Ja een te-laatkomer is toch zeker belangrijker dan alle andere klanten de hele dag die wél op tijd zijn voor hun afspraak
vraag me echt af hoe dit werkt in haar hoofd
Ja een te-laatkomer is toch zeker belangrijker dan alle andere klanten de hele dag die wél op tijd zijn voor hun afspraak
vraag me echt af hoe dit werkt in haar hoofd
Goed dat je hebt gezegd dat dat niet kan! Je kan maar beter 1 boze klant hebben dan de andere 10 waarvan de afspraak dan ook uitloopt.
Ja en dit gebeurt echt vaker dat is nog het ergste. Ik snap ook echt niet dat je zélf te laat komt en dan “boos” wordt op mij??? Que? Ik zou me al schamen en verontschuldigen als ik binnen kwam en uit mezelf vragen of ik een nieuwe afspraak moest maken. Dat gebeurt verassend genoeg nooit bij zulke mensen.
Ik snap echt niet hoe mensen zo kunnen zijn?? Ik zou me kapot schamen als ik zo laat zou binnenkomen. Daarom kom ik ook nooit te laat bij afspraken.
Gefeliciteerd trouwens!
Ja precies dit haha, hoe halen mensen het in hun hoofd ook.
En gefeliciteerd!
Mensen die swieter zeggen ipv sweater
Hahaha ik heb dit echt nog nooit gehoord, hoe komen mensen hierbij
Naar mijn idee zijn het voornamelijk de babyboomers die dit zeggen haha
Hoor het iig vaak op mn werk voorbij komen
Ah babyboomers, dat verklaart een hoop
Hahahahaha mijn moeder
En dit had ik nog niet gezien maar dit zegt ze als: jumpshoot
Ah mijn oma zegt altijd sneekers ipv sneakers
Dat kruidvat heel vaak bordjes met bepaalde aanbiedingen (1+1 oid) strategisch verkeerd plaatst ofzo? Dan hangt dat bordje voor de haarmaskers maar is het alleen geldig op shampoo’s.
Hahaha mijn vader doet dit, krijg het er met geen mogelijkheid uit.
Same. Zo kut. Heb nu al truien en vesten aan en schapenwollen sloffen om me enigszins warm te houden.
Echt bizar die entitlement van mensen. Verbaas me ook altijd over mensen die 20 minuten te laat komen Zonder bericht en verwachten dat ze (stante pede) worden gezien. Nee. Jij hebt je tijd gehad. Nu is iemand anders die wel op tijd is.
Ik zit op pottenbakken en daar zit een man bij en die is zo bijdehand. Je hoort hem ook 2,5 uur constant praten. Ik ga tegen hem in, want ik laat niet over mij heen lopen. Aan de ene kant is het grappig dat ik mij niet uit het veld laat staan, maar aan de andere kant is het ver-moei-end.
Aan mijn vriend die gvd niks achter zn reet op ruimt aarghh alsof ik een kind heb af en toe
wat een leuke hobby! heb je al veel moois gepottenbakt?