Waar erger je je aan #5

Hij heeft inderdaad een elektrische, maar wel zonder versterker. Maar hij leert het met RockSmith (ofzoiets) en dat werkt niet met koptelefoon blijkbaar.

Ja een spel om het te leren. Dus je begint met heel weinig akkoorden etc. en dat bouwt dan langzaam op. Het zijn ook continu dezelfde (kut) liedjes hahaha. Nee en ik moet ook steeds komen luisteren naar wat hij al geleerd heeft. :joy::joy: Nou vriend dat hoor ik beneden, helaas, ook al hahah.

Storing bij Videoland (alweer). Ik wil Love Island kijken :frowning:

1 like

De kanshebbers die genomineerd zijn als Nationale Iconen van Nederland 2019 1919

16 likes

Categorie: mensen zonder bovenlip.

Maar lekker divers idd :thumbsup:

16 likes

Met bovenlip kun je nooit een innovatief icoon zijn. Die zit alleen maar in de weg.

3 likes

Ik erger me ook aan de storing, zowel bij Videoland als RTL XL. Ik wil Expeditie Robinson terug kijken!! :frowning:

Geen Ziggo toevallig?

Het gebrek aan geheugen van mijn iPhone (SE). Ik heb vrijwel alle standaard apps er al af gegooid, veel van mijn eigen apps, geen foto’s of filmpjes meer et cetera. Ondanks dat kan ik nog steeds mijn iOS niet updaten (heb sowieso al een vrij oude versie volgens mij, vanwege bovenstaand probleem) en begint die telefoon daardoor in het algemeen steeds kutter te werken. :unamused:

2 likes

Ja, zit bij Ziggo aangesloten!

Je kunt de Ziggo go app gebruiken dan toch?

Nouja die gebruik ik nooit. Maar ik probeerde ‘t net op te zoeken en toen zag ik Expeditie Robinson wel staan, maar ik kon nergens een aflevering aanklikken. Maar misschien kijk ik met m’n neus hoor :’)
(via internet)

Dit staat er bij mij. Bij jou niet?

Gevonden! Maar helaas
 Ik ga maar gewoon lekker slapen haha, morgen maar dan

@Portugal jij ook nog thanks voor de hulp :smiley:

Zodra het lampje van de riemen uit gaat springen mensen echt op om te gaan plassen, echt doe normaal.

2 likes

Ohh balen :frowning: Slaap lekker dan haha!

Edit. Ik heb toch chocolade gekocht op station DĂŒsseldorf. En nu is het niet lekker. :cry:

2 likes

Wie ZIJN deze mensen?

Kan me voorstellen dat dit heel vervelend is.

1 like

Ohh chill! Dat ga ik eens even bespreken vanavond haha.

1 like