Waar erger je je aan #5

Hoe spreek jij dat uit dan, met een o? Of juist superengels, wurksjahp? Zit nu heel vaak tegen mezelf dit te fluisteren en begin acuut te twijfelen hoe je dit normaal zegt.

6 likes

Ik volg een meisje op Instagram, ze woont in Florida en is ook Amerikaans, maar als een woord op ing lijkt dan zegt zij ingk. Feelingk, washingk, touchingk. ECHT WAAROM

4 likes

Ik volg iemand uit Birmingham op youtube en die doet (of deed, laatst tijd valt het me minder op) ook en ik vind het ook zo ontzettend irritant. Er staat GEEN K.

Gezien in een vacature:
We lezen in jouw motivatiebrief graag wat jij voor XX komt maken met jouw talenten

:nauseated_face:

2 likes

Ik erger me aan hoe fucking ongemakkelijk ik soms ben met het beĆ«indigen van een telefoongesprek. Ik kan niet normaal afsluiten soms, dan is het echt nog vijf minuten ā€˜Fijne dag’ ā€˜Tot later’ ā€˜Oke, dat was het’ en UGH cringe

7 likes

Mensen die het hele perron over gaan rennen als de trein eraan komt. Dat ding is zo lang dat ie sowieso voor je neus stopt als je gewoon blijft staan?

3 likes

haha sowieso rennen op stations… ik mis liever m’n trein. maar dat heeft vast te maken met mijn laksheid lol

8 likes

hahaha ja ik 9 van de 10 keer ook, tenzij ik anders echt te laat kom op een afspraak ofzo (heb ik ook een hekel aan)

2 likes

Vind het altijd zo overkomen als ā€œOMG IK HEB EEN DEADLINE IK BEN BELANGRIJKER DAN JIJ KIJK IK RENā€. Echt rennen is volgens mij in 9 van die 10 gevallen niet nodig.

1 like

Nee ik bedoel de mensen die echt WUHRRK zeggen. Zoals de plaats Urk maar dan met een W er voor.

Nouja ik basseer het vooral op mn tijd dat ik veel via utrecht centraal moest reizen dus ik zag geregeld lui rennen die daarna alsnog voor het spoor een paar minuten rustig konden wachten. Dan dacht ik altijd, ja, waarom heb je net zo hysterisch lopen rennen ik sta alsnog naast je nu op hetzelfde spoor.

2 likes

De trein die ik dagelijks neem ieder kwartier! En als ik hem mis kan ik vaak alvast een plekje uitzoeken in de volgende (die er al staat of vaak net erna al binnenkomt)

Al had ik het in mijn eerste post meer over mensen die al op het perron staan en dan dus een heel stuk met de trein gaan meerennen, terwijl hij op het plekje waar ze al stonden ook gewoon stopt

1 like

Druiven met pit

9 likes

Hoe is dit een humblebrag? Humblebragging is toch als je zegt ā€œo ik haal altijd 10en voor toetsen maar was zo sad toen ik een 9 had! Net als jij nu met je 4!ā€

7 likes

Misschien meer voor het pakketjesirritatietopic (nieuw scrabblewoord), maar ik heb 2 ingen besteld bij ASOS in 1 bestellen, en die worden nu apart geleverd. En waarschijnlijk ben ik voor beide bestellingen niet thuis.

Haha oh dat klinkt wel logisch! Maar ik heb het hier over mensen die dan ergens halverwege het perron staan en dan zodra de trein eraan komt gaan lopen en dus een paar deuren verderop erin gaan dan waar ze al stonden. Haha ik snap dat gewoon niet, het is dan niet eens de voorste coupe waar ze dan instappen maar gewoon een normale? En ook niet met minder mensen voor de deur en ook niet eerste of tweede klas want dat zie je nog niet eens als de trein nog zo hard rijdt. Echt een raadsel voor mij dit en ik zie het echt elke dag

@Nidorina dat klinkt dan ook wel logisch ja!

1 like

Drukte tijdens de spits. Ik neem nooit nog de trein, al zeker niet op dit uur, dus was even helemaal vergeten hoe erg het kan zijn. Goedkope parfumwalm die me misselijk maakt, mensen die hun tas niet op de schoot willen nemen, mensen wiens muziek onwaarschijnlijk hard door hun oortjes knalt (HOE hebben jullie nog geen tinnitus gekregen??), de hersenloze gesprekken van trutjes die denken dat ze het zooooo hard hebben, vertraging natuurlijk en dan heb ik nog eens per ongeluk een cola zero gekocht ipv een gewone cola, zucht. Gelukkig nu wel een rustig plekje gevonden voor het komende halfuur.

Zet op elke doos in welke ruimte hij straks gezet moet worden. Dat scheelt een hoop gesleep.

Dat ik op mijn vrije dag toch mijn mail lees en meteen door 1 mail in de buikpijn schiet omdat ik ā€˜een toontje’ erin lees. Kan er nu toch niks mee dus let it gooooo pfff

1 like