Nou, wat ik als eerste benoemde. Ik vind huiselijk geweld niet echt grappig.
Nee dat is echt niet oke. What happens on the huisfeest stays on the huisfeest!
Zou ik ook niet oké vinden! Jij hebt daar toch geen toestemming voor gegeven. Ik vind dat je gewoon kan vragen aan die mensen of ze het eraf halen
Ja, dat heb ik gisteren meteen al gedaan. Ik zal er vandaag achteraan bellen. Maar ik snap die beweegreden ook nooit om zoiets online te zetten.
Oh wat goed! Vervelend dat je er nu dan nog achteraan moet bellen en ze het dus niet gelijk eraf gehaald hebben. Nee begrijp ik ook nooit zo goed, die ziekelijke behoefte om alles te delen op sociale media
Oh ik haaat neusspray ook met heel mijn neus! Mede daarom zou ik nooit coke willen gebruiken.
Ik ben verkouden.
Op dat stukje dat ik van de NS-site heb gekopieerd staat dat je je vouwfiets niet op de fietsplekken mag parkeren. Zou toch ook wel scheef zijn, enerzijds de voordelen van je fiets als bagage beschouwen (niet betalen) en tegelijkertijd ook de voordelen van je fiets als fiets beschouwen (voorrang op passagiers bij bepaalde stoelen), lekker van twee walletjes eten.
Meisje van wie ik de studio ga onderhuren: ik wilde vandaag langskomen om de sleutels op te halen, eind vd ochtend, begin vd middag omdat ik om 14:00 moet werken. Ja was prima. Zegt ze nu dat ze tegen de mensen die er nog inzitten heeft gezegd dat ze om 13:30 weg moeten zijn. Dat is dus te laat want dan kom ik te laat op werk
Dit is een tip uit ervaring: iemand heeft niets aan een tijd noemen dat jij ergens anders moet zijn (ze weten immers niet hoe lang jij reist naar je werk vanaf die plek) en lezen vaak echt niet verder dan hun neus lang is ("bladiebla tldr oh een tijdstip, oké 14:00). Volgende keer je zin formuleren als: liefst eind van de ochtend, ik zou uiterlijk 12:45 (kwartier voor je eigenlijk echt weg moet) moeten vertrekken vanaf daar om op tijd te zijn voor mn werk.
Ik had zoooo vaak dit soort ongein miscommunicaties en sinds ik dat doe niet meer.
Ja snapz maar ik vind 13:30 niet eind vd ochtend, begin middag. Dat is voor mij tussen twaalf en een. Maar dat is misschien ook een verschil in interpretatie.
Ik vind eind van de ochtend eigenlijk half 12, vind half 2 daarvoor echt heel laat
Maar ik vind tot half3 wel begin vd middag
Ik vind half 3 echt de middag. Begin tot 13:00 eigenlijk haha
Bij de NS lees ik dit: Onder Voorwaarden mag u uw fiets meenemen in de trein.
Voor de eerste categorie (opgevouwen vouwfietsen) hoeft u geen apart Vervoerbewijs te hebben, maar u dient deze vervoermiddelen wel te stallen op een plek die geen hinder of overlast veroorzaakt, of kan veroorzaken.
Een zitplaats in beslag nemen zodat andere reizigers daar niet kunnen zitten lijkt me we hinder veroorzaken?
Gelukkig heb je het toch naar je zin gehad! Idd wel lullig als het je co-host is die afzegt dan is het ook gelijk veel meer werk dat je in je eentje moet verzetten
Er zijn serieus klapstoeltjes waar fietsen voorrang hebben op mensen. Heel erg achterlijk is dat. Maar het staat op die stoeltjes
Dat lijkt me inderdaad een interpretatie verschil, voor mij is tussen 12 en 3 het begin van de middag, en tussen 3 en 6 het einde van de middag.
Wel vervelend dit inderdaad! Hoe hebben jullie het uiteindelijk opgelost?
Mensen die zeggen “Je gaat maar 4 dagen waarom neem je zoveel mee”
Omdat ik godverdomme 60 outfits wil hebben ja laat me. En ja er moeten perse 3 lipglosjes mee ookal gebruik ik die nooit. En ja die 1.5e literfles shampoo moet mee want halloo zand!