Dat ik m’n ereader vergeten ben en vandaag nog minstens anderhalf uur in de trein moet zitten.
Dat m’n tante nu al 3x heeft opgebeld of ik een huishoudelijk probleempje heb opgelost. En dan ook zeggen dat ik het meteen moet doen. Hou op, dat komt wel!
Jammer dat er geen stilte coupé is in deze Duitse trein. Je mag best praten hoor. Maar dit is wel erg gezellig en luid. Last van en m’n koptelefoon houdt het niet voldoende tegen.
Aan mijzelf: ik kan heel slecht nee zeggen en nu heb ik van een cafeetje om de hoek alle bagels gekregen die ze niet konden verkopen. Maar ik ben misselijk en heb helemaal geen zin in bagels. En ik maar vriendelijk lachen?!
Of mensen die zo over vmbo en mbo’ers doen. Niet te doen. Zonder mbo’ers draait de economie niet, net als zonder hbo’ers en mensen met op universitair niveau. Laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Iedereen voegt wat toe op zijn of haar manier.
Dan moet ik naar het centrum! Maar wel een goeie eigenlijk. Al moet ik ook gewoon ‘nee’ leren zeggen.
Dat ik m’n pizza niet opkrijg wtf is wrong with me
Dat ik vandaag mijn voorlopig laatste cheat meal zou hebben en die INEENS NIET DOORGAAT.
Wat kut! Gewoon zeggen dat het niet uitkomt? Dan moeten ze zichzelf maar aankondigen. Sowieso een haat aan onverwacht bezoek.
Ik denk gelijk aan een vriendin die laatst zei dat ze er echt op afknapt als iemand HBO in zijn Tinderprofiel heeft staan. Ik dacht dat ze doelde op het überhaupt vermelden van het opleidingsniveau, want dat vind ik ook een beetje onnodig, dat zegt toch niks over een eventuele klik?
Maar zij vindt HBO te min en wil alleen met iemand daten die WO heeft gedaan. (Zelf heeft ze HBO gedaan)
Niet ok! Je baby is pas net geboren, toch? Dan kunnen mensen toch wel bedenken dat ze niet zomaar langs kunnen gaan?
AMEN GIRL! Dachten maar meer mensen zo.
@Karen_Walker meet my ex. Hij vond mijn MBO “niet echt een studie, meer nog een paar jaar school en beetje huiswerk maken” Niet voor niets mijn ex dus.
Heb je ze weggestuurd? Of heeft je partner dat kunnen doen? Echt belachelijk dat mensen dat zelf niet bedenken…
Ik dacht altijd dat die tekst op geboortekaartjes ‘even bellen als je langs wilt komen’ overbodig was, maar blijkbaar is dat echt nodig voor sommige mensen.
Ook zonder die tekst heb je toch beetje gezond verstand? Meine gute ik zou ze echt wegsturen
Zo kapot irritant gewoon. Laatst las ik iemand die zei dat ze altijd met jas aan de deur open doet. Kan ze kiezen of ze net thuis komt of juist weg moet haha. Nu is dat in deze situatie niet echt toepasbaar maar toch haha. Zeker met een pasgeboren baby bel/app je toch even van te voren. Echt lef heb je dan.
Hahaha wat een fantastische creatieve oplossing
Dit leest als een gedicht, wat mooi!
Hahaha vond ik ook! Was iemand hier op het forum die dat zei.
Hier heb je sowieso gelijk in. Helaas is het, vooral bij oudere (55+ ong.) mensen niet sociaal aanvaard heb ik het idee. Laatst een hele discussie gehad met mijn stiefmoeder die onverwacht voor de deur stond bij haar neefje en dat ze werd geweigerd. Nou de wereld was te klein. Terwijl de meeste van de generaties daarna het zelf ook irritant vinden. Uiteraard heb je altijd en overal uitzonderingen haha. Wat ik zelf vaak heb ik dat ik zo overdonderd ben dat mensen al binnen staan voordat ik kan zeggen dat het niet uit komt.
O jeetje het lijkt wel alsof ik iedere week wel zo’n soort bericht van jou voorbij zie komen over mensen die denigrerend doen over hbo. Ik zou het echt laten gaan hoor. Scheelt jezelf een hoop ergernis.
Overigens echt kut voor je dat het blijkbaar zo vaak ter sprake komt lijkt wel? In mijn omgeving en ervaring op uni echt totaal nooit haha, snap ook echt niet hoe mensen het hier steeds over lijken te hebben in jouw omgeving. Of is dit een vertekend beeld van mij?
- screenshot verwijderd door moderator-
Dit… Ik ga me dan in allerlei bochten wringen omdat ik zo ben maar hallo, ze willen iets van mij kopen. Het is 80 km afstand en dat zie je op marktplaats.