Haha ja maar stopt het bellen helaas niet.
Ik let bewust op mijn houding, gebruik maximaal 2 paracetamol per week.
De spanningshoofdpijn is vaak opeens s ochtends als ik wakker word.
Mijn fysio vroeg me Ookal of ik veel knars met mijn tanden, maar dat doe ik niet.
Als je ideeën hebt ze zijn altijd welkom. (Mag ook via pm reageren
Hoe bellen ze dan? Ik bedoel wat zegt diegene dan? Je zou toch juist verwachten dat juist de bedrijfsnaam wordt genoemd?
Sta je misschien imgeschreven bij de kvk? Want daardoor bellen energie maatschappijen mij heel vaak, ook al sta ik ook bij het bel me niet register ingeschreven.
@ellegirltalk ze beginnen met bent u xx aan xx. Ik bel namens de grote energie maatschappijen. En als ik vraag welk bedrijf, komt er een rijtje namen van energiebedrijven. En als ik vraag het bedrijf waarvoor je werkt snappen ze me zogrnaamd niet. En dan is mijn geduld op.
@de_kluizenaar mijn man wel. Maar met zijn eigen telefoonnummer en naam. Energie staat ook op zijn naam dus heel raar dat ze bij mij uitkomen.
Laat mijn telefoonnummer ook nergens achter dus snap het echt niet.
Geen idee, vast wel. Als ik het telefoonnummer google kom ik alleen maar klachten tegen.
Neem nu ook niet meer op. Maar elke dag met ander nummer bellen, want die blokkeer ik steeds, is heel irritant.
Dat is wel goeie. Naam meteen noteren.
Hartje gestuurd terwijl ik boos probeer over te komen
Nu al 3x het mean girls plaatje gezien en het is nog geen kwart over 7
nog 1 keer opnemen
Dit ding ziet eruit als Pingu
@Lichtknopje heb je je al beroepen op je recht van verzet? Ze zijn dan verplicht direct al je gegevens uit hun systeem te verwijderen en mogen je nooit meer bellen.
Noot noot motherfucker
Ik wilde vanmorgen de afwas doen en ik kon nergens mân handschoenen vinden. Ze liggen altijd in het keukenkastje. Altijd. En er is niemand die ik de schuld kan geven. Waar heb ik ze gelaten?
Niet toevallig weggegooid? Heb dat zelf wel es, dan zijn dingen toe aan vervanging, donder ik het weg maar vervang het niet
Dat wil ik dus doen. Maar wel vastgelegd. Bedenk me net kan gesprek ook opnemen op mn telefoon als bewijs.
Heb elk gesprek al aangegeven niet gebeld te willen worden en dan is het stil
@Roguee hahaha
Er is net een groep van 35 Duitsers mn trein ingestapt en ze zijn zo luid en vrolijk.
Ik heb echt een lange dag gehad op werk, en dit is echt te luid.
gvd wat kut dit.
Ik dacht wat is een moreel appel? Een soort appel van Adam en Eva ofzo die je een moraal bijbrengt. Maar ik denk nu dat ze appĂšl bedoelenâŠ
Ik zou in die gemeente denk ik nog geen dag zonder boete kunnen overleven.
Hij onthoudt het bij mij alleen als ik eerst terug ga naar het hoofdmenu en daarna afsluiten. Als ik hem gelijk afsluit onthoudt ie het niet, rete irritant want Netflix doet dat wel dus het gaat meerdere keren fout bij mij.