Waar erger je je aan #5

Oh dat is eigenlijk best logisch.

2 likes

Ik heb naar zo’n dozijn leveranciers een aanvraag gedaan voor afbeeldingen van 400x600 pixels terwijl ik eigenlijk 600x400 pixels bedoelde.

Ik moest heel hard lachen om mijn eigen stommiteit maar eigenlijk wil ik ook huilen.

2 likes

Zou op mijn nieuwe werk voor het schooljaar begon alvast ‘een paar dagen’ komen werken. Elke keer vaag over hoeveel en wanneer dan, maar telkens zeggen dat als de taken af zijn het dan goed is geweest. Maar de taken raken niet af he als ik er elke dag dertig bij krijg. Nu begint het schooljaar maandag en heb ik al acht dagen gewerkt terwijl ik maar drie dagen p week daar ga werken, heb bijna drie weken extra gemaakt daar.
Het was best prima werk maar ik ga er heel slecht op als er geen duidelijkheid is.

En mijn ipad gaat blijkbaar kapot want ik mis telkens letters die ik wel heb getypt.

Even een first world problem hoor. Ben Revenge aan het bingewatchen. Serie heeft 4 seizoenen en heb het ooit tot halverwege het 3e seizoen gekeken. Dus elke vrije minuut aan het kijken om zsm de afleveringen te zien die ik nog niet had gezien.

Nu ik daar bijna ben, realiseer ik waarom ik op een gegeven moment gestopt was met kijken
 Vond het gewoon niet zo leuk en boeiend meer! En nu dus weer :weary: maarja ga nu maar gewoon door met kijken.

Zo herkenbaar als middelste dit. En dat ze dan altijd met hun problemen of vraagstukken naar jou toe komen en ervan uitgaan dat jij altijd wel de oplossing hebt of beschikbaar bent als luisterend oor voor hun onnozelheden. :mad:

Ruzie met mijn vriend en dan ben ik meteen helemaal ontregeld. En dat haat ik zo erg. Meteen zin om pizza te bestellen en hem 100000 x te bellen terwijl hij niet opneemt

Mijn nieuwe huisgenoot doet allemaal irritante dingen en ik ben te ongemakkelijk om haar erop aan te spreken

Zouden “gezellig” een nachtje Tilburg doen. Eindstand: om 20.15 alweer terug naar de Airbnb want vriend heeft een hoofdpijnaanval. Niet comfortabel kunnen chillen want 29° op de kamer. En 5 euro betaald voor een kut airco die alleen de vierkante meter om zichzelf heen enigszins verkoelt. Leuk nachtje weg joh

@Chesirecat succes! Hopelijk voel je je straks ook weer opgelucht! :yellow_heart::yellow_heart:

Ik erger me zo aan mijn siblings (en aan het ontbreken van een Nederlands woord hiervoor, maar dat terzijde).

We proberen een cadeautje voor onze ouders te bedenken, maar het schiet echt niet op. Met mijn zusjes valt het nog redelijk mee, maar mijn broertjes gedragen zich zo ontzettend passief. Sowieso moet ik met zulke dingen altijd het initiatief nemen, omdat er anders niks gebeurt.

Maar ik blijf hen ook maar achter de broek zitten en dat vind ik zo stom. Ik ben de oudste en hoewel we (bijna) allemaal volwassen zijn zit ik nog steeds in die kutrol van de bazige oudste zus. Maarja, morgenavond moeten we het hebben, dus we moeten wel echt even in actie komen.

Van Ă©Ă©n broertje is de enige bijdrage in het hele gesprek ‘‘Eens’’ toen ik zei dat we maar eens een leuk cadeautje moesten gaan zoeken :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Een systeem op werk ligt eruit en ik had juist allemaal dingen die ik daar dringend in moest doen vandaag :face_with_symbols_over_mouth:

Arghh werk op een andere afdeling dan normaal en deze mensen zijn niet dementerend of psychiatrisch maar gewoon vervelend en dan trek ik het echt allemaal een stuk minder

4 likes

En ik belde net een assistente van een huisarts en ik zei ‘nitraat’ ipv ‘nitriet’ nou daar moest ze toch om lachen :+1:t3: Snol

14 likes

Eens, ik ben daar op een bepaald moment mee gestopt en aangegeven dat ik zelf een cadeau regel en dat zij het voor de rest bedenken.

Ik had er wel moeite mee toen ze me daarna lieten weten dat ze als volwassenen een set kleurpotloden hadden gekocht bij het kruidvat om cadeau te geven, maar dat past beter in het jammerlijke cadeautjestopic.

4 likes

Ik ben de jongste, maar was vroeger ook van het regelen.
Daar ben ik mee gestopt, geen zin om steeds alles te verzinnen, overleggen, om geld te vragen, regelen, en dat zij dan met de eer strijken.

Nu regel ik dus in mijn eentje de vetste cadeaus en komen mijn broers met niks of een fles whiskey ofzo.

4 likes

Wij hadden ook altijd zoveel ruzies om wat we cadeau moesten doen dat we sinds een paar jaar hebben besloten dat het ieder voor zich is en dat is zoveel fijner!

1 like

Dat mijn pakket is afgeleverd volgens DHL maar echt pakketpunt zegt dat ie niet in het systeem staat :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3: Ben nu al 2 keer voor niks geweest :rage:

Irritant! Mijn vriend heeft precies hetzelfde. Z’n huisbaas is laks en de makelaar, die de tussenpersoon is, reageert kortaf en doet eigenlijk niks.

Het schijnt dat als je last hebt van lekkage dat je dan minder huur hoeft te betalen.

M’n vriend is alleen echt traag met zulke dingen regelen. Ik word er soms echt chagrijnig van en wil het zelf doen, maar het is zijn huis en hij moet dit leren vind ik (hij woont nog maar kort op zichzelf en is nog niet zo assertief). Ik heb wel m’n hulp aangeboden, maar hij is er nog niet op ingegaan.

Sorry dat ik het ineens zo op mezelf betrek. Het deed me erg aan zijn/onze situatie denken. Ik hoop dat je iets hebt aan die websites.

Zooooo herkenbaar! Maar ik ben de jongste, mijn broer denkt echt nooit na over een cadeau, ik niet altijd alles regelen en in gang zetten.

1 like

Awh gelukkig! Ik hoop dat het snel opgelost is. Stom dat dat dan weer met een smoesje moest gaan.

Ja, ik vind het moeilijk om los te laten maar ik zie het inderdaad maar als een lesje zelfstandig worden.