële kenmerken noem ofzo, ook als je uit een koffer leeft kan het wonen zijn vind ik
Mijn psycholoog. Moet wachten in een wachtruimte en vaak kijkt ze dan 10 min voor tijd al of ik er zit, niet op de afgesproken tijd en dan na tien minuten
belt ze meestal of ik de afspraak vergeten ben. Nee muts, kom gewoon even van je stoel af rond de afgesproken tijd. Maar durf ook niet aan te kloppen want wie weet zit er nog iemand in een gesprek (wat echt nooit
het geval is)
Ik zou kloppen. Als het niet past zal je het wel merken. Of gewoon even ter sprake brengen de volgende keer.