Dat ik op mijn vrije dag toch mijn mail lees en meteen door 1 mail in de buikpijn schiet omdat ik ‘een toontje’ erin lees. Kan er nu toch niks mee dus let it gooooo pfff
Hè haha ik begin krankzinnig te worden. Dat is toch gewoon hoe je het uitspreekt, wurksjop? Hoe zeg jij het dan? Ik zit weer als een bezetene op allerlei mogelijke manieren workshop tegen mezelf te fluisteren.
Ik loop dan altijd naar de stiltecoupe. Maar niet rennen.
Of wat @monkeyslut zegt inderdaad, ik stap altijd bewust aan de voor- of achterkant in de trein in omdat ik dan goed uitkom bij de uitgang van het station en/of ik moet overstappen en ik dan sneller ben. Maar ga wel bewust altijd al aan een bepaalde kant van het perron staan daarvoor zodat ik niet al te ver hoef mee te lopen. Ja het is een heel tactisch spel hoor, dat forenzen.
Boehoe ik heb nog maar 10.000 euro op mijn spaarrekening staan. (Je schept eigenlijk op over hoeveel geld je hebt.)
Of
Boehoe ik heb pas 5 meesterwerken geschreven terwijl ik er 10 wilde voor mijn 30e. (Je schept eigenlijk op dat je 5 meesterwerken hebt geschreven.)
Je kan de ‘uh’ uitspreken met je mond getuit, of met je mond wat meer ontspannen. Die eerste klinkt veel hollandser dan die tweede. Verder kan je 'm heel erg voor in je mond uitspreken of wat meer naar het midden (zeg maar eens ie aa oo, dan ga je van voor naar achter). Als je hem meer voorin uitspreekt klinkt hij ook veel harder dan in het midden. Denk dus dat met de Hollandse uitspraak ver naar voren en met een getuite mond wordt bedoeld
Gaat een wereld voor me open dankzij jullie reacties haha, was hier zelf echt niet op gekomen. Allemaal goede redenen indd!
Vi.nt.ed make it stopppp!
Ik ben het met jou eens hoor. Een te hete jacuzzi vind ik geen humble brag
Eerder iets als: ‘mensen zeggen altijd dat ik er zo goed uit zie terwijl ik echt met m’n verrotte kop uit bed gestapt ben🤷🏻♀️’
Of
Ik snap jou, ik heb ook meer dit idee bij een humble brag:
“Ik krijg echt heel vaak te horen dat ik een gave huid heb als ik geen make-up draag … dat snap ik echt niet, voor mijn gevoel heb ik echt donkere kringen, dus iemand tips voor een concealer tegen donkere kringen?”
“Ik ben echt jaloers op jouw studentenleven. Ik bedoel, ik zou willen dat ik nog een keertje kon skippen maar ja dat gaat niet als je bij een van de grote drie werkt … en oh hoe fijn als je maar 12 vierkante meter hoeft schoon te maken in plaats van 100 vierkante meter. Zoveel werk om mijn huis schoon te houden …”
Haha thanks nu hoor ik eindelijk het verschil.
Ondertussen ik in de keuken
Dit is altijd een eeuwig dilemma, want ik vind druiven met pit doorgaans veel meer smaak hebben dan pitloze druiven, maar het eet echt verschrikkelijk irritant.
Ik zorgde altijd dat ik bij het uitstappen zo dicht mogelijk bij de trap/uitgang station kwam, dus soms liep ik op het instap perron helemaal naar achteren zodat ik bij mijn eindstation goed uit kwam. Maar ik zou nooit rennen voor een trein, ben je gekkkk.
Bedoelt @anon89918470 niet dat ‘work’ met een rollende r wordt uitgesproken i.p.v. met een Engelse r?
Ja zo ‘bedoel’ ik het ook. Ik ( en de engels sprekende mensen) spreek het uit als ‘weurksjop’ en niet wurksjop. Hahahaha. Dit werkt ook niet zo… fonetisch is toch anders dan daadwerkelijk uitspreken. Denk wel dat wij hetzelfde bedoelen. :’)
En dit idd ook!
en na afloop zeker even een foto gooien op IG stories omdat ze zo goed bezig zijn
Dat Videoland elke avond een storing heeft. En dat ze dan op twitter zeggen dat er geen storing is, ja daarom doet het het bij niemand…
Ja vreselijk irritant.
Bij ons in de wijk is Ziggo de enige internetaanbieder maar ik vind ze echt ruk. Heel vaak valt internet uit en duurt het weer eeuwen voor het weer aan de praat is, en als we dan bellen is er telkens geen storing (beetje Videoland verhaal van hierboven). Zit hier nu al twee jaar mee en ben er zo klaar mee. Mijn vriend nog veel erger want die werkt thuis.