Waar erger je je aan #5

In het geval van degene die deze campagne heeft bedacht in ieder geval wel ja.

2 likes

Ik dacht dat die gast op de foto zo heette.

20 likes

Ik: “Moet ik iets lekkers voor jou op het boodschappenlijstje zetten?”
Vriend: “Nee hoor”
Vriend: eet mijn chips op.
Grrrrr

10 likes

Zit weer iets in mijn nek vast waardoor alle bewegingen die ik met mijn hoofd en schouders doe verrekte pijn doen.

Mijn luiheid. Gisteren: ik haal morgen wel taart voor uitdelen op werk, nu regent het, ben lui. Vanmorgen: moet echt vandaag halen want anders moet ik morgen extra vroeg op. Maar nu geen zin in. Nu: fack it, ben veel te lui, ga morgen wel. Zeker weten dat ik morgenochtend een hekel heb aan mezelf omg.
En wat heb ik wel gedaan vandaag? Helemaal niks.

4 likes

Herkenbaar haha! Maar dan trakteer je toch dinsdag of een andere dag (of niet). Dan hoef je morgen niet eerder uit bed.

1 like

Dit klinkt heel goed.

2 likes

Klopt het dat je hier wel vaker last van hebt?

Ja klopt! Ooit fysiotherapie voor gehad oefeningen en dry needling maar hielp niet echt. Werd er niet minder van en het voorkwam het ook niet. Voelt elke keer als paar dagen uitzitten.

Dat je vaak bij toiletten/kluisjes/garderobe’s nog steeds met cash moet betalen.

deze brief in de krant l o l

2 likes

de krant ook niet denk ik

Dat ik 1,5 uur geleden eten heb besteld met een bezorgtijd van 35 min. Hongerr :tired_face:

Ik post dit eigenlijk alleen omdat dat er op magische wijze voor zorgt dat het eten komt. Ik ga ervan uit dat binnen nu en 2 min de bel gaat.

3 likes

Herkenbaar!! :’)

EN!?

Na 2 min niks, dus ik belde en toen waren ze natuurlijk onderweg haha. T was ook echt een bezorger van een jaar of 16 die in dit pokkeweer op de fiets kwam, arme jongen.

Oh en totaal offtopic want niet ergerlijk maar juist leuk: ze hebben blijkbaar de plastic bakjes vervangen door kartonnen bakjes. Vind ik echt top!

9 likes

What de fuck zijn die klere chatheads van fb messenger :face_with_symbols_over_mouth: hoe opdringerig kun je zijn, opbokkennnnnnnn

Wel eens je houding en wervels door een chiropractor laten onderzoeken?

Mijn moeder wil graag over een paar maanden met het gezin op citytrip. Hartstikke leuk natuurlijk, maar nu is de appgroep aangemaakt en zit de aanhang van mijn broer en zus er ook in. Ik heb geen aanhang dus zou dan een lang weekend met drie stellen opgescheept zitten. :nauseated_face: Echt geen zin in.

Waarom moet die aanhang nou weer mee? Kan men tegenwoordig niks meer alleen zonder vriend(in) die je elke dag al ziet aangezien je samenwoont? Niet dat ze niet aardig zijn, maar we zijn nooit meer met het gezin alleen. Weet niet of ik wel mee wil.

9 likes

Ik snap je zo goed. Het heeft inderdaad niets te maken met de aanhang leuk of niet vinden. Wij zijn ook NOOIT meer samen met het gezin, en vind dat soms echt jammer. Al is het maar 1 avondje.

2 likes