Niet toevallig weggegooid? Heb dat zelf wel es, dan zijn dingen toe aan vervanging, donder ik het weg maar vervang het niet
Dat wil ik dus doen. Maar wel vastgelegd. Bedenk me net kan gesprek ook opnemen op mn telefoon als bewijs.
Heb elk gesprek al aangegeven niet gebeld te willen worden en dan is het stil
@Roguee hahaha
Er is net een groep van 35 Duitsers mn trein ingestapt en ze zijn zo luid en vrolijk.
Ik heb echt een lange dag gehad op werk, en dit is echt te luid.
gvd wat kut dit.
Ik dacht wat is een moreel appel? Een soort appel van Adam en Eva ofzo die je een moraal bijbrengt. Maar ik denk nu dat ze appèl bedoelen…
Ik zou in die gemeente denk ik nog geen dag zonder boete kunnen overleven.
Hij onthoudt het bij mij alleen als ik eerst terug ga naar het hoofdmenu en daarna afsluiten. Als ik hem gelijk afsluit onthoudt ie het niet, rete irritant want Netflix doet dat wel dus het gaat meerdere keren fout bij mij.
Geen grote ergernis maar een kleine. Mn moeder heeft van die keukenschorten, en ik wilde er eentje omdoen om te koken na een lange dag( leuk printje ,maar verder niet heel bijzonder). Mn moeder krijgt bijna een hartverzakking als ze me dat schort ziet omknopen: ‘NEE ho STOP die mag je niet omdoen!!’ Ik zo waarom niet?
‘Die is te mooi, doe die andere maar om.’( die andere stond van ranzigheid net niet recht omhoog). WAAROM KOOP JE HEM DAN?!!!
Gat in de markt, lelijke schorten die je om kunt doen zodat je mooie keukenschorten tijdens het koken niet vies worden!
Als je ergens over twijfelt en mensen zeggen ‘volg je hart’ dan word ik daar zo geërgerd van want hoezo volg je hart? Hoe weet ik wat mijn hart wil? Voelen andere mensen heel duidelijk hun hart wil en heb ik gewoon een gevoelloos hart? Echt wat bedoel je.
Aan m’n huis
Het is prachtig, met jaren 30 details enzo, maar enkel glas en daardoor nu al zo koud! Het is nu al slechts 15 graden als ik thuis kom na een dag werken. De kosten die ik ga maken deze seizoenen om t aangenaam te houden… ik vrees ervoor
Je emoties niet onder controle hebben is geen keuze hé. Dat is het ‘controle’ deel.
Ja, maar je schrijft dat dus correct zonder accent. Verwarrendste taalregel ooit, maar goed. Wel een taalregel die echt een appel doet op je contextuele interpretatievermogens.
Anyways, ik stel een meeting voor in deze godvergeten klotegemeente en dan lekker de hele godverdomse dag vloeken met zijn allen. VrIjHeId vAn mEnInGsUiTiNg!!
Hahaha. Elke keer braaf een touw meenemen om eerst netjes een appel op je hond te binden voordat-ie het veldje op mag
Jumbo heeft juist super goedkope kortingsstickers! In mijn jumbo staan heel veel bakken met verschillende artikelen met stickers van 0,50 cent 1 euro of 2 euro. Daar zitten heel vaak la place bonbons bij enz
Ik vind die nieuwe Albert Heijn reclame echt de plank misslaan. Leuk idee om een vrouw als manager neer te zetten, maar uiteindelijk gaat die hele reclame alsnog bijna alleen maar om hoe ze haar huis, kind en vriend managet. Echt de reclamevariant van die onvermijdelijke interviewvraag aan topvrouwen: hoe doet ze het toch allemaal in combinatie met een gezin? En die vriend kookt 1x in de week op maandag en dan is het pizza, ha-ha. Want een man zonder vrouw in huis kan niks natuurlijk. Echt zonde.
Dit is precies mijn ergernis.
Ja zo typisch weer! Echt verzin eens wat anders, ook zo’n cliché weer dat de man niks doet en niet kan koken.
Ik vind het enige leuke (wat hier ook al een keer gezegd is) dat die oude manager daar boodschappen aan het doen is. Hij is wél een man die boodschappen doet!
Erger me ook aan hoe super lang die reclame duurt
Komt een klant net 20 minuten te laat binnen. Was lang haar verven + highlights + knippen. Sta de hele dag vol tot 16:00. Vertel haar netjes dat ik knippen én verven niet meer haal dus dat ik dan één van de twee kan doen. Zegt ze geïrriteerd dat het perse allebei moet…
Ja dat gaat dus niet lukken he. Als ik dat doe loop ik de hele dag minstens 20 minuten uit met Mn planning en moet iedereen die tijd wachten?? Dat kun je toch niet zomaar verlangen/eisen .
Nu komt ze een andere keer terug voor beide zei ze. Ben benieuwd want ze smeet wel lekker de deur dicht.