Waar erger je je aan #5

Mensen die de toilet in de trein gebruiken TERWIJL DE TREIN OP HET STATION STAAT!

Getver! Snappen ze dan niet dat de reizigers op het perron worden geconfronteerd met hun urinedampen of nog erger: Kak.

En mensen die caps-lock gebruiken.

5 likes

Die uitwerpselen vallen toch niet op het spoor hoop ik?

1 like

Volgens mij wel.

Ja volgens mij ook

Sommige wel, andere niet

1 like

Jazeker!! Als je naar de wc gaat zie je het spoor onder je voorbij razen

M’n thuisbezorgd bestelling staat nou al 20 minuten op “houd je voordeur in de gaten! De bezorger is er bijna!” En dan met 0 minuten bezorgtijd
Zit ie t voor de deur op te eten ofzo

19 likes

Ja de app zegt nu zelfs “bezorgd” dus ik bel ze, maar gaat oneindig over en hangt daarna op
 heb dit nog nooit gehad, hallo honger :thinking:

Ik had dit laatst ook en toen ik belde zei die man ‘ja we geven gewoon een indicatie, de site klopt niet altijd’. Uiteindelijk twee uur gewacht op m’n eten :upside_down_face: Ik hoop dat het bij jou zo komt!

Uiteindelijk nam er iemand op die heel gebrekkig Engels en geen Nederlands sprak
 bleek de kok te zijn, iedereen was weg daar ofzo? Die bezorger zou allang weg zijn.

Ah en nu word ik terug gebeld door een vrouwtje met heel veel “sorry sorry het is zo druk!! Hij gaat nu vertrekken” Voel me zowat schuldig nu, maar ben vooral benieuwd of die bezorger nou echt al 45 minuten onderweg is :woman_shrugging:t2:hoop t toch niet in die regen (plus dan is m’n eten idd koud)

1 like

Ik heb dit dus besproken en uitgezocht. Maar je koptelefoon moet dan een bepaalde frequentie oid aan kunnen en dat kan zijn koptelefoon niet. :sweat::sweat::sweat:

Lol

11 likes

Ohh echt :o ik heb cheapass oordopjes van Hema en een ook cheapass Philips koptelefoon en dat werkt beide prima. Maar misschien dat het voor elektrisch gitaar weer anders is dan basgitaar.

De vriend van mijn zus die nu onder de douche staat terwijl hij weet dat ik over 10 minuten weg moet en ik mijn tanden nog moet poetsen en mijn broek nog in de badkamer ligt :rage:

1 like

TYFUS FILE!!!
Word ik echt woedend van, laaaaiend

Er is nu ook zoiets met tanken. Een cent per liter naar een goed doel oid en dan compenseer je je uitstoot
 no way, dat is voor een volle tank in mijn auto 30 cent :joy:

3 likes

Ik had zoveel vergeten rekeningen en die heb ik nu allemaal betaald en dat is lekker maar voel me nu al skeer terwijl de maand nog moet beginnen

2 likes

Een vriend van mij had vandaag voor z’n werk een afspraak met een toekomstige client van hun, en die persoon was 10 minuten te laat, vanwege verkeer, en hij zit nu zo te zeuren over mensen die te laat komen, en hoe ik dat in mijn werk vast niet heb, en als ik aangeef dat ik daar wel mee te maken heb, en met mensen die helemaal niet komen, zegt hij dat ik ‘overdrijf’’.

Ik heb vandaag vier afspraken gepland staan met clienten en drie van de vier zijn niet gekomen, dus ik weet niet zozeer of ik dat overdrijven kan noemen.

Mijn verwachtingspatroon is zo laag geworden met dit soort dingen, dat ik het bijna vervelend vind als ze wel allemaal komen.

1 like

Oh I feel you.

Nouja zeg dat vind ik niet normaal nee.