Waar erger je je aan #5

Ik erger me aan kleren kopen. Ik haat het. Ik haat passen, ik haat de drukte. Maar soms moet het. Zoals net.
Ben blij dat ik naar huis mag.

En ik erger me aan een vriendin. Ze loopt enorm tegen me te kutten op whatsapp om niks. En ze wil bellen om eea uit te praten maar kan niet zeggen wanneer. Doehoei…

6 likes

Ik ben hartstikke ziek, voel me zwaar ellendig maar het lukt gewoon niet om uit te rusten. Mijn man is nog nooit een hele dag met 2 kinderen geweest en dat valt wel te merken. Ben de héle tijd bij aan het springen, dan ga ik toch maar weer een luier doen of een flesje maken. Heb hem net dringend verzocht om met de oudste naar een binnenspeeltuin te gaan zodat het hier in elk geval ietsje rustiger is. En nu voel ik me hartstikke schuldig dat ik hem het gevoel heb gegeven dat ik hem weg wilde hebben :frowning: maar het is hier altijd zo’n enorme chaos en ik wil gewoon 1 dag even uit kunnen zieken

Ik houd ook niet van drukte tijdens kleding kopen. als ik ga shoppen omdat ik wat nodig heb zorg ik dat ik rond 9,30 wel in de stad ben. Dan is het zoooooo veel rustiger en heb je minstens 1,5 a 2 uur de tijd om beetje relaxed te shoppen :blush:

Misschien moeten we dan stoppen met dieren domesticeren en dat als excuus gebruiken om hun kalfjes af te pakken en melk te stelen. Het is niet alsof we als volwassen mensen moedermelk van een ander dier nodig hebben. Lijkt me een stuk diervriendelijker optie dan koeien kunstmatig insemineren, hun kalfjes afpakken, uitmelken, en dan vervolgens slappe excuses als “maar anders worden de kalfjes getrapt” te roeptoeteren. Alles om maar ons eigen wrede gedrag goed te praten. Ik vind dat heel naar.

16 likes

Ik heb dit met voicemails hahaha. Ik kan gewoon NOOIT een voicemail normaal inspreken, ik klink op de een of andere manier altijd weer alsof ik niet goed wijs ben :sob:

1 like

Aan mensen die willen facetimen.

7 likes

Ja beter idd! Ik ga volgende keer een vrije ochtend nemen. Zondag in een overdekt winkelcentrum met regen = kut!

2 likes

Dan is het nog steeds zo dat mensen hun gedrag op deze manier proberen goed te praten, ipv gewoon toe te geven dat er iets niet helemaal koosjer is en dat het tijd is voor verandering. Zeker als consumenten er mee worden voorgelogen. Dat vind ik jammer.

Dit is het hele plaatje, de regels bij een mormoons (is dat het woord voor mormon??) schoolfeest

Misschien ben ik een beetje harteloos, maar ik erger mij de laatste tijd aan die memoria op Twitter. Mensen nemen een soort van afscheid van goede bekenden/oom/opa’s die heel veel voor hen hebben betekend. En dan krijgen ze ‘sterkte’ e.d of :heart:.

en dan al helemaal die special snowflakes “gedeel op vakantie aan het gardameer”

11 likes

Of van die mensen die iemand feliciteren op Facebook.
‘Gefeliciteerd vanuit het zonnige Marbella :sunny:
Het liefst dan ook met een foto erbij.

5 likes

Nouja als het om een vermissing gaat is het misschien wel handig? Maar het komt wel droog over.

Dat je misschien weet waar het is verspreid? Als bijv iemand uit noord Holland zegt gedeeld in Haarlem heb je vaak al veel mensen uit de omgeving die het lezen. Eerder dan iemand uit Maastricht.

1 like

Dat Rituals geen navullingen heeft voor de private collection geurstokjes.

1 like

Maar vleeskoeien mogen hun kalfje wel bij zich houden, waarom doen die hun kalfje dan niks aan terwijl de melkkoe dat wel doet? Zijn allebei van die zwartwit gevlekte, niks wilds aan.

Aan vreemden op straat die je een sigaret vragen.
Net 2 mensen in nog geen 5 minuten tijd,echt rot op.Vooral omdat er op 100 meter lopen gewoon een tabakszaak is.

5 likes

Ik vind het dus ergens wel een fijn gevoel, als m’n tandvlees geïrriteerd is. Als je dat dan gestookt hebt, dat het dan zo klopt.

5 likes

Ik heb deze routine van de avond naar de ochtend verplaatst. Dan heb ik blijkbaar meer zin dan aan het einde van de dag. Misschien helpt dat jou ook. Avond lijkt me beter maar is beter dan niks.

1 like

Haha precies dat! Nu doe ik het echt braaf elke ochtend.