Mijn nieuwe huisgenoot doet allemaal irritante dingen en ik ben te ongemakkelijk om haar erop aan te spreken
Zouden āgezelligā een nachtje Tilburg doen. Eindstand: om 20.15 alweer terug naar de Airbnb want vriend heeft een hoofdpijnaanval. Niet comfortabel kunnen chillen want 29° op de kamer. En 5 euro betaald voor een kut airco die alleen de vierkante meter om zichzelf heen enigszins verkoelt. Leuk nachtje weg joh
Ik erger me zo aan mijn siblings (en aan het ontbreken van een Nederlands woord hiervoor, maar dat terzijde).
We proberen een cadeautje voor onze ouders te bedenken, maar het schiet echt niet op. Met mijn zusjes valt het nog redelijk mee, maar mijn broertjes gedragen zich zo ontzettend passief. Sowieso moet ik met zulke dingen altijd het initiatief nemen, omdat er anders niks gebeurt.
Maar ik blijf hen ook maar achter de broek zitten en dat vind ik zo stom. Ik ben de oudste en hoewel we (bijna) allemaal volwassen zijn zit ik nog steeds in die kutrol van de bazige oudste zus. Maarja, morgenavond moeten we het hebben, dus we moeten wel echt even in actie komen.
Van ƩƩn broertje is de enige bijdrage in het hele gesprek āāEensāā toen ik zei dat we maar eens een leuk cadeautje moesten gaan zoeken
Een systeem op werk ligt eruit en ik had juist allemaal dingen die ik daar dringend in moest doen vandaag
Arghh werk op een andere afdeling dan normaal en deze mensen zijn niet dementerend of psychiatrisch maar gewoon vervelend en dan trek ik het echt allemaal een stuk minder
En ik belde net een assistente van een huisarts en ik zei ānitraatā ipv ānitrietā nou daar moest ze toch om lachen Snol
Eens, ik ben daar op een bepaald moment mee gestopt en aangegeven dat ik zelf een cadeau regel en dat zij het voor de rest bedenken.
Ik had er wel moeite mee toen ze me daarna lieten weten dat ze als volwassenen een set kleurpotloden hadden gekocht bij het kruidvat om cadeau te geven, maar dat past beter in het jammerlijke cadeautjestopic.
Wij hadden ook altijd zoveel ruzies om wat we cadeau moesten doen dat we sinds een paar jaar hebben besloten dat het ieder voor zich is en dat is zoveel fijner!
Dat mijn pakket is afgeleverd volgens DHL maar echt pakketpunt zegt dat ie niet in het systeem staat Ben nu al 2 keer voor niks geweest
Zooooo herkenbaar! Maar ik ben de jongste, mijn broer denkt echt nooit na over een cadeau, ik niet altijd alles regelen en in gang zetten.
KnappieāØ
Like voor die laatste zin, niet de rest
Dat mn collegas me riepen (afkorting van mn naam) en dat we een beetje zaten te kutten. ( kan jij ff dit doen?? Ik :neu collage: ahh jawel dat kan jij wel!)
En dat de klant dan op t eind die voor de rest helemaal niks gezegd heeft op t einde zegt hehe dag Pretty !
Oke bye creep.
Godverrr weer een muggenbult. Ik ben zo klaar met die beesten deze zomer. Ik heb gekeken voor een hor maar dat is bijna niet te doen hier (dat het blijft zitten). Ben blij als het winter is en die kutbeesten zijn verdwenen.
Mn douchegordijn⦠ik heb officieel een m2 om te douchen maar als ik shampoo in mn haar doe houd ik 20cm2 over door dat creepy plakkende douchegordijn
Voice berichtjes op Whatsapp. Je muziek moet er voor onderbroken worden, of zoals nu: ik wil even rustig op mijn telefoon en heb dan echt geen zin in getetter door die luidspreker heen. Typ gewoon.
Ik heb iets besteld bij een kleine webshop op 4 juli. Paar dagen later kreeg ik het binnen, maar het was niet goed, dus meteen teruggestuurd. Volgens de track en trace was het op 12 juli weer bij haar bezorgd. Op de site stond dat je dan binnen 2 weken je geld terug krijgt⦠we zijn inmiddels ruim 7 weken verder en heb nog steeds mān geld niet. Ik heb dār al meerdere mails gestuurd, maar geen reactie. Vervolgens reageer ik op instagram, zegt ze dat ik moet mailen en verwijderd ze mān reactie. Waarop ik haar maandag weer gemaild heb, maar weer geen reactie. Ben het nu spuugzat, maar weet niet wat ik nu nog kan doen?
Als je m niet helemaal dichttrekt kan er koude lucht bij en gaat hij niet aan je plakken
Elke dag een mail sturen en beetje dreigen. Werkt bij mij altijd hahaha