Waar erger je je aan #5

Merken die beweren dat hun lichtste foundation geschikt voor bleekscheten is. Bitch, ik kan met die smurrie op bij Willy Wonka gaan solliciteren

13 likes
4 likes

Ik vind wonen gewoon wat het is, wonen, haha. Vind daar ook niks interessants aan. Maar misschien kijk ik teveel vanuit mijn persoonlijke situatie.

3 likes

Ik werd vannacht opeens weer mega ziek. Hele dag boven een emmer gehangen. Wilde eigenlijk vandaag weer rustig aan eens naar buiten gaan :weary:

Maar nu ben ik bijna professioneel cheerleader omdat ik al de hele dag cheer kijk dus dat is ook wel oke

10 likes

Ik kan na 5 jaar nog steeds geen hersenen tekenen :tired_face: volgende week weer een anatomie toets maar mijn tekeningen lijken meet op een aardappel dan op een brein

2 likes

Haha, zien?

2 likes

Zal in sommige gevallen vast waarheidsgetrouw zijn.

21 likes

Ik verwacht echt niet dat mensen heel perfect schrijven. Dat kan ik ook niet. Maar gebruik iig een hoofdletter als je namen schrijft en aan een nieuwe zin begint! :rage:

2 likes

(wel m’n mooiste aardappelen erbij gepakt)

24 likes

Heb een paar maanden geleden gedroomd over een doosje met 3 koolmeesjes die ik moest opeten (niet gedaan), want er was in het vliegtuig niets anders te eten :nauseated_face: Ik krijg die droom sindsdien niet meer uit m’n hoofd en elke keer dat ik een vogeltje zie word ik misselijk. Ook als ik iets lekkers te eten heb gaat mijn hoofd expres aan die droom denken om het te saboteren, waaaarom :weary:

1 like

Ooh no! :neutral_face:
Mijn broertje is nogal een natuurliefhebber en had ergens een dode duif gevonden die nog war mwas, en die had hij toen thuis helemaal ontleed en uren gekookt in een pan. Die geur die daaraf kwam vond ik zo naar dat ik ook een half jaar geen kip meer lustte of wilde eten. Want die geur deed me daar dan precies aan denken ofzo.
Denk dat sommige mensen dat heel sterk hebben bij bepaalde dingen associaties ofzo. Ik heb dat ook bij opgebaarde mensen (vind ik heel naar en wil ik ook niet meer zien) Ik lustte toen een week geen vlees meer omdat ik het associeerde met een kadaver/lijk. (misschien beter in het opbiechttopic dit :zipper_mouth_face:)

1 like

Ja! Dat laatste heb ik ook. Als iemand overlijd op mijn werk kan ik die dag ook echt alleen nog maar specifieke dingen eten want anders associeer ik dat met overleden mensen/lijken.

1 like

Ohh ā€œgelukkigā€ haha! :sweat_smile:
Ik dacht echt dat ik de enige was die zo raar was hiermee.
Werk je met ouderen of in de zorg? Dus het went ook niet echt?

Ja klopt werk met ouderen (in de zorg) En het word wel steeds normaler maar toch vind ik het vaak nog een beetje onsmakelijk :no_mouth:

Maar ik zie überhaupt best veel vieze dingen. Vannacht was ik mega misselijk maar kon niet braken en dan hoef ik maar bepaalde situaties in mijn hoofd te halen en dan lukt het wel

Aan kinderen die staan te zeuren om voetbalplaatjes buiten bij de AH. Als ik zeurende kinderen wil horen, was ik wel thuis gebleven. Ik kom hier voor mijn rust.

19 likes

Ja heel herkenbaar! Ik kan sommige series ook niet etend kijken, hebben ook veel mensen wel denk ik. En heb zo’n walging naar best veel dingen, zoals objecten op sterk water (kan door de associatie ook geen dingen uit een pot eten) en opgezette dieren (in een restaurant met zo’n hertenschedel aan de muur wil ik niet eten) en antieke bordjes en bestek :nauseated_face:

Bij de Lidl voor die aquamini’s ook. En ze zijn ook super onbeschoft. Wil ze altijd de les leren maar vader/moeder staan meestal om de hoek en die kunnen dat niet waarderen denk ik :grimacing:

Had het even gevraagd, want het is al lang geleden en wist het ook niet meer precies. Het was de kop van een ā€˜Fuut’ (een soort vogel/eend) om zijn schedel te bewaren. :nauseated_face: Deze verklaring maakt het er niet echt beter op ofzo. Het lag echt de hele middag in die kookpan te meuren.

1 like

Waarom hebben ze chocolade pizza niet meer bij dominos??? :face_with_symbols_over_mouth: waar slaat dat op

een vriendin van me zei dat ze nooit een biseksuele jongen zou daten ā€œomdat hij dan toch duidelijk geen keuzes kan makenā€ wat ze wel nodig heeft

oke???

1 like