honours studenten, met uitzonderingen uiteraard
Dat mijn oplader van mijn telefoon blijkbaar gejat is door de kaboutertjes. Mijn zus en haar vriend weten allebei van niets en gaan nu een paar dagen weg. Ja hoe the fuck moet ik mijn telefoon opladen dan?
Dit klinkt alsof er van die mensen ingehuurd werden van zo’n senioren uitzendbureau ofzo. Was op mijn studie iig vaak, dan kwam je binnenlopen en begonnen die mensen al meteen keihard te bitchen over dat je je tas voorin moest leggen en je studentenkaart op tafel, op een toon alsof je 4 was. Laat mij even rustig mijn spullen uitpakken, ik houd me echt wel aan de regels hoor.
Ja klopt idd! Dat is bij mijn grotere vakken altijd. Die zitten vaak onderling ook altijd nog te praten of te kibbelen over elkaar van ‘ja hij zit dit te doen maar hij moet eerst die rij doen!!!’ Of heel random alle fles water op tafel weghalen of je tas onder je stoel leggen. En dan op het einde 1 tentamen ophalen, naar voren brengen en dan pas naar de volgende student zodat je daar nog veel te lang zit.
Maar wellicht hebben ze wel tegen ze gezegd dat ze ook kladpapier moesten meenemen, heb dat wel eerder gehoord. Maar zeg dat dan niet tegen die mensen óf zet ook de vragen erop ipv alleen de antwoorden. Dan hoef ik niet 14 werkdagen te wachten
Die zijn toch echt overal te koop.
PostNL komt iets bezorgen tussen 6 en 10 en ik wil het echt hebben, dus ik durf niet te douchen. Maar ik zit nu al 2,5 uur stil op de bank
Ok hij stond voor de deur
Bijna dagelijks. Ik ben 28. Ik ben nieuw op mijn werk en ik val in verschillende groepen in binnen de school, elke keer als ik in een groep sta waar ik nog niet niet eerder ben geweest krijg ik van een ouder de vraag of ik de stagiaire ben.
Zo herkenbaar, heb dit ook bij een werkplek als ze me heel soms buiten plaatsen ipv op de groep waar ik normaal sta.
Al hebben ze daar ook heel veel stagiaires dus ik snap het wel een beetje.
Aan van die lui in mijn gebouw die zich gedragen als 20 jarige studenten. We hebben ook een app om af en toe dingen te bespreken, noodzakelijke dingen. Maar er komt zoveel onzin tussendoor. En ik weet niet eens wie wie is. Ook random foto’s van het uitgaan ofzo wordt gepost. We zijn geeeeeen studentenhuis en je leven boeit me niet. Als ik echt burenburen wilde ging ik wel ergens anders wonen.
Vind dit wel grappig
Ik vind de term ‘in-between-jobs’ zo vreselijk. Oftewel, je bent gewoon werkloos.
Dat hoeft toch niet? Er zijn ook mensen die zelf ontslag nemen zonder direct al wat nieuws te hebben, maar wel een buffer zodat ze een aantal maanden zonder werk kunnen.
Godver ik gooi net een theelepel gingerbreadsiroop in mn koffie zonder na te denken, die is dus niet suikervrij.
Huh hoe kan dat? Heb je een klacht ingediend omdat je geen cappuccino kreeg?
Alle varianten van de hunkemoller bh parties reclame. Alle varianten van de hunkemoller reclame. Ik snap het ook niet, hebben die geen vrouwen in hun reclame team? Die weten toch dat de patriarchale seksdroom van een tiener niet de manier is om bhs te verkopen aan mensen met borsten? En elke keer weer deze onzin manmanman
Dat deze dag zo traaaaaaag is. Mijn god ieder uur voelt als een jaar. Het lijkt wel de hyperbolic time chamber van dragonball z
Of mensen die hun koffer op een stoel zetten ipv tussen stoelen in
Aan mensen die de dag van een feestje nog afzeggen. Ik zou samen met mijn huisgenoot vanavond een feestje geven voor 10-15 man. Gisteren heeft ze heel de avond op haar kamer gezeten (is niet gebruikelijk) en vanochtend kreeg ik een appje dat ze niet in een feeststemming is en af zegt. Ik snap haar redenen wel, ik zag de bui gisteren (en eigenlijk al weken) hangen, maar de dag zelf afzeggen is niet netjes. Vervolgens haken 2/5 van mijn mensen ook nog af. Gelukkig had ik nog geen boodschappen gedaan.
Vandaag zat ik in een drukke trein - meerdere mensen konden niet zitten - maar het meisje tegenover mij en haar enorme backpack hadden gelukkig allebei een plekje weten te veroveren Ze konden nog naast elkaar zitten ook!
Ik heb zelf trouwens een paar jaar lang regelmatig met een cello in het ov gezeten en dan voelde ik me ook wel schuldig want die koffer is zo’n beetje net zo groot als ikzelf. Maar ik heb er nooit zitplekken mee bezetgehouden of geblokkeerd.