Waar erger je je aan #5

Ik heb echt een irritante hoofdpijn vandaag. Het komt echt met vlagen en vooral als ik weer effe heb gelopen en dan ga zitten is het heel erg, daarna trekt het na een half uur weer redelijk weg, zo raar!

Ik denk niet dat de ns iets nuttigs zou doen met dat geld, anders zou ik een klein bedrag wel oké vinden.
Alhoewel ik dan vind dat je ook moet betalen om een koffer mee te nemen want die zijn ook groot en worden ook praktisch nooit in die vakken gezet

De Albert Heijn bezorging die steeds maar later komt

Typisch. Wordt nu aangebeld

3 likes

Ik vind dat ook altijd jammer, maar ja soms kan het niet anders. Ik had dit toen ook met mijn songfestival feestje. Echt drie mensen zeiden de dag zelf af. Dat vond ik toen zo jammer vooral omdat ik er ook zoveel tijd en moeite in had gestoken :triumph:

Als je hiervan al gaat koken van woede
 :sweat_smile:

5 likes

Mezelf. Ik heb twee feestjes afgezegd voor vanavond omdat ik een beetje wilde inhalen voor studie en omdat ik niet graag ergens anders slaap, maar nu het zo ver is baal ik toch dat ik niet naar 1 van de feestjes ben gegaan maar in plaats daarvan in mijn studieboek aan het lezen ben en zo denk ik maar vast in bed ga liggen omdat ik niet weet wat verder nog te doen

Mits ingeklapt is hij gratis (zoals een tas of een koffer).

3 likes

Zuur is dat! Ik had er gelukkig nog niet zo veel moeite ingestoken. Vond het vooral ergerlijk dat mijn co-host het de dag zelf afzei. Maar ik heb alsnog een gezellige avond gehad gelukkig.

1 like

M’n ex waar het net mee uit is, appte me vandaag. Ik weet niet waarom. We kregen min of meer hetzelfde gesprek wat voor mij de reden is geweest om het uit te maken. Misschien wilde hij nog een keer laten weten dat het klopt dat hij zijn echte gevoelens niet aan mij wilde laten zien. Ja dat wist ik al. Het deed nog een keer pijn. Maar ik ben maar rustig gebleven. Nutteloos om er nog emoties aan te besteden. Ik weet nu zeker dat ik de juiste beslissing heb genomen.

4 likes

Ja, geen voorrang om een zitplaats bezet te houden lijkt me? Daar koop je maar een extra kaartje voor. Hij mag mee, that’s it. Zet hem op de grond/tussen je benen en val anderen er niet mee lastig. Je gaat toch ook niet al je bagage uitstallen in een vierzits. Of ja sommige mensen doen dat wel maar die spreek ik daar gewoon op aan. Ik betaal voor die plek (blabla ja ik weet dat je betaalt voor het vervoer en niet de zitplaats). Jij betaalt niet voor een plek voor je kutzooi. Opbokken.

7 likes

Helaas, beide feestjes waren niet in de stad waar ik woon! Maar ik voel me wel goed over het feit dat ik weer bij ben met studie, en heb me ook nog vermaakt met een beetje serie kijken dus ik mag niet klagen :stuck_out_tongue: welterusten!

1 like

Hahaha dat heb ik zoooo vaak. Dan denk ik verdomme is die kabel alwéér kapot. :upside_down_face:

1 like

De man waarmee je dagen naar Duitsland was? Dat beviel wel goed toch? Jammer dat het zo gelopen is, maar beter nu stoppen dan lang doorgaan misschien. Sterkte!

1 like

Vriend die wekker ook in het weekend zet want ritme, maar vervolgens niet uit bed gaat en dat ding 3 keer laat snoozen wat het risico op huiselijk geweld hier flink heeft vergroot :rage:

6 likes

‘Wat het risico op huiselijk geweld hier vergroot’:frowning:

Ik hoop dat je sacherijnig dit bericht hebt geschreven door snoozen want ik vind je opmerking niet fijn overkomen.

1 like

Uiteraard was (*ben) ik chagrijnig

Wat aan mn opmerking vind je niet fijn overkomen, dan kan ik er rekening mee houden.

Ik haaaat snoozen (bij anderen). Mijn vriend z’n wekker gaat altijd tussen half 6 en 6, en daarna kan ik nog een uur slapen.
Nou dat is al kut natuurlijk maar vroeger liet die 'm in het weekend ook vaak aan staan, ookal had ik al 10 x gevraagd of die uitstond savonds en door de alcohol nam die z’n wekker ook nog eens serieus dus ging die of snoozen of zich aankleden voor werk.
Ik ben echt zoo vaak woedend op hem geweest, tegenwoordig heeft die eindelijk door dat je dat ding op 5 ipv 7 dagen in kan stellen (en drinkt die niet meer).
Ik had 'm eigk eens een x op moeten laten staan, kwam die er op z’n werk wel achter dat het zaterdag was

6 likes

Dat laatste haha!
Sowieso vind ik snoozen echt super irritant. Als ik ergens heen moet dan kun je maar beter meteen uit bed gaan toch. En als de ander snoozet, jeetje wat irritant. Vind het heel aso want je houdt de ander uit zijn slaap, sta lekker op en ga weg.

3 likes

Ik had gisteren een huisfeest en was er best dronken met vriendinnen. De rest van de groep had ook alcohol op. We gaven met een klein groepje een prachtige serenade (dachten we op dat moment) en meteen stonden er 10 mensen klaar met hun telefoon. Nu hebben verschillende dat online gezet en ik vind dat eigenlijk niet oké?

1 like