Zeker. Ik zou een volgende keer proberen niet meer tegen haar te gaan en zowel en ze doet het weer het bij de trainer melden.
Nouja zeg. Zou haast denken zijnde sportschool krijgt ze nog 1 of 2 waarschuwingen en als ze niet luistert kan ze lekker ergens anders gaan trainen. Hoe reageert zij als ze er op wordt aangesproken?
Nou dat snap ik ja dat je niet meer met haar wil! Apart hoor dat ze zich niet in kan houden. Sterkte met je been
Dat is niet waar (Thai)boksen om draait. Jammer hoor.
Misschien haar een keer fatsoenlijk trappen en daarna snoeihard en vragen of ze het verschil voelt?
Ik ben het ZO ZAT (!!) dat er constant aan me gevraagd word of ik de stagiaire ben. Ik ben bijna 27 en ik heb 4 jaar geleden mân eerste hbo afgerond.
Ik vind mezelf er ook niet jong uitzien. Het enige dat ik kan bedenken is dat ik geen make-up draag maar mân haar is al grijs he!! Das toch geen herkenningspunt van stagiaires.
Oohja en de vraag wat ik studeer en of dit mân bijbaantje is.
Ik heb me de pleures gewerkt om mân studies af te ronden en ik wil dat nu ook uitstralen!!
En volgens mij krijgen mannen deze vraag ook niet.
Heb jij weleens de vraag gekregen of je stagiaire was of welke studie je deed terwijl je al afgestudeerd was?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik had dit toevallig vorige week nog op mijn werkplek. Ik ben 32
En bij mijn vorige baan moest ik wel eens op MBO scholen zijn voor overleg en mijn collega en ik zijn echt meerdere keren in de docentenkamer aangesproken of we daar wel hoorden en dat het niet voor leerlingen was. Alhoewel ik dat ergens wel snap want er zijn ook oudere leerlingen natuurlijk.
Ik ook nog steeds na 2 jaar bij dit bedrijf. Maar ik ben ook jong en zie er jong uit.
Dan nog wel een stomme onnodige vraag
O, dat ziet er zo vreselijk naar uit hĂš!
Snap heel goed dat je dan even begrip/empathie wilt ipv uitleggen wat je precies komt doen ofzo. Was het de eerste keer dat je peuter dit had?
Beterschap dan maar! Knap dat je nog bent teruggegaan naar de assistente.
Dat mijn vader weer onaangekondigd voor de deur staat. Echt jezus man, app gewoon even van te voren. Hij woont op 35/45 minuten rijden, dus het is niet dat je âineensâ bij mij voor de deur en bedenkt oh goh laat ik eens even langsgaan/aanbellen. Nu lag ik ook nog ziek, zonder bh, op de bank. Dus dat is extra klote.
Ik kan mijn lievelings tussenjas niet vinden. Hele huis afgespeurd. Wilde shinen dit weekend verdorie.
Een paar weken geleden nog. âWat een geluk heb jij met deze stage zeg, hoe lang moet je nog?â Ik ben 6 jaar geleden afgestudeerd
Vind het niet vervelend dat ik jonger word geschat, maar wel een beetje dat ik minder serieus genomen word in mijn werk.
Nee maar mensen denken vaak dat ik 21 ben terwijl ik 28 word Soms fijn soms irritant
Ik studeer nog (naast een baan) dus in feite is zoân vraag niet fout, maar ik denk wel altijd: ok ik word dus 22 of jonger geschat terwijl ik 30 ben :â).
Jonge wat de hel
Dit lijkt wel bijna een soort real life stereotype BehulpzameMan joh. Hoe duikt ie ineens op?
Ruiken ze als er een MeisjeInNood in de buurt is? Zijn ze constant op zoek naar een gouden kans om te hulp te schieten? Verschijnselen gewoon Harry Potter style op elk moment ineens naast je tegenwoordig.
@ellegirltalk @bubbless @Karl_Lagerfeld
Tis echt zo zo stom ik moest ook weer denken aan de 1e x dat stagiaire af was, ik was aangenomen bij mân favo stageplek (al anderhalf jaar maar jaar ervan liep ik er ook 1 dag pw stage).
Nou en toen was er een activiteit met iemand van de gemeente en zij zei toen tegen mij: nou nu moet je wel goed je best doen zodat je je stagepunten kunt krijgen (als grapje maar over het stagedeel was ze serieus)
En toen zei mân baas nou kusjessoldaat is al geen stagiaire meer hoor zij is bij ons in dienst.
Vond dat zoo fijn dat iemand het voor me opnam!!
Ik erger me aan mn bloedende baarmoeder. Afgelopen keer pil doorgeslikt voor het eerst in een halfjaar, maar tussentijdse bloedingen die langer aanhielden dan mn menstruatie normaal had de ijdele hoop dat het nu wat zou meevallen, maar niet dus.
Soms bij meerkeuze tentamens zit er zo een blad onder dat doordrukt dat je mee kan nemen, zodat je je antwoorden kan checken thuis. Of een strookje dat je eraf scheurt en invult.
Nu was dit vandaag niet zo, dus dacht ik laat ik het zelf even overnemen op kladpapier zodat ik het kan nakijken als de antwoorden erop komen. Maar helaas mocht ik het stukje papier niet meenemen van de surveillant want hij moest echt alles meenemen, ook kladpapier.
Nu zie ik net dat de antwoorden erop staan, zonder vragen dus per versie 1.a 2.d etc. En zelfs een tabel om zelf je cijfer uit te rekenen. Allemaal leuk en aardig, maar hoe moet ik dan ooit weten hoe ik het gemaakt heb zonder mijn antwoorden aaaagh.
Of zet er dan ook de vragen bij dan kan je nog nagaan wat je had ingevuld. Ik wil gewoon nu weten wat ik ongeveer heb
Ik krijg nog wel eens de vraag welke studie ik doe, maar ik ben 24 en ik was op mijn 21ste afgestudeerd. Dus dat vind ik op zich geen gekke vraag. Ik moet wel zeggen dat ik de vraag nog niet in werksferen heb gehoord, enkel als ik privé nieuwe mensen leer kennen.