Waar erger je je aan #5

Zo herkenbaar! Ik had dit ook, maar sinds kort bieden ze een nieuw modem (inclusief nieuw duurder abo helaas). En sindsdien gaat het beter.

2 likes

Ja dit! Ik sport met mijn werk en ik vind het heel chill, want gratis, maar het is gewoon geen moment stil daar? Zelfs tijdens planken!

1 like

Automobilisten die 68 rijden en alsnog vol op de rem gaan voor een 80 km/u flitspaal :tired_face: rij dooooor

2 likes

Dat er nog steeds zo’n tyfus mug rond m’n hoofd zoemt ROT OP

Omg hier ook! Heb al 3 keer het licht aangedaan maar krijg hem niet gevonden

Oh da’s inderdaad wel heel irritant. Ik zou er gewoon wat van zeggen. Of je trainer even vragen of hij even met dat meisje praat. Ik bedoel, even kijken is prima. Maar regelmatig een hele les kijken en vervolgens ook nog lachen is wel erg storend…

Irriteer mij heel erg aan het feit, dat ik nog regelmatig spanningshoofdpijn heb. Ondanks dat mijn burnout wel al een jaar weg is…
Pijnstillers lijken niet te helpen

Ik heb er ook nog steeds zo veel last van!
Toen ik vanmorgen m’n bed opmaakte lagen er zelfs 2 dode muggen in en ernaast kleine bloedvlekken op m’n dekbed… die zijn gewoon bij me in bed gekropen en daarna geplet dus :thinking:

De kat neem een dode vogel mee naar binnen :roll_eyes:

Ik HAAT het serieus als mensen appen ā€˜heb je op datum al wat te doen??’ Zeg gewoon erbij wat je voorstel is ipv mij ernaar te laten vragen :expressionless:

20 likes

Fucking videoland. Betaal je voor je abonnement, maar nu al binnen 24 uur 2 storingen waardoor je niks meer kunt kijken.

4 likes

Ja dat ook!!! Moet ook steeds weer zoeken

Ja ik heb dat een tijd geleden ook al een keer gepost hier ja, zo mee eens. Als je antwoordt dat je niets hebt word je eigenlijk ook meteen een soort van verplicht om dan ja te zeggen op het voorstel dat diegene daarna doet. Meestal negeer ik de vraag en vraag gewoon direct terug: hoezo? Of wat stel je voor?

4 likes

Met hetzelfde rekeningnummer niet meer?

Ik was vanmiddag mijn honden aan het uitlaten en kwam ineens een loslopende hond tegen. Waarschijnlijk hoorde deze hond bij een erf iets verderop waar iemand in de tuin bezig was.
Ik liep zo snel mogelijk door want 1 van mijn honden is bang voor grote honden. De hond bleef me maar steeds achtervolgen en mijn honden lastig vallen dus ik schreeuwde heel hard: ā€œHALLOO van wie is deze hond??ā€ richting de straat waar hij vandaan kwam in de hoop dat daar iemand zou reageren waar de hond van was maar dat gebeurde uiteraard niet. Ik dus weer snel doorlopen en ben hem uiteindelijk 3 straten verderop kwijt geraakt.
Echt mensen hou gewoon je hond bij je! Was ook nog eens een weg waar veel mensen hard rijden.

1 like

Fysio geprobeerd? Wil nog wel eens helpen voor spanningshoofdpijn.

Oh god, wilde echt net vandaag mijn hor eraf halen, maar daar wacht ik dan nog maar even mee :grimacing:

1 like

Ik ben echt heel dringend op een pakketje aan het wachten. Dus toen ik thuis kwam van het boodschappen doen en de DHL-bus zag staan was ik echt super blij. Dacht wel: ik wacht ff buiten, dan zie ik de chauffeur zo en kan ik checken of hij hem kon bezorgen. Na 10 minuten wachten begon mijn baby te huilen dus ben ik toch maar naar boven gelopen.

Kom ik boven, kijk uit het raam. BUS WEG.
En pling, een e-mailtje met de mededeling dat het pakje niet bezorgd kon worden :face_with_symbols_over_mouth: ik was een half uur boodschappen doen!! Waarom komen ze altijd precies dan!!

Dan maar goed dat ik Mn moeder zo ver heb gekregen Videoland af te sluiten. Kijk ik dat op haar account en zij Netflix via t mijne

Ja werkt voor 3 dagen en dan zit het weer vast