Waar erger je je aan #5

Ik heb laatst geprobeerd om met beide dochters uit eten te gaan. Zonder aanhang. Maar m’n oudste vond dat helaas niet leuk. Wel heb ik uitjes met alleen 1 dochter, echt zij en ik. Dat vind ik wel leuk.

Aan m’n eigen domme gedrag. Ik heb vannacht overgeslagen en vanmiddag een dutje gedaan op de bank. Toen ik wakker werd nog steeds super moe dus lig al sinds 7 uur in bed maar nou kan ik niet slapen?? Ik heb ook nog geen 1 keer gegaapt sinds ik hier lig dus m’n lijf wil nog niet denk ik? Waarom ben ik ook niet gewoon op een normaal tijdstip gaan slapen pff

1 like

Ugh wat haat ik het toch als ik 2u voor de wekker wakker word. Vervolgens nog 1 uur slaap en dan dat laatste uur alleen maar lig te piekeren. :frowning: nu ben ik gaar haha.

Iemand die Nederland dutchyland noemt. Doe normaal. Erger me sowieso een beetje aan die persoon en van die sentimentele verhalen wat ie schrijft en ongevraagd stuurt.

4 likes

Geen allergiepil: kan niet slapen door de jeuk —> volgende dag moe
Wel allergiepil: versuffende bijwerking —> moe
:rage::rage::rage:

1 like

Dan kun je beter wel een pil nemen want moe ben je toch

Zeker, heb nu tenminste wel lekker geslapen

Hahahaha ik ga stuk hierom. Hij kijkt ook echt zo van:’ Nou ik heb hier dus echt helemaal geen ZIN in’ . :joy:

4 likes

Mensen die tegen het nu al eten van chocoladekruidnoten, halloooooo, zoiets lekkers moet je niet maar een maand mogen eten.

12 likes

Haha idd, ik ben al een maand bezig :call_me_hand:

1 like

Sameee! Meteen gekocht toen ze eind augustus in de winkel lagen, love it.

2 likes

1 keer heel hard uithuilen thuis of op de wc ofzo en daarna proberen je gedachten te verzetten en ademhalingsoefeningen helpen ook. diep en rustig ademen vanuit je buik, geen zielige muziek inderdaad haha. :kissing_heart:

1 like

Wilde nasi maken want had nog een groentepakket, was naar de supermarkt gegaan voor gehakt en gember.
Ga ik beginnen, is mn groentepakket verrot :cry:

Dus nu eet ik rijst met gehakt en prei en ui want die had ik nog liggen

1 like

Zie je tandenborstel maar eens te vinden in twaalf dozen en vijf zakken

1 like

Haha ik heb dat moeten googlen… ik heb wel ouzo in huis dus had gekund :upside_down_face: weet alleen niet of ik vanmorgen dan zo blij met mezelf was geweest haha. Melk lust ik niet en had ik dus ook niet in huis maar vind het lief dat je reageerde op m’n klaagpost. Ik ga nu verstandig zijn en naar bed en ik hoop niet hetzelfde te hoeven posten vanavond…

Het was zo kut als verhuizen kan zijn. Wat een absolute verschrikking. Maar uitladen ging makkelijk dan verwacht. Het was redelijk goedkoop en geloof niet dat er iets kapot is. De colaatjes en stroopwafels vielen in de smaak dus al met al een goeie dag :smile: maar had ff onderschat in wat voor teringzooi je terecht komt als het dan klaar is.

1 like

Ik verhuis over 2 weken, heb je nog tips? (wil een koffer inpakken alsof ik op vakantie ga met alle essentials) voor de rest doe ik maar wat.

Nou ik zou Marie kondo’en tijdens het inpakken. Heel streng zijn. Ik had me voorgenomen geen dingen in te pakken die ik niet meer uit wilde pakken. Ergens ging het mis en nu zit ik met minimaal acht dozen zooi. Ga het denk ik alsnog allemaal aan de weg zetten man man man.

2 likes

Ooo ik zit nu bij een cursusdag en een van de docenten heeft het telkens over een wurk-shop.
Ik kan zó niet tegen mensen die dat soort woorden niet fatsoenlijk uitspreken.

4 likes

ik weet niet waarom maar ik heb zoveel docenten/medestudenten die op zich prima Engels kunnen maar altijd zo overdreven ideaRRR ipv idea zeggen en het triggert me

5 likes