Ik geloof dit soort berichten vaak ook niet hoor, lekker makkelijk wel. Zou ‘t gewoon opsturen
Dank je allebei. Dat was precies wat ik nodig had om te horen.
Opsturen kan niet maar ik ga me niet in allerlei bochten wringen
Ik ben ook zo iemand helaas. Normaliter heb ik geen kleine blaas en kan ik het goed ophouden maar in de lucht is de luchtdruk anders in die cabine waardoor ik echt leeggeperst wordt (zo voelt het). Ik ga altijd van te voren 2 keer om een lege blaas te hebben en in de lucht moet ik dan echt nog megaveel plassen (gelukkig vaak in 1 keer 2 liter ofzo). Voel me daarna ook echt uitgedroogd. En heb ook nog vliegangst dus stel het toiletbezoek nog lang uit boven. Die wc’s zijn altijd bezet en dan is er net zon karretje doe er een uur over doet waardoor je er niet langs kunt.
Oud collega die het nodig vind om steeds gruwelijke slachthuisfilmpjes te delen op haar SM. En als typische terrorvegan reageert als je haar daarop aanspreekt dit niet zo prettig te vinden om te zien allemaal.
‘Jaaa ik raak een gevoelige snaar he?’ No shit sherlock, ik eet niet eens vlees maar zelfs de meest overtuigde vleeseters vinden dit soort beelden toch vreselijk? Unfollow dan maar.
Ik heb een (enigszins overdreven) haat aan mensen die iets verkopen en gewoon teveel vragen. Bij een kledingstuk iets erop verdienen terwijl het nog te koop is in de winkel of gewoon überhaupt veel vragen voor een gebruikt product.
Mijn collega is terug van zwangerschapsverlof. Ik dacht dat ik haar wel had gemist, maar na twee dagen kom ik tot de conclusie dat ik haar dus echt niet heb gemist. ze.lult.zo.veel.
Ik kan niks aan mijn winkelmandje bij de h&m toevoegen. Telkens “dit artikel kan op dit moment niet worden toegevoegd”. Stomme site. Wil ik eens geld uitgeven, kan het niet
Ik hield net de lift tegen omdat iemand nog even haar post aan het bekijken was. Er zit een muur dus ze zag dat niet, hoor ik ineens “Jaaa ik ga ook mee hoor dus wel openhouden”. Met echt zo’n zure toon. Ik zei “Ja deed ik al”. Dus ze stapt de lift in zonder iets te zeggen en ineens “derde verdieping.”
Ik had de deur voor dr neus dicht moeten laten gaan.
Druk op het groene knopje, lanceer dr de ruimte in.
Ja dat bedoelde ze inderdaad… echt een zuur oud mens.
“De lift heeft geen spraakbediening”
Dat kost dan 3 euro.
Als ze toch van je diensten gebruik wilt maken.
Als mensen geen profielfoto op whatsapp hebben. Spreek regelmatig met 2 die dat niet hebben.
Wtf zo onbeschoft. Heb je het knopje toen ook ingedrukt?
Ja heb het maar gedaan, overigens gebeurt dat normaal weleens maar dan andersom (“waar moet je naartoe?” En dan drukt degene die bij de knopjes staat de verdieping in). Denk dat ze haar dag niet had. Ze wenste me daarna wel een fijne dag .
Ja andersom vind ik het wel normaal of als je het even fatsoenlijk vraagt, maar zo’n bevel is echt vreemd!
Ik heb ingesteld dat alleen de mensen die ik heb opgeslagen in mijn contacten mijn profielfoto kunnen zien, misschien hebben zij dat ook?
Hmm ik denk het eigenlijk niet. Bij 1 heb ik het wel gevraagd maar hij wil dat gewoon niet. Wat prima is natuurlijk. Vind het altijd alleen zo ongezellig staan.
Ah zo. Ja ik vind het ook altijd beetje stom hoor (terwijl er dus ook mensen zijn die het van mij niet kunnen zien dus lekker hypocriet haha)
We krijgen biiiiiijna de sleutel van ons huis, dus mensen vragen vaak hoe het gaat en wat de plannen zijn voor de inrichting.
“Oh en die andere slaapkamer wordt dan de babykamer?”
Nee kut, dat word mijn womencave met makeup en yogamatjes.