De wasmachine was nog geen maand geleden kapot. Monteur gekomen en gerepareerd, prima. Nu een paar weken later heeft hij weer precies dezelfde storing (dus waarschijnlijk gewoon niet goed gerepareerd) alleen komen ze hem pas over twee fucking weken repareren. Ondertussen kan ik wel verhuizen naar de wasserette.
Ik. kan. de. dop. van. mijn. shakebeker. niet. vinden.
Die patat/friet discussies / polls elke keer op social media. Nu weten we het wel.
Doe je dan thuis ook zelf oefeningen/let je bewust op je houding en aanspannen van spieren? En gebruik je veel paracetamol? Daar kan je op zichzelf ook hoofdpijn van krijgen als je het vaak/veel gebruikt.
Ik wordt steeds gebeld door nummers voor energie. Sta al in bel me niet register en blokkeer die nummers maar krijg melding oproep gemist. Echt heel irritant. Probeerde laatst naam van bedrijf te achterhalen om klacht in te dienen maar gaf diegene niet. Hield zich van de domme. Zo irritant hoe ze weten waar ik woon en hoe ik heet. Wil mijn privacy recht uitoefenen maar weet niet hoe het bedrijf heet.
Hoe komen ze aan mijn gegevens, energie contract staat niet eens op mijn naam.
Gewoon zeggen dat je nog geen 18 bent
Haha ja maar stopt het bellen helaas niet.
Ik let bewust op mijn houding, gebruik maximaal 2 paracetamol per week.
De spanningshoofdpijn is vaak opeens s ochtends als ik wakker word.
Mijn fysio vroeg me Ookal of ik veel knars met mijn tanden, maar dat doe ik niet.
Als je ideeën hebt ze zijn altijd welkom. (Mag ook via pm reageren
Hoe bellen ze dan? Ik bedoel wat zegt diegene dan? Je zou toch juist verwachten dat juist de bedrijfsnaam wordt genoemd?
Sta je misschien imgeschreven bij de kvk? Want daardoor bellen energie maatschappijen mij heel vaak, ook al sta ik ook bij het bel me niet register ingeschreven.
@ellegirltalk ze beginnen met bent u xx aan xx. Ik bel namens de grote energie maatschappijen. En als ik vraag welk bedrijf, komt er een rijtje namen van energiebedrijven. En als ik vraag het bedrijf waarvoor je werkt snappen ze me zogrnaamd niet. En dan is mijn geduld op.
@de_kluizenaar mijn man wel. Maar met zijn eigen telefoonnummer en naam. Energie staat ook op zijn naam dus heel raar dat ze bij mij uitkomen.
Laat mijn telefoonnummer ook nergens achter dus snap het echt niet.
Geen idee, vast wel. Als ik het telefoonnummer google kom ik alleen maar klachten tegen.
Neem nu ook niet meer op. Maar elke dag met ander nummer bellen, want die blokkeer ik steeds, is heel irritant.
Dat is wel goeie. Naam meteen noteren.
Hartje gestuurd terwijl ik boos probeer over te komen
Nu al 3x het mean girls plaatje gezien en het is nog geen kwart over 7
nog 1 keer opnemen
Dit ding ziet eruit als Pingu
@Lichtknopje heb je je al beroepen op je recht van verzet? Ze zijn dan verplicht direct al je gegevens uit hun systeem te verwijderen en mogen je nooit meer bellen.
Noot noot motherfucker
Ik wilde vanmorgen de afwas doen en ik kon nergens m’n handschoenen vinden. Ze liggen altijd in het keukenkastje. Altijd. En er is niemand die ik de schuld kan geven. Waar heb ik ze gelaten?