Waar erger je je aan #5

Dat ik een broek in maat XL wil bestellen, maar dit merk blijkbaar maar tot L gaat?!

Dat ik met mn mobiel op het forum altijd op het verkeerde topic klik met mn motorisch gestoorde vingers

2 likes

ok dit hoort hier niet want ergeren dekt de lading niet. Maar WAT gaat er dan in je fucking hoofd om??? Gadverdamme zeg.

Artikel in spoiler, gaat om dierenmishandeling.

Ik vraag me dat altijd af als mensen dieren zo “voor de lol” mishandelen. Denken ze dat het voorwerpen zijn ofzo?? Of dat het diertje wel “tegen een stootje kan”? Echt zo sneu voor dat beestje :disappointed_relieved:

1 like

Speciaal voor dit soort mensen geloof ik in karma en hoop ik dat ze een gelijkwaardige pijnlijke dood sterven.

10 likes

Dieren in de bio industrie worden ook behandeld als objecten/producten.

3 likes

:broken_heart:

1 like

Ohh Benieuwd waar je ligt! Ik wil ook rust. Ik zit hier in ordinaire muziek en hoor veel te veel mensen. Op zulke momenten vind ik het wonen in een stad niet leuk.


Ik zou nu met mijn date zijn, maar hij had een erg valide reden waarom hij plots af zei maar ik ben zo’n stom wijf dat ik toch teleurgesteld ben. Zo egoïstisch eigenlijk, de wereld draait niet om mij.

Aan het ‘Een studie is wat mij betreft voor mensen die in loondienst willen’ in dit artikel en dat er steeds meer mensen zich coach noemen, terwijl ze dat vaak hoogstens op basis van n=1 (eigen) ervaring doen en dan denk ik hoe kan dit toegevoegde waarde hebben/genoeg mensen nuttig lijken. (Disclaimer: natuurlijk zijn er ook goede coaches)

4 likes

Dat ik altijd vergeet dingen op tijd te doen. Nu heb ik een abonnement weer te lang laten doorlopen waardoor ik weer 7,50 euro kan weggooien.

1 like

Nou maar echt :slightly_frowning_face:

Nou misschien kunnen die ~CEOs~ hun loon dan eens delen met bijv verpleegkundigen, die veel relevantere capaciteiten en enorme werkdruk hebben?

4 likes

mensen die in discussie gaan met personeel op luchthavens/in het vliegtuig

1 like

Ik heb avonddienst gehad en zou prima naar bed kunnen maar dat vind ik dan zielig voor de katten omdat ik al de hele dag weg was, dus zit mn slaap op de bank in te houden voor die beesten. Zitten ze allebei op het aanrecht in de keuken? Gezellig :+1:t3:

5 likes

Ik snap wat je bedoelt hoor. Het slaat inderdaad nergens op, wat als je het nou prima vindt om 1200e te betalen voor je appartement, dan zou je inderdaad een insane bedrag voor leefgeld over moeten houden ja. En als je zoveel verdient, waarom koop je dan niet gewoon? Ik denk dat er weinig mensen zijn met zo’n inkomen die willen huren.

1 like


Heb het contactformulier weken geleden al ingevuld met dat het ambitieuze is, maar ach, wie ben ik

3 likes

Ik dacht dat die 3 of 4 keer se huur verdienen te maken had met stel je verliest je baan of neemt ontslag, dat je dan in ieder geval nog een paar maanden kan overbruggen

Een collega die fluit. aRGH

4 likes

Dat er verwacht wordt dat ik met 32 graden in een leeg nieuwbouw huis die binnen 40 graden is (ivm opstookprotocol) 4 uur lang ga zitten wachten tot er een monteur komt die de meterkast komt schouwen. We wonen op 2 min afstand en ze willen niet even bellen als ze er bijna zijn.
Mevrouw aan te telefoon was ook echt zo’n b*itsccch. Zegt ze ook nog: “de monteurs hebben nog meer te doen” :rage:

4 likes

Mensen die meerdere maal bijten in een hazelnoot ipv. die in Ă©Ă©n keer in hun mond te steken.

2 likes